Siemens KI86NAD30 - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
189 liter

mc 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

grote en goede koelkast

Zeer gebruiks vriendelijke koelkast duidelijk en zonder problemen in te stellen en bovendien geruisloos zeer degelijk en ook goed sluitwerk ga zo door Siemens

Piet 22-08-2016 Product paar maanden in bezit

Duidelijke temperatuur weergave.

Je kunt op een makkelijke manier de temperatuur regelen van zowel koel- als diepvriesgedeelte.
Tevens geeft het display duidelijk de temperatuur weer.

Pluspunten

• temperatuur regelen
  • defrost
  • groente/fruit lade

Minpunten

• dikke wand, kleine inhoud

A,A. van de Plasse 18-08-2016 Product paar maanden in bezit

simpele bediening

het is een prima apparaat, grote diepvriesbak is wat onhandig als je meerdere lades gewend bent.
Bediening is prima, eenvoudig en overzichtelijk

Minpunten

• grote diepvriesbak

Frans 19-11-2015 Product kwartaal in bezit

Goede indeling van zowel de koelkast als de vriezer. Is voorzien van automatisch ontdooien.
De temperatuur van de koelkast en vriezer is goed in te stellen en duidelijk afleesbaar op het display.
We hebben dit apparaat nu 3 maanden in ons bezit en zijn erg tevreden. De duurzaamheid kunnen we nog niet beoordelen.

Eric 18-08-2015 Product kwartaal in bezit

Een prima koelvriescombinatie. Bijna geruisloos (fijn bij de open keuken), koelgedeelte flexibel in te delen, maar wat minder plaats voor flessen dan onze vorige koelkast (die was dan ook wel heel erg groot, maar geen inbouw...). Met slim stapelen kom je wel een heel eind. De platte bovenste lade van het vriesgedeelte had wat groter, en de middelste lade wat kleiner kunnen zijn. Die bovenste is eigenlijk alleen geschikt voor heel platte dingen. Alles bij elkaar toch zeer tevreden: goede keus geweest!

Bas 16-08-2015 Product half jaar in bezit

Prima koelkast en vriezer zoals je zou verwachten. Verder niets bijzonders te vermelden over dit product. Duurzaamheid kan ik niet beoordelen na pas een half jaar in gebruik.

Michelle 14-08-2015 Product paar dagen in bezit

Koelkast moet No frost zijn, echter als de koelkast te hoog staat qua temp gaat de koelkast wel vriezen, heb een ander apparaat van Samsung ook No frost, deze werkt wel goed, heb beetje spijt van deze aankoop

K.P.C. 15-06-2015 Product maand in bezit

- Makkelijk in gebruik, knoptoetsen spreken voor zich. Geen kinderslot en ingewikkelde combinatie toetsfuncties. Gaat piepen als de deur te lang open staat.
- Slechte verhouding indeling planken, drinkflessen en potjes moeilijk te plaatsen. Vriezer heeft maar 2 lades.
- Hopelijk gaat deze lang mee, no-frost technologie en holiday-functie indien op reis.

AdjeKofrc 09-06-2015 Product paar weken in bezit

Super apparaat iedereen aan te raden.!!! Lekker onderhoudsvrij. Je hoeft niet veel aan te doen en werkt lekker stilletjes. Verlichting is goed. Indelin kun je zelf op maat indelen en is zeer ruim om spullen op te slaan.

R. Smit22 20-05-2015 Product maand in bezit

Mooie koelkast met goede LED verlichting. Koelkast heeft een hele goede koeling.
Aan de indeling moet je erg wennen.
Handig is het inschuifbare plank voor hoge producten.
Fijn is om de koeling te kunnen regelen voor de groente lade.

Dantheman123 27-04-2015 Product maand in bezit

Prima koelvriescombinatie. flexibiliteit bij inrichten koelgedeelte is prettig. Weinig geluidproduktie en dat is een grote plus aangezien keuken grenst aan woonkamer. Duurzaamheid moet zich nog bewijzen, maar heb goede ervaring met Siemens dus hoop nog vele jaren te genieten van deze machine.