Siemens KI86NAD30 - Reviews

upside-down / koelvriescombinatie
A++
Inhoud koelruimte (netto)
189 liter

Beoordeling op basis van 23 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Michelle 14-08-2015 Product paar dagen in bezit

Koelkast moet No frost zijn, echter als de koelkast te hoog staat qua temp gaat de koelkast wel vriezen, heb een ander apparaat van Samsung ook No frost, deze werkt wel goed, heb beetje spijt van deze aankoop

JudithD 06-06-2017

Doet voortreffelijk zijn werk !

Als enig minpuntje vind ik het diepvriesgedeelte wat kleiner dan ik verwacht had. Maar dat is eigen stommiteit, dan had ik een ander type moeten kopen. Ik wilde persé dit ype, omdat deze onder een geluidssignaal geeft bij het open laten staan van de deur. Ook is er een digitaal display wat de bereikte temperatuur aangeeft, erg handig. Ook fijn: het in gedeelte opklapbare glasgedeeltes zodat ook langere potten etc erin kunnen. Subliem: de onderste lade heet 'hyper fresh', en die naam verdient ze ook!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/se

Maria 25 05-06-2017

Indelen is een vak apart!

Ruimte is niet handig in te delen. Het varioplateau wat half ingeschoven kan worden,zgn voor grote potten en flessen is niet fijn omdat die ook ongewenst in/uit schuift. Het uitschuif plateau voegt weinig toe, de rand die erop zit, is niet handig omdat je er altijd overheen moet.
Jammer van de hele lade voor groente en fruit. Vond twee aparte veel fijner en overzichtelijker. Nu ligt alles op en door elkaar. Niet merkbaar wat de voordelen zijn van de fresh schuif. Koelkast is ook te koud om zo iets uit te eten, en soms ijsaanslag op de levensmiddelen. Niet anders in te stellen omdat een lagere stand onder +2 niet mogelijk is.
Inhoud qua liters van diepvries op papier zelfde als de vorige , maar in de praktijk toch minder ruimte. Jammer dat de praktijk anders uitpakt!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/se

B. S. 07-04-2017 Product paar weken in bezit

Zuinige koelkast met no-frost

Mooie koelkast. Hij is zeer stil, ik hoor niet wanneer hij aan staat wanneer de koelkast gesloten is.
No-frost is ideaal.
Iets kleiner dan de vorige koelkast, maar dat komt door de isolatie om hem energiezuiniger te maken.
Led-verlichting in de deur is te vel wit, een warmer kleurtje zou fijner zijn.
Groente lade met houd alles fris.
vakjes in de deur zijn uitneembaar waardoor de deur prettig in te delen valt.

• No-frost
  • zuinig door isolatie
  • uitneembare vakjes in de deur

Minpunten

• iets kleinere binnenruimte door isolatie
  • led verlichting is vel wit, ongezellig

Gersh 30-03-2017 Product paar maanden in bezit

Gestroomlijnd koelkast

Werkt goed en onhoorbaar. Enig minpuntje is de indeling van de vakjes in de deur. Die zijn jammer genoeg niet verstelbaar. Maar voor de rest een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

Pluspunten

• geruisloos
  • veelruimte en verstelbare rekken
  • strak gestroomlijnd

Minpunten

• Kleine onverstelbare vakjes in de deur

wilma 24-02-2017 Product paar weken in bezit

praktisch

Zeer praktische koel/vriescombinatie. Fijne indeling. Geeft aan als de deuren te lang open staan. Digitale temperatuurweergave, wat makkelijk is.

Meester Ad 12-01-2017

Stille ruimtevreter

Sinds december 2016 is deze koel-/vriescombinatie in gebruik en ik ben onder de indruk van de ruimte, mede door de slimme indelingsmogelijkheden die gecreëerd zijn en dan m.n. in het koelgedeelte. Maar ook de grote bak in het vriesgedeelte is heel handig. Niet te groot dat je je spullen niet meer terug vindt, maar toch groot genoeg voor de voorraad die ik wil kunnen invriezen (ik was een grote, vrijstaande vriezer gewend).
Het apparaat is heel stil, je hoort hem echt niet, wat heel prettig is in een open keuken. Waar ik ook heel blij mee ben is dat dit apparaat een zelf-ontdooi functie heeft. Dat was ik al gewend en wilde dit persé weer! Echt aan te raden!

Albert 21-12-2016 Product paar maanden in bezit

Review KI86NAD30

Gemakkelijk de temp instellen van zowel vriezer als koelkast. Softclose is handig. Cleane uitstraling. Er hadden iets meer plateaus mogen zijn die je in kunt schuiven zodat deze half zo lang is, er is er nu 1 die echt handig is.

