Siemens KI86VVF30

Inhoud koelruimte
191 liter inhoud
Uitvoering
dubbeldeurs koel/vriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI86VVF30 op Kieskeurig.be.

Goed, stil apparaat 07-08-2019

Fijn, stil apparaat

Geschreven voor: Siemens KI86VVF30

Heb deze koelvriescombi gekocht om een vorige te vervangen. Hij koelt en vriest goed en is heel stil. Mooi ingedeeld, waardoor erg handig in gebruik.

Pluspunten

• Handige indeling

Tira 14-05-2019

Groente bak en vriezer bak zijn heel fijn

Geschreven voor: Siemens KI86VVF30

Heel fijn dat de groente bak uit 1 bak bestaat ipv 2 kleine. Veel groente is te groot voor zo'n kleine bak, zoals een komkommer. De grote diepe lade in de vriezer is identiek heel fijn voor broden.

AE 09-05-2019

heerlijk grote koelvriescombi

Geschreven voor: Siemens KI86VVF30

een overzichtelijke koelkast. de groente/fruitlade is zeer ruim en praktisch.
het vriesgedeelte leek in eerste instantie wat klein maar volstaat prima. 5 hele broden in de middelste lade gaat met gemak. de bovenste en meest platte lade is erg plat. goed voor ijsklontjes en losse raketijsjes.

Pluspunten

• ruim koelgedeelte
  • overzichtelijk
  • grote groente/fruitlade
  • maakt nauwelijks geluid

Minpunten

• bovenste vriezer lade erg plat (ondiep)

Klaas 19-12-2018

Herrie

Geschreven voor: Siemens KI86VVF30

Vreselijk irritante koelkast. Maakt enorm veel geluid. Heb hem pas een aantal dagen maar dat is eigenlijk al te lang..

Minpunten

• Geluid
  • Indeling

Klaash 18-12-2018

Herrie maker!

Geschreven voor: Siemens KI86VVF30

Ik heb de koelkast nog maar net in bezit, maar iedere dag irriteer ik me er meer en meer aan. Je koopt een nieuwe koelkast ter vervanging van een 20 jaar oud model, achteraf blijkt het oude model veel beter te voldoen dan het nieuwe!

FW84 24-11-2018

Cool ding

Geschreven voor: Siemens KI86VVF30

Koelkast bevalt prima. Koelt goed, geen last van overtollige ijs opbouw in de vriezer, stil en de vers lade is perfect. Groente blijft duidelijk langer vers in de daarvoor bestemde lade!!

Ken 08-08-2018

Veel ruimte en stil

Geschreven voor: Siemens KI86VVF30

Erg ruime koelkast. Het vriesvak is ook voldoende. Groot pluspunt is dat de koelkast erg stil is. Erg blij met deze aankoop.

Pluspunten

• Groot volume

Peter de Fietser 06-08-2018

Stil met praktische bigbox vrieslade

Geschreven voor: Siemens KI86VVF30

Een fijne koel/vriescombinatie die fluisterstil z'n werk doet en veel mogelijkheden biedt om het koelvak naar eigen believen in te delen. De extra grote lade in het vriesvak geeft extra ruimte om grotere produkten in te vriezen. Zeer tevreden mee.

Patrick0172 13-11-2017

Prima koelkast

Geschreven voor: Siemens KI86VVF30

Nadat onze keukenapparatuur noodgedwongen moest worden omgeruild gekozen voor het merk Siemens. Hierbij hebben wij ons uitvoerig laten adviseren door zowel de keukenleverancier alsook het Siemens Inspiratiecentrum (Hoofddorp). Uiteindelijk gekozen voor deze koelvriescombinatie.

Het koelgedeelte is prima. Overzichtelijk, goed vormgegeven en weinig reden tot klagen. De koelkast koelt prima en hoor je bijna niet. Een minpuntje: de groentebak is niet te verdelen in twee compartimenten. Wij dachten dat onze combinatie daarover ook de beschikking had maar dit bleek bij een ander model te zijn (die ons ook is aanbevolen). Achteraf bezien had deze verdeling wenselijk geweest, voor nu is het overigens prima! Wellicht dat hiervoor nog accessoires volgen?

Het vriesgedeelte is ook prima ingedeeld. Er is een lade met ruimte voor ijsblokjes of andere kleine producten. Verder een hele grote lade waarin grote producten kunnen worden opgeslagen en/of meerder diepvriesbakjes opgestapeld. Tenslotte nog een normale lade.

OttoWever 29-10-2017

Prima koelkast, goede vriezer.

Geschreven voor: Siemens KI86VVF30

De indeling van de koelkast is oke. We missen wel een horizontaal flessenrek. Die hebben we er onlangs apart bij gekocht. Het onderste flessenvak in de deur is wat te hoog, waardoor de binnenkant van de deur niet optimaal benut kan worden. Helaas is de indeling van de deur slechts beperkt aan te passen. Een geluidssignaal, als de deur per ongeluk open blijft staan, zou het product nog fijner maken.

HansenGon 29-07-2017

Prima koel vries combi

Geschreven voor: Siemens KI86VVF30

Amper 3 weken in gebruik. Wat kan ik er van zeggen. Geluidsniveau is acceptabel laag. Wel miste ik een temperatuur meter in de vries ruimte. Ik zie wel dat hij vriest maar weet niet hoeveel- Is het echt min 20 graden? Bij de kast schoonmaken moet zowel de vriezer als koelkast uit. en dat vind ik jammer.

Thea Harmelink 19-06-2017

Fijne koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI86VVF30

We hebben deze geinstalleerd in de nieuwe keuken. Even wennen aan de nieuwe indeling maar dit is nu prima. De schappen in de deur zouden een andere indeling kunnen hebben zodat er meer in zou kunnen

Loes uit Rotterdam 08-01-2017

Prettige indeling

Geschreven voor: Siemens KI86VVF30

Fijne indeling van het vriesgedeelte, veel ruimte in het koelgedeelte. Groente & fruit blijft extra lang goed. Prima aankoop!

Pluspunten

• Indeling

Robert 15-11-2016

Ruime en Flexibel in te delen koelkast

Geschreven voor: Siemens KI86VVF30

Een goede koelkast en is daarnaast flexibel in te delen naar eigen wensen en ruimte zat. Ook het vriesgedeelte is erg ruim.

Pluspunten

• Ruim
  • Goed in te delen

Familie de Kwant 15-09-2016

Blij met onze nieuwe Siemens Koel Vriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI86VVF30

Bij de aanschaf van onze nieuwe keuken in augustus 2016 hebben wij gekozen voor de nieuwste inbouwapparatuur van Siemens, zo ook de Koel Vriescombinatie.
De nieuwe modellen zijn iets kleiner dan de oudere modellen maar toch nog voldoende ruimte om de nodige levensmiddelen en dranken koel te houden. Ook voldoende ruimte in het vriesgedeelte.
Iets minder ruimte dus maar daarvoor in de plaats krijg je een mooi design, handige opbergmogelijkheden, energiezuinig apparaat en een zéér laag geluidsniveau.
Al met al een goede keus en erg blij mee.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Laag geluidsniveau

Minpunten

• Opbergruimte