Siemens KI34VA20

Candy CKBC 3150E/1

190 liter
Candy CKBC 3150E/1

Erik Berk 08-05-2015 Product jaar of meer in bezit

Mooie grote koel-vries combinatie. Temperatuur lastig goed in te regelen. Achterwand bevriest gemakkelijk

mrooie100 30-04-2015 Product paar dagen in bezit

Koelkast en vriezer doet wat die moet doen.
Ik kwam er nu achter dat drie tijgerbruin niet meer in de vriezer naast elkaar passen. Een inbouwkoelkast is iets smaller.
Af en toe slaat de koelkast aan, je hoort dat dan heel zachtjes.

Vera Bolder 27-03-2015 Product kwartaal in bezit

DE inbouwkoelkast is SUPER: indeling is ok en de beschikbare ruimte blijkt ook voldoende! Wàt een verschil met mijn vorige koelkast/vriescombi. Ben in alles verrast.

Purple700 20-10-2013 Product maand in bezit

5,7
Deze koelkast gekocht om 2 redenen: zou erg stil zijn, en vriesruimte zou apart regelbaar zijn volgens informatie op Kieskeurig. Helaas valt dit nogal tegen.

Je kunt slechts de temperatuur in het koelgedeelte instellen. Gebruiksaanwijzing vermeld: 'de temperatuur in de diepvriesruimte is afhankelijk van de koelruimte temperatuur'

Verder maakt de koelkast beduidend meer geluid dan zijn 5 jaar oude voorganger. Motor is slechts 90W en met een opgegeven verbruik van 280kWh betekent dit dat de motor 3100 uur per jaar ofwel 1/3e van de tijd loopt.

Tevens is de binnenindeling erg onhandig, want je kunt de planken slechts op 2 hoogtes instellen waardoor het onmogelijk is om flessen rechtopstaand binnenin de te bewaren; je hebt hiervoor alleen het flessendeel in de deur.

Tenslotte meldde de installateur dat ze veel problemen hebben met de clip die de bovenzijde van de koelkast aan de keukenkast vast moet zetten: die schiet doorlopend los waardoor de koelkast naar achteren schuift in de keukenkast.

marjolein11 15-11-2012 Product paar weken in bezit

Deze energiezuinige koel- vriescombinatie is erg stil. Wij hebben de TV moeten stilzetten om de koelkast nog te horen. (En wij zijn jonge mensen met goed gehoor.) Dat was al een hele verbetering ten opzichte van onze oude. Verder heeft de kast een handige indeling en de antibacteriele laag houdt alles lekker fris. Hij sluit goed, geen condens in de koelkast en in de vriesvakken kun je een heleboel kwijt. De indeling (koel/vries) paste precies in onze oude keukenkastjes. De duurzaamheid is nu nog moeilijk te beoordelen, maar het geheel voelt erg stevig, degelijk en betrouwbaar aan. Al met een al een fantastische prijs-kwaliteit verhouding.

Jaqs 01-02-2010 Product paar weken in bezit

Koel/vriescombinatie nu een paar weken in huis. Het apparaat is zeer stil en heeft een handige indeling.
Temperatuur van het koelgedeelte makkelijk instelbaar met de gradenaanduiding.
Over de duurzaamheid kan ik natuurlijk nog niets zeggen.
tot nu toe zijn mijn ervaringen zeer positief.