Pluspunten

• Koelt prima
  • no-frost vriezer

Minpunten

• relatief veel lawaai
  • geen lade-stopper bij kleine lade in vriezer

mc 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

grote en goede koelkast

Zeer gebruiks vriendelijke koelkast duidelijk en zonder problemen in te stellen en bovendien geruisloos zeer degelijk en ook goed sluitwerk ga zo door Siemens

Juci 06-09-2016

Mooi koelkast

Ik twijfelde over de inhoud. Deze vriesruimte is iets kleiner dan voorheen. Wel maakt de bigbox een hoop goed want hij is echt groot! De koelkast ziet er mooi afgewerkt uit. Ik vind hem als ik s'avonds op de bank zit wel gehorig, dit kan nog komen omdat mijn keukendeuren er nog niet voor geplaatst zijn.

Piet 22-08-2016 Product paar maanden in bezit

Duidelijke temperatuur weergave.

Je kunt op een makkelijke manier de temperatuur regelen van zowel koel- als diepvriesgedeelte.
Tevens geeft het display duidelijk de temperatuur weer.

Pluspunten

• temperatuur regelen
  • defrost
  • groente/fruit lade

Minpunten

• dikke wand, kleine inhoud

A,A. van de Plasse 18-08-2016 Product paar maanden in bezit

simpele bediening

het is een prima apparaat, grote diepvriesbak is wat onhandig als je meerdere lades gewend bent.
Bediening is prima, eenvoudig en overzichtelijk

Minpunten

• grote diepvriesbak

Skinle 23-03-2016

Mooie uitstraling

Gekocht vanaf een plaatje. De indeling van de deur is minimaal, niet flexibel.
Een flessenrek voor zo een klasse app. is niet aanwezig, jammer.
In de vriezer een lade welke maar weinig toevoegt aan het flexibel indelen.

Frans 19-11-2015 Product kwartaal in bezit

Goede indeling van zowel de koelkast als de vriezer. Is voorzien van automatisch ontdooien.
De temperatuur van de koelkast en vriezer is goed in te stellen en duidelijk afleesbaar op het display.
We hebben dit apparaat nu 3 maanden in ons bezit en zijn erg tevreden. De duurzaamheid kunnen we nog niet beoordelen.

Xander 12-10-2015

Goede kwaliteit, magere inhoud capaciteit

Aantal weken geleden geleverd met nieuwe keuken. Inhoud valt tegen. Zou komen door de dikke isolatie om de A+ te halen. Wel correcte eerlijke software.. Wij hebben er een aantal bakken uit gehaald om een en ander erin te krijgen. Stand-alone kan meer in. Stil en snel koud.

René123 06-10-2015

Prima koelkast!

Tot nu toe zeer tevreden over het product. Inmiddels ruim een jaar in bezit en bevalt prima. Koelkast is praktisch geruisloos, no-frost is ideaal en de ruimte is flexibel in te delen. Tevreden dus!

Delsoljens 28-08-2015

Perfecte koel-/vriescombinatie

Sinds juni in ons bezit en erg fijn in gebruik. De graden zijn makkelijk in te stellen, er zit een vakantieknop op voor een verlaagd verbruik bij vakantie, hij is heel stil en handige vriezer laden.

Eric 18-08-2015 Product kwartaal in bezit

Een prima koelvriescombinatie. Bijna geruisloos (fijn bij de open keuken), koelgedeelte flexibel in te delen, maar wat minder plaats voor flessen dan onze vorige koelkast (die was dan ook wel heel erg groot, maar geen inbouw...). Met slim stapelen kom je wel een heel eind. De platte bovenste lade van het vriesgedeelte had wat groter, en de middelste lade wat kleiner kunnen zijn. Die bovenste is eigenlijk alleen geschikt voor heel platte dingen. Alles bij elkaar toch zeer tevreden: goede keus geweest!

Bas 16-08-2015 Product half jaar in bezit

Prima koelkast en vriezer zoals je zou verwachten. Verder niets bijzonders te vermelden over dit product. Duurzaamheid kan ik niet beoordelen na pas een half jaar in gebruik.

K.P.C. 15-06-2015 Product maand in bezit

- Makkelijk in gebruik, knoptoetsen spreken voor zich. Geen kinderslot en ingewikkelde combinatie toetsfuncties. Gaat piepen als de deur te lang open staat.
- Slechte verhouding indeling planken, drinkflessen en potjes moeilijk te plaatsen. Vriezer heeft maar 2 lades.
- Hopelijk gaat deze lang mee, no-frost technologie en holiday-functie indien op reis.