Siemens KI34VV50 - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
199 liter
Kleur(en)
wit

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Ellen 26-12-2016 Product paar maanden in bezit

Ruim en geruisloos

Wij ervaren deze koel/vries combinatie als erg ruim en daarbij is hij ook erg stil en overzichtelijk in te delen. er is genoeg ruimte voor flessen, potjes en pannetjes! alle glazen platen zijn in hoogte verstelbaar

Pluspunten

• Ruim
  • Energiezuinig
  • verstelbaar

teckel 17-04-2017

fijne koel/vriescombinatie

even wennen aan de indeling. Eén glasplaat eruit, dan heb je een ideale ruimte waar kleine flessen kunnen staan zoals bv vloeibare braadmiddelen, flesjes fris of bier. Gelukkig heeft deze koelkast nog een vak in de deur waar de grote flessen in kunnen staan, bij de meeste andere merken is dit vak helemaal verdwenen.
De diepvriesladen zijn ruim en hoog, voldoende ruimte dus!

Hester 11-02-2017 Product paar weken in bezit

Koel/ vries

Mooie grote koelkast, met prima indeling. Ook een mooie grote groente la. De vriezer vinden wij (met 2 pers) te klein.

Minpunten

• vriezer

pike3110 28-10-2016

Eenvoudige maar uitstekende combinatie

Onlangs aangeschaft, no nonsense koel/vriescombinatie. Drie zeer ruime vriesvakken en een groot koelgedeelte. Onderin een enkele groentelade, dat is toch prettiger dan 2 halve, want in een grote lade past eenvoudigweg meer. Enige nadeel vind ik de indeling in de deur, de vakhoogte is niet verstelbaar en zo past bijv. een alledaags flesje calve-saus alleen in het onderste vak waar je melkdozen, frisdrank en/of andere flessen moet zetten. Gelukkig is dat vak wel groot genoeg om de kleinere flesjes erbij te zetten, maar echt praktisch vind ik het niet en ook optisch toont het niet fraai. Terwijl er toch genoeg ruimte in de deur is om het onderste vak iets minder hoog te maken waardoor het vak erboven aan hoogte zou winnen, zoals bijgevoegde foto laat zien. Voor de rest vind ik het een fijne koelkast met veel ruimte en in zijn totaliteit ben ik er heel tevreden mee.

Ak 20-09-2016 Product paar maanden in bezit

super praktische koelkast

Ik heb deze koelkast gekocht met nog vijf andere siemens apparaten voor mijn keuken. Alleen bleek bij de installatie een schroefgat niet voorzien te zijn van schroefdraad waardoor het keukenfrontje niet aan de koelkast deur gemonteerd kon worden. Siemens heeft deze deur binnen drie dagen vervangen voor een goed nieuwe deur. De koelkast was immers nog splinternieuw. Maar wat ik wil vertellen is dat de vervangen deur een metaalkleurige omlijsting heeft en de nieuwe vervangen niet in deze kleur geleverd kan worden dus heeft het een wit plastic omlijsting!! Enfin deze deur is voor de rest exact het zelfde en werkt ook hetzelfde. Voor de rest een super fijne en praktische koelkast en een super service van Siemens!! De koelkast is heel stil en koelt super goed, tevens zijn de beide deurtjes koel en vries deel zowel linksom als rechtsom af te monteren, zodat het ingesteld kan worden in de richting wat voor jou gebruiksgemak het handigste is.
Alleen jammer dat ik nu op een spin splinter nieuwe koelkast twee verschillende deurrandjes heb aan de binnenzijde, Siemens kan dit dus blijkbaar niet anders leveren. En voor de zelfde montage levert Siemens bij dit model een montage handleiding voor een koelkast met een enkele deur!!!!! terwijl het er twee zijn!! TIP: je loopt de stappen gewoon vanaf punt 1 af voor beide deuren, heel handig en overzichtelijk, werkt prima!!

Pluspunten

• Zuinig
  • Aparte koel- en vriesvak

Minpunten

• kleur verschil deur

Inbouw koelvriescombinatie 07-08-2016 Product paar dagen in bezit

Inbouw koel-vriescombinatie

Mooie ruim ingedeelde koelkast. Zeer stil. Ook de vriezer is makkelijk in gebruik en de lades zijn ruim.

Femke 28-02-2016

Tevreden

De keuken is pas een aantal weken geleden geinstalleerd. We zijn erg tevreden met de koel-vriescombinatie. Ideaal om de vriezer in de keuken te hebben. Werkt goed, koelt snel en voldoende ruimte.

EstherRVW 14-10-2015

Nette en geluidloze koel-vries combinatie

Handig in te delen, makkelijke schoon te houden. Vriesinhoud is wel kleiner dan verwacht. Is voor een gezin te klein.

Jacobaro 10-09-2015

Prima koelkast

Koelkast in prima, ruimte is klein en dat is even wennen. Indeling is wijzigbaar. Vrieslade zijn ruim en goed in te richten.