Siemens iQ500 KI82LAD30

Inhoud koelruimte
252 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 KI82LAD30 op Kieskeurig.be.

Natasja 18-03-2020

Koelkast mer vriesvak

Geschreven voor: Siemens iQ500 KI82LAD30

Deze koelkast valt erg smal uit. Door de goede isolatie is de binnenruimte beperkt dat is jammer [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jaap 01-08-2016
  • Product kwartaal in bezit

Super koelkast!

Geschreven voor: Siemens iQ500 KI82LAD30

Een hele fijne koelkast, koelt perfect en indeling is ruim. Erg fijn met een gezin. Ook de vers-lades en de diepvries werken perfect. Een aanrader!

Andrea 02-06-2020

Goed product

Geschreven voor: Siemens iQ500 KI82LAD30

Fijne koelkast met vriesvak. Ruime koelkast. Prima vriesvak. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Niek 16-05-2020

fijne ruime koelkast met mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens iQ500 KI82LAD30

Fijne koelkast. Bovenin een kleine vrieslade waar je je diepvriesporducten kwijt kunt. Ook de vershoud laden waarin je fruit en groente kunt doen is ideaal, ik merk echt verschil in houdbaarheid. Klein minpuntje is dat de bovenste vakjes aan de deur smal zijn om spullen kwijt te kunnen.

Pluspunten

• veel mogelijkheden in 1 koelkast
  • vershoudladen zijn ideaal

Minpunten

• smalle vakjes bovenin aan de deur

Anoniem 21-04-2020

Als je een koelkast zoekt, neem deze!

Geschreven voor: Siemens iQ500 KI82LAD30

Echt een GROTE koelkast, een heel groet koelvak en een heel groot vriesvak. Koelt ook nog eens geweldig goed, veel indelingsmogelijkheden, twee grote vershoudlades voor groentes etc waarvan je van 1 de vochtigheid kunt regelren [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

JCDJ 14-04-2020

Fijne praktische koelkast

Geschreven voor: Siemens iQ500 KI82LAD30

Hele fijne praktische koelkast met vershoud lade (werkt perfekt) - goede indeling en het vriesvak heeft voldoende ruimte [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kelton 31-03-2020

Geschreven voor: Siemens iQ500 KI82LAD30

Apparaat bevalt prima. Piepfunctie wanneer de koelkast te lang open staat is fijn. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tomtommetje 19-03-2020

Lekker groot

Geschreven voor: Siemens iQ500 KI82LAD30

Ruime koelkast met hele fijne groentelades. Jammer dat de vakjes in de deur niet erg praktisch zijn. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Erik 07-03-2020

Lekker ruim

Geschreven voor: Siemens iQ500 KI82LAD30

Lekker ruim. Stil en praktisch. Alles in huis is van Siemens. Altijd prettige ervaring met service indien nodig.

Pluspunten

• ruimte
  • indeling

Minpunten

• sluiting vriesvakje

Lucien 21-02-2020

ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens iQ500 KI82LAD30

prettige ruime koelkast met klein vriesvak, waar stiekem toch ook nog veel in kan! stille koelkast is ook heel prettig! Koelt zeer goed, waarbij gebruik gemaakt wordt van koelindelingen

Pluspunten

• Ruim
  • stil

Vicky 20-08-2019

Heerlijk ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens iQ500 KI82LAD30

Ruime koelkast met heel prettige groentelades. De lades zijn heel eenvoudig volledig uit te schuiven. Bij het vriesvak is het goed opletten dat je deze goed dicht doet. Dat ging bij ons in het begin nog wel eens mis. Wel een prettige grote van het vriesvak.

Pluspunten

• Goed rollende groentelades
  • Fijn formaat vriesvak
  • Veel volume in de koelkast

Dorette 05-02-2019

Geweldige koelkast

Geschreven voor: Siemens iQ500 KI82LAD30

Deze koelkast gekocht voor in onze nieuwe keuken. Past helemaal in het ons gekozen design. Makkelijk in de bediening; heeft veel gebruikersgemak. Voor ons een ideale koelkast

Kookgek 31-08-2018

Prima koelkast! Tip: let op een paar details....

Geschreven voor: Siemens iQ500 KI82LAD30

Een goede koelkast en werkt goed. Wordt goed koud en vriezer doet het goed. Er zijn voor ons een paar minpunten die wij nu in gebruik geconstateerd hebben. Die minpunten zeggen niks over de kwaliteit want die is goed. De hydrofresh lade is erg prettig en groenten en fruit blijven echt langer vers. Fijn dat er nog een grote lade onder is. De inhoud van de vriezer is ruim. De inhoud van het koelgedeelte valt het tegen omdat de legplanken minder diep zijn waardoor er minder opgezet kan worden. Ook de hoogte tussen de legplanken valt tegen. Het hangrekje voor de boter/kaas vinden wij onhandig. Wij hadden liever nog 1 hangrekje gehad om potjes/pakken melk in te zetten. Omdat deze potjes nu op de legplanken moeten staan komen we ruimte tekort in de koelkast. Ook het hangrekje voor bijvoorbeeld de tubes vinden wij niet zo handig. Omdat het zo smal is kan je er bijna niks in kwijt. In de winkel oogde de inhoud van de koelkast groter dan nu in gebruik is. Wij hadden beter onderzoek moeten doen. Als de koelkast "gevuld" in de showroom gestaan had, was het waarschijnlijk wel opgevallen en zouden wij een ruimere koelkast gekozenhebben.

vandervliet 26-07-2018

Fijne koelreus

Geschreven voor: Siemens iQ500 KI82LAD30

Dit apparaat gekozen vanwege de omvang en het extra vriesvak, dat naast de aanwezigheid van een vriezer toch wel comfort biedt voor bijvoorbeeld brood of ijsklontjes. Bij de fresh-lade hadden we onze bedenkingen maar het werkt boven vewachting. Groente en fruit blijft langer vers. De eerste weken waren een ware beproeving: de hittegolf heeft ie prima doorstaan en de constante temperatuur van 5 graden was geen enkel probleem voor deze koelreus. Geluid? Geen idee... we horen niets behalve als ie te lang openstaat dan gaat er een alarm.

Teyfik 11-07-2018

VEEL RUIMTE

Geschreven voor: Siemens iQ500 KI82LAD30

We hebben deze koelkast gekocht voor ruimte, ja echt super apparaat, lekker stil, mooi, verlichting
in de koel ruimte, we kunnen nu alles kwijt na het boodschappen doen, we zijn super blij...
en hij is ook nog eens energie zuinig.. wat wil je nog meer..

Pluspunten

• ruimte
  • stil
  • zuinig

Minpunten

• geen minpunten tot nu

Hans59 13-12-2017

Wat een luxe!

Geschreven voor: Siemens iQ500 KI82LAD30

Mooie grote koelkast met twee ruime groentelades. Alles kan er in ook de zes flessen melk die ik per week koop. Eenvoudige bediening, koelt en vriest uitstekend!

Blom 24-10-2017

Prima koelkast

Geschreven voor: Siemens iQ500 KI82LAD30

Prima koelkast! Lekker groot vriesvak en nog genoeg ruimte over voor de koelkast. De lades onderin zijn lekker ruim en roller heel soepel. De koelkast is ook mooi afgewerkt met RVS randjes.

Pluspunten

• Groot vriesvak
  • Relagerde rails van de lades

Fred K 23-10-2017

Heerlijke ruime koelkast met voldoende vriesruimte

Geschreven voor: Siemens iQ500 KI82LAD30

Bewust hebben wij voor een full size koelkast (178cm) gekozen omdat wij best veel spullen tegelijk kopen en vers willen houden.

Dit gaat uitstekend in deze magnifieke toren.
De indeling met onderin twee vers houd lades en bovenin een, voor deze maat, ruim vriesgedeelte is uitstekend.

Voor mijn vrouw was het belangrijk dat er een alarm op zit als ik de koelkast deur weer eens niet goed dicht doe. Nou dat alarm werkt uitstekend, maar het duurt wel 2 minuten voordat het gaat loeien. (mogelijk kan je dit nog instellen op een kortere tijd maar heb gebruiksaanwijzing nog niet gelezen)

De indeling van de koelkast is uiteraard naar eigen wens aan te passen.

Doordat het een grote toren met een enkele deur is, is er wel wat kracht voor nodig om de deur open te krijgen.

Het licht in deze koelkast is erg goed en je ziet dan ook uitstekend wat je allemaal in je voorraad hebt.

topaay 15-06-2017

uitstekende koelkast

Geschreven voor: Siemens iQ500 KI82LAD30

Deze koelkast koelt perfect en is ruim. Wij twijfelde om met of zonder vries gedeelte te nemen. Gelukkig hebben wij gekozen voor een vries gedeelte. Wat weer scheelde om naar de andere vriezer te lopen die bij ons in de schuur staat.
Met vriezer erbij is deze koelkast nog groot.

AnitaPeek 26-04-2017

Heel ruim, goed verlicht, handige vakken in deur

Geschreven voor: Siemens iQ500 KI82LAD30

Heel ruim, goed verlicht, handige vakken in de deur. Een klein vriesvak, voor ons ruim genoeg. Zeer stil.