Hotpoint BO 1931 EU/HA - Reviews

4,9

• Slecht

koelpiyv 14-04-2013 Product jaar of meer in bezit

4,3
hotpoint ariston BO 1931 inbouw koelkast.juli 2009 gokocht nu april 2013. keolkast blijft koelen, er vormt een laag ijs op achterzijde in koelkast. na contact met Indesit Company Ned. BV: garantie is 2 jaar.Dus verlopen. Monteur kost €61.= voor voorrijden en 1 kwartier arbeidsloon. Daarna €13,= per kwartier arbeidsloon. Daarna de eventuele kosten van onderdelen.ZEER SLECHTE SERVICE VAN DIT BEDRIJF. in m'n bijkeuken staat m'n oude koelkast van Bosch. inmiddels 18 jaar oud en doet het nog perfect. m'n koel spullen staan nu daar in de koelkast, en de ariston laat ik verwijderen en ik koop weer een Bosch. Gemiste kans INDESIT COMPANY NED.

Biancax18 09-01-2013 Product jaar of meer in bezit

4,3
Wij hebben deze koelkast nu krap een jaar en spontaan breken de bakjes in de deuren af. Contact gehad met indesit klantenservice en blijkt dat ze daar slechts drie maanden garantie op geven!!
Onze vorige koelkast zat al in het huis toen we hier kwamen wonen, maar die bakjes aan de deur zaten er na bijna 15 jaar nog in.....
Voor ons dus zeker geen hotpoint / ariston meer.

hewing 09-08-2009 Product paar weken in bezit

paar weken in gebruik.
koelt heel goed en is muis stil.goede koop gedaan.

Jan Dijkstra 07-04-2008 Product kwartaal in bezit

Slechte koop. Aangeraden door keukenverkoper( Is inbouwkast). Maakt enorm veel lawaai. Leverancier gevraagd te komen. Deze is geweest, maar zei dat het verschijnsel bij moderne koelkasten een probleem is. Ik heb ander koelkasten gehoord en deze waren nauwelijk hoorbaar. Leverancier erkent herrie, maar is niet genegen hier wat aan te doen. Advies: nooit kopen