Liebherr IK2320-21

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IK2320-21 op Kieskeurig.be.

Tom 14-04-2021

Kwalitatieve koelkast

Geschreven voor: Liebherr IK2320-21

Liebherr is de beste onder de koelkasten. Plateau's zijn van safetyglas en alle onderdelen zijn van goede en degelijke kwaliteit. Alle plateaus zijn verstelbaar op vele hoogtes, ook de rekjes in de deur zijn vertstelbaar. Er zit ook een biofresh groentebak onder in de koelkast. Koelkast kun je instellen op temperatuur die je wenst. Al bij al de beste keuze, Liebherr op nummer 1 !!!

Katja 10-03-2021

Luxe uitstraling

Geschreven voor: Liebherr IK2320-21

Wij hebben de vriezer en de inbouwkoelkast van Liebherr en zijn heel erg tevreden. De inhoud ziet er strak en praktisch uit, ook met schoonmaken heel fijn. Je ziet, en merkt dat het kwalitatief een sterk en goed merk is.

Pluspunten

• Mooie afwerking

Tineke Ploeg 06-02-2021

Al jaren lang trouwe fan.

Geschreven voor: Liebherr IK2320-21

Onlangs verhuist naar een nieuwe woning waar een koelkast met deuken en blutsen in zat. Gelukkig nu weer een vertrouwde Liebherr. In het vorige huis hadden we een aparte vrijstaande vriezer en koelkast. Het enige wat er in de jaren kapot is gegaan zijn de handgrepen maar die waren bij te bestellen voor een heel redelijk bedrag. Ze waren prettig in gebruik en ook handig omdat je altijd de indeling kan aanpassen. Ik ben dus erg blij dat we wederom geslaagd zijn een Liebherr te vinden en dat er nu een soft-close voor te vinden is. Toevallig wilde een vriendin die in Frankrijk woont er ook 1 kopen maar door de corona crisis is dat geen makkelijke opgave. Fijn dus dat het ons gelukt is.

Pluspunten

• soft-close mogelijk
  • Indelingen van deur is moeiteloos aan te passen.
  • Genoeg plateaux ik heb er zelfs 1 over
  • indeling van de kast is moeiteloos aan te passen

Fred 11-12-2020

Liebe Koelkast van liebherr

Geschreven voor: Liebherr IK2320-21

We gaan voor het beste. Liebherr verkoopt haar onderdelen ook aan miele dus dat zit wel snor.
De m9 deur was vriendelijk en behulpzaam.
Gekocht bij Van de Weijer in Veldhoven. Goed volk, behulpzaam en niet opdringerig.

Pluspunten

• Zuinig
  • Luchtdoorstroming.
  • Groentebak onderin is af te sluiten.
  • Extra's zoals roerbakken, glazen legplankjes.
  • Deutsche grundlichkeit

Minpunten

• Ietsje duurder dan andere merken.

Anita 05-10-2020

Flexibel in te delen, ruim

Geschreven voor: Liebherr IK2320-21

Ruime koelkast, flexibel in te delen, brede deurvakken met opstaande rand zodat het er niet uit valt als je de deur open doet.

C Vaessen 07-09-2020

Grote inbouw-koelkast.

Geschreven voor: Liebherr IK2320-21

De grote koelkast van Liebherr (IK2320) is een goede prijs/kwaliteit aankoop geweest.
De Liebherr is keurig afgewerkt, fluisterstil, mooi overzichtelijk (wanneer je de deur opent heb je in 1 oogopslag gezien waar je producten staan), rustige interieurstijl aan de binnenkant van de koelkast, goede verstelmogelijkheden van legplaten en deurbakken, eenvoudige maar duidelijke bediening met meer dan voldoende instelmogelijkheden, prettig rustig en heldere ver lichting in de koelkast.
Kortom; een aanrader als het gaat om prijs/kwaliteit én fijn te weten dat een producent bereid is 7jaar garantie te geven op het product......dat spreekt voor zich en stelt absoluut gerust en geeft een gegarandeerd vertrouwen in het merk Liebherr en de producten hiervan!

C Vaessen.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • afwerking