DKN Technology EF-2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de DKN Technology EF-2 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

didc 24-09-2014
Geschreven voor: DKN Technology EF-2

Ik heb deze hometrainer bijna 5 jaar geleden gekocht. Ik oefende gewoonlijk een half uurtje zo'n 3 of 4 maal per week.
Na 3,5 jaar brak de linkertrapper af. De as was gebroken. Heb voor 27,5 euro een nieuwe as besteld en de fiets hersteld. Vorige maand, dus 1,5 jaar na de herstelling brak de as opnieuw. Ik ben 50 er en trap gemiddeld zo een 150 watt, dus niet echt weinig maar toch ook niet overdreven. Al bij al toch wel wat teleurstellend vind ik. Het betreft een rechte as met een uitsparing waar een clips inzit. Op dit zwakste punt breekt de as steeds.

filletr 02-01-2015

Hallo didc, weet jij nog waar je die nieuwe as besteld hebt? Ik had gisteren namelijk precies hetzelfde, linker trapper afgebroken op de as. Als ik het goed begrijp dan kan ik er beter meteen 2 bestellen?
Verder ben ik wel zeer tevreden over de fiets, