Siemens KI41RAD40 - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
211 liter
Type/soort
koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

rob6598 22-01-2018

Fantastische koelkast

Deze koelkast via de webshop aangeschaft, het resultaat is verbluffend, goede indeling, zeer goede verlichting, zeer goede beschrijving voor de montage van de keukendeur en natuurlijk het belangrijkste, de koelkast koelt wat een koelkast behoort te doen.

Peter Daalhuijsen 13-01-2018

Stille koelkast

Maakt weinig geluid en is uitstekend geschikt voor een open keuken.
Alleen bij het afslaan hoor je zo nu en dan een rammelend geluid. Net alsof het de waterleiding is. De flexibiliteit is voldoende om de koelkast goed te benutten. Het omzetten van de deur was geen probleem en het inbouwen ging prima met behulp van de duidelijke gebruiksaanwijzing.

Dick 21-12-2017

ruim van formaat, overzichtelijk in te delen

prima kwaliteit, super zuinig en heldere verlichting. Koelkast is overzichtelijk in te delen en is lekker ruim

Pluspunten

• ruim
  • overzichtelijk in te delen

Minpunten

• inbouwen luistert nauw

keespluk 05-07-2017

Superkast

gekozen ter vervanging, direkt gebleken dat dit een prima keus is!
flexibele indeling, daardoor is er voldoende ruimte (over)

Rob 21-01-2017

Prima indeling, ruime groentela

Dit model gekozen vanwege de ruime groentela, en inderdaad de groente blijft langer vers. Klein minpunt is de beperkte mogelijkheden om de andere planken in te delen met variabele hoogte. Heb om die reden een plank eruit moeten halen. Desalniettemin ben ik erg tevreden met het product.

Pluspunten

• Ruime koelkast
  • Groente blijft langer vers
  • instelling in graden C

Minpunten

• Plankindeling beperkt

Marijke 06-01-2017

Ruime en zeer energiezuinige koelkast

Wij hebben voor deze koelkast gekozen vanwege de inhoud en energiezuinige klasse. We zijn nu een week in het bezit van de koelkast en tot nu toe erg tevreden. De vormgeving is mooi en de koelkast is heel stil.

Pluspunten

• Energiezuinig

AvLB 23-05-2016

grote koelkast, werkt prima, heldere verlichting

Mooie grote koelkast, handige indelingen te maken, duidelijke temperatuur weergave, verlichting erin erg helder en vooral superstil!!

radam 21-12-2015

Ruime koelindeling

Ik heb vorige maand gekocht en ben zeer tevreden met deze inbouwkoeler.
Heeft een zeer prettige ruime indeling waar alle producten overzichtelijk in worden geplaatst.

Johannes46 07-12-2015

Prachtig energiezuinig en stil!

Vandaag ontvangen en makkelijk in te bouwen. Netjes afgewerkt en zo stil. Digitale display is duidelijk en de indeling erg logisch. Ik ben benieuwd naar het energieverbruik ***!

jobo 20-08-2015
  • Product maand in bezit

Overzichtelijke indeling, groentes en fruit blijven langer vers in de hydro-fresh box en hij is erg energie-zuinig.

RD1987 28-06-2015
  • Product maand in bezit

Koelkast koelt prima, is heel stil. Verlichting is mooi verdeeld en helder. Legplanken zijn op verschillende hoogte in te delen zodat altijd pas wat je erin wilt zetten. Perfect apparaat.

Oscar1976 26-03-2015

Zeer mooie koelkast van binnen. rvs randjes, twee led-verlichting voor extra licht en soft-close sluiting.

Zeer zuinig a+++