Siemens KI24RV60 - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
224 liter

K v Galen 27-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

Efficiënte grote koelkast

Royale, goed koelende koelkast, handige grote groentenlade, in de deur ruimte voor 1,5 en 2 literpakken/flessen. makkelijk schoon te houden.

Pluspunten

• ruim
  • koelt uitstekend
  • ruimte voor grote flessen

Rob Hendriks 21-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

Stil en zuinig

Prima koelkast, stile energiezuinig. Qua ruimte echter beperkt voor een gezin met 2 kinderen. We hadden hiervoor een losse koelkast met daaronder een vriezer en die was een stuk ruimer. Zeker als je een verjaardag of andere drukkere periode hebt is het echt stapelen en minder handig in deze Siemens. Wel makkelijk schoon te maken!

Pluspunten

• energiezuinig

Minpunten

• beperkte ruimte

Paulina Feukkink Jaarsma 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

Werkt prima en gemakkelijk schoon te maken. Handige indeling. Jammer dat er niet standaard een rek voor flessen in zit en dan bedoel ik niet in de deur, maar op de planken.

Jansen 01-11-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een erg mooie en stille koelkast met veel ruimte. De scharnieren zijn erg stevig en geven een stabiele indruk. Het enige nadeel is de indeling van de planken. Wij vinden namelijk dat je weinig kan variëren in plankhoogte.

gert stellaard 11-10-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie ruime koelkast met een praktische indeling die je kunt aanpassen naar eigen behoefte, groentelade is lekker ruim

Taco Busse 11-09-2015 Product paar dagen in bezit

ruime koelkast maakt weinig geluid.Mooie lichte deurscharnieren en wat moet je nog meer zeggen over een koelkast .....

Brenda22 20-05-2015 Product jaar of meer in bezit

Voldoende ruimte voor gezin met 4 personen. Plankjes verstelbaar dus de koelkast kun je indelen zoals je zelf wenst. We hebben de koelkast nu 2 jaar in gebruik en zijn zeer tevreden.

Siemensgebruiker82 26-02-2015 Product paar dagen in bezit

Gebruiksgemak en indeling zijn zeer goed. Eenvoudig te overzien en aparte vakken zijn prettig (vriezervak en onder vak voor groente en fruit).

Ik bezit de koelkast nog te kort om iets over de duurzaamheid te kunnen zeggen.

patmarviv 06-02-2015 Product paar dagen in bezit

Ruime koelkast met veel inhoud, veel schappen en fijne grote ruimte aan de zijkant waar veel in kan.Ziet er zeer modern en strak uit.

NS15 31-10-2014 Product paar weken in bezit

Prima koelkast, doet goed zijn werk. Ook het diepvriesvakje is voor ons prima qua grootte. Voldoende ruimte in de koelkast. Jammer dat er maar 7 gaatjes zijn voor de eieren terwijl er in de meeste doosjes 10 eieren zitten. Verder maakt de koelkast wel iets meer lawaai dan de vorige.