Siemens KI86SGD30 - Reviews

upside-down / koelvriescombinatie
A++
Inhoud koelruimte (netto)
191 liter

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Haubina 05-10-2016

Prima koeling

Deze combinatie gekocht ter vervanging van mijn Siemens koeling met klein diepvriesje bovenin en koellade onderin. Die had ik 2x gehad en nu wij kleiner gezin hebben deze gekozen. Erg wennen hoe we de koeling indelen. Lade was toch wel ideaal. Vind ook de ruimte voor flessen/pakken vrij klein. Zou graag het flessenrek extra gehad in de indeling.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Michael 25-10-2015 Product paar dagen in bezit

Na 10 jaar trouwe dienst opnieuw gekozen voor een Siemens. Het apparaat ziet er degelijk en netjes afgewerkt uit. Net als de vorige is hij erg stil, niets zo irritant als een koelkast die je hoort aanslaan op brommen. De indeling iets verbeterd; de plankjes kunnen nu halverwege worden weggenomen waardoor flessen rechtop kunnen staan. Ook het extra plankje in de deur is welkom. Het grote vriesvak is zeer welkom, de extra lade in het vriesvak had wat mij betreft niet gehoeven maar de kids hebben de ijsblokjes al aangemaakt. De deuren gaan vanzelf dicht, zeker handig, en het apparaat koelt snel en degelijk, en dat is eigenlijk het belangrijkst. Of de groente ook extra lang vers blijft heb ik nog niet kunnen controleren. Nu maar afwachten of deze ook minimaal 10 jaar meegaat...

Review van Robin 01-04-2015 Product paar weken in bezit

Heb de koel/vriescombinatie nu een paar weken in bezit. Bevalt goed. Hij is heel stil, je hoort hem niet. Duidelijke display waarop je de temperatuurniveau's in kunt stellen. Handige indeling van de 3 bakken in het vriesgedeelte. De boordjes in de koelkast zijn makkelijk in te delen, 1 boord is uitschuifbaar en 1 boord kun je gedeeltelijk inschuiven zodat je meer ruimte heb voor staande flessen. Enig minpuntje: de bakjes in de deur hebben een erg lage rand (ondiepe bakken), als je de deur een beetje te hard opentrekt, dan vallen de flessen uit de bakjes. Voor 129 euro extra heb je er 6 jaar garantie bij, lijkt me een goede deal omdat al onze vorige apparaten net buiten de standaard garantietermijn kapot gingen:(