Siemens KI31RVF30 - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
175 liter
Type/soort
koelkast

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Stephan 10-08-2016 Product paar weken in bezit

Goede verlichting, geruisloos.

Ik vind het een prima apparaat voor een redelijke prijs. De koeling is goed, de verlichting verfrissend, en het apparaat maakt niet of nauwelijks geluid.

Pluspunten

• Verlichting
  • Koeling

cl Klaver 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

beoordeling koelkast Siemens KI31RVF30, punt 3 (duurzaamheid) nu nog niet goed te beoordelen/.

Koelkast ziet er prima uit. Is snel en goed schoon te maken. De inbouw was zeer snel en vakkundig gebeurd.
Zeer tevreden over product.

wmulders01 12-10-2015

Functioneert perfect, zeer stil en lekker koud!

Ik heb deze koelkast nu aantal weken, ik hoopte dat hij lekker koud is, en dat is ie! Ik had eerst de koelkast op 6 staan, dat was te koud, nu terug op 4. De koelkast is dan ongeveer 4 graden. Heerlijk. De verlichting is prima en fel genoeg. Een koelkast maakt altijd geluid, maar deze is wel heel erg stil. Een zeer zacht tikje dat hij aanspringt en dat is het. De Koelkast sluit ook helemaal perfect. Het handige aan deze koelkast is de extra koude zone onderin. Genoeg legplanken erin en zelfs 2 eierbakjes (totaal voor 12 eieren) Ook in de deur genoeg opberg mogelijkheden. Het scharnier heeft een optie zodat de deur nooit verder open kan dan 90 graden. D.m.v. ijzeren pin in het scharnier te stoppen. Zo voorkom je schade aan eventueel je muren. Goed over nagedacht !!
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens