Krups IJsmachine Perfect Mix 9000 GVS241

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups IJsmachine Perfect Mix 9000 GVS241 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

racemuis 07-12-2017

Perfecte ijsmachine

Perfecte koop gedaan, weinig en niet storend geluid tijdens het ijsdraaien, mijn voorbereiding voor het ijs had ik in de koelkast gezet omdat de ijsemmer de eerste keer 24 u in diepvries moet, dus mijn bosbessen yoghurtijs was al klaar op 14 min, de draaitijd wordt serieus ingekort als je uw klaargemaakte hoeveelheid al gekoeld hebt, héérlijk ijs, simpel en degelijk machine en niet duur, prijs en kwaliteit zéér, zéér tevreden. motor kan nooit blokkeren, met tijd indicatie, als het ijs klaar is draait hij afwisselend links en rechts en houd dit aan, dan volgt er een bieptoon om aan te geven dat het ijs klaar is, poepsimpel machine met aan- en uit knop;

Pluspunten

• geen storend geluid
  • simpel zonder véél tralala en toch degelijk
  • hmmm lekker ijs,
  • automatische stop

Minpunten

• géén