Krups IJsmachine Perfect Mix 9000 GVS241 - Reviews

2 liter
IJssoorten
hard ijs
Grote vulopening

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

wittevis 04-06-2013
  • Product jaar of meer in bezit

Mooi apparaat, maakt heerlijk ijs. Het duidelijke display geeft alleen aan dat het in bedrijf is, maar het piept als het klaar is. De machine voelt of er weerstand is draait dan uiteindelijk een paar keer de andere kant op. Als het klaar is stopt deze automatisch.
Het aantal losse onderdelen van het geheel zijn niet overdreven maar ze zijn makkelijk afwasbaar. De spatel die erbij zit is onmisbaar. Er zitten tevens maar liefst twee receptenboekjes bij. Lekkere recepten overigens.
Al aardig wat succesvol ijs gemaakt. Een aanrader!

racemuis 07-12-2017

Perfecte ijsmachine

Perfecte koop gedaan, weinig en niet storend geluid tijdens het ijsdraaien, mijn voorbereiding voor het ijs had ik in de koelkast gezet omdat de ijsemmer de eerste keer 24 u in diepvries moet, dus mijn bosbessen yoghurtijs was al klaar op 14 min, de draaitijd wordt serieus ingekort als je uw klaargemaakte hoeveelheid al gekoeld hebt, héérlijk ijs, simpel en degelijk machine en niet duur, prijs en kwaliteit zéér, zéér tevreden. motor kan nooit blokkeren, met tijd indicatie, als het ijs klaar is draait hij afwisselend links en rechts en houd dit aan, dan volgt er een bieptoon om aan te geven dat het ijs klaar is, poepsimpel machine met aan- en uit knop;

Pluspunten

• geen storend geluid
  • simpel zonder véél tralala en toch degelijk
  • hmmm lekker ijs,
  • automatische stop

Minpunten

• géén