Siemens KI41RAD40

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI41RAD40 op Kieskeurig.be.

Mark 27-06-2018

Goede koelkast, prima service

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

Het is een ruime inbouwkoelkast. Bij levering bleek dat 1 plastic bak gescheurd was. Na melding ontvingen we geheel gratis en binnen een paar dagen een nieuwe!

Pluspunten

• Ruim
  • Goede indeling
  • Energiezuinig
  • Gunstige prijs

Oscar1976 26-03-2015

Zeer mooie koelkast van binnen. rvs randjes, twee led-verlichting voor extra licht en soft-close sluiting.

Zeer zuinig a+++

Gert 06-11-2020

Top

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gemakkelijk te plaatsen.
Overzichtelijke indeling.
De koelkast houdt het fruit en de groeten veel langer vers.
De automatische deursluiting is zeer geruststellend

Kamphuis 21-09-2020

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ruime, zuinige en stille koelkast met handige indeling. Komt uitstekend uit de testen en bewijst dit in de praktijk.

Kenneth 30-08-2020

Ruime en stille koelkast

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze koelkast is heel stil met veel ruimte en opbergoptie's. Verder een moderne look, alles en meer wat een inbouwkoelkast moet hebben.

Beenhakker 18-08-2020

Zeer ruime en stille koelkast

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer praktische indeling, eenvoudig in gebruik, heldere display en goede verlicht. Zeer stil in gebruik. Zijn zeer tevreden over deze koelkast

Henri1955 11-08-2020

Koelkast iq500

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima kast met zeer laag energie gebruik en allerbelangrijkst is veel comfort. Aanpassing indeling naar eigen behoefte voldoet uitstekend, de groentelade is top. Een goed doordacht product. Aanrader

Christina 30-07-2020

Inbouwkoelkast

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben er super blij mee, heel veel plaats en koelt super. Geluidsarm en prima indeling !! toppie apparatuur

Jeroen 14-06-2020

Mooie en heel slim in te bouwen koelkast

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Siemens vervangt Siemens bij mij. Wat me vooral opviel is de zeer slimme constructie waarmee het front voor de deur te plaatsen en te stellen is. Verder mooie koelkast, verbruik heb ik gemeten en is ook echt conform opgave, extreem zuinig dus. Enige is dat ik hem toch nog wel hoor koelen. Maar echt heel zachtjes. Als dat ook nog perfect is is het een 10.

Kamphuis 28-04-2020

Zuinig, ruim en stil

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

Praktische, stille, zuinige en mooie koelkast. Ik heb goede ervaringen met Siemens-producten en deze inbouwkoelkast bevestigt dat maar weer eens.

• Zuinig

Minpunten

• Niet de allergoedkoopste

Ton K 15-03-2020

eerste week gebruik

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] wat een mooi apparaat, heldere verlichting en prima koeling

de Gooijer 18-02-2020

Goede, energiezuinige en fijne koelkast

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze Siemens inbouw koelkast voldoet meer dan verwacht. Er is genoeg ruimte (te maken) en de koelkast is erg energiezuinig. Het openen en sluiten van de deur loopt erg soepel, alsook het 'softclose' systeem.
Een minpunt is de felle LED verlichting, dat had iets meer genuanceerder gemogen, maar om hier nu een punt van te maken...

Bonke 01-11-2019

Prettig in gebruik

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

Koelkast ingebouwd in keuken. Voldoet geheel aan de verwachtingen. Gekocht op advies van de consumentenbond, komt als zeer goed uit de test.

Pluspunten

• zuinig in ebruik en koelt perfect

Jamila 07-10-2019

Ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

Fijne ruime koelkast. Minpunt is wel dat de indeling niet zo flexibel is. Iedere plank kun je op twee hoogtes stellen. Verder maakt hij niet veel geluid, koelt goed en mijn groente lijkt inderdaad langer vers te blijven onderin. En fijn dat hij zacht en automatisch sluit vanaf een bepaalde stand!

Pluspunten

• ruimte
  • geluid
  • verse groente
  • automatisch sluiten deur

Minpunten

• geen flexibele indeling planken

CarlaKees72 28-06-2019

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Oktober 2018 gekocht, een mooie flexibele indeling met name de groentelade voldoet prima. We zijn zeer tevreden.

Ft1975 17-06-2019

Zeer goede indelingen, vakken en functie

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

We gebruiken hem reeds een tijdje en zijn er erg blij mee. De deur die automatisch dichtgaat, indien open deur het alarm, zeer stil en zeer energiezuinig. Voldoende rekken en zeer goede 2 LED lampen om allees goed te kunnen zien.

Quatermass 27-05-2019

zeer praktische koelkast

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

De keuze is op deze koelkast gevallen omdat er ruimte is voor twee flessenrekken in de deur. Dat is echt een uitkomst. Ook de groentelade met een schuif om de vochtigheid te regelen is een gouden greep. De koelkast is super stil. Vier sterren omdat het tweede flessenrek geen hoge rand heeft.

ArieO 14-05-2019

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

Inmiddels staat deze koelkast een maand (af en toe) zachtjes te zoemen in onze open keuken.
Het geluid is minimaal en de inhoud voor ons tweepersoons huishouden meer dan groot genoeg. De led verlichting is mooi helder en verlicht de hele koelkast. De softclose deur werkt perfect: nooit meer na een tijdje ontdekken dat de deur nog op een kiertje staat. Nog geen minpunt kunnen ontdekken.

Dropjenoga 21-04-2019

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

Erg ruime en overzichtelijke koelkast
Handig in te delen
Het touchscreen is super handig om de temperatuur in te stellen

bmonninkhof 24-01-2019

prima koelkast, maar flessenrek missen we wel

Geschreven voor: Siemens KI41RAD40

Door de goede isolatie van de koelkast is de ruimte toch beperkter dan onze vorige koelkast. Ook missen we het flessenrek, maar is op te lossen. De koelkast is erg stil en soms hoor je alleen een ventilator licht draaien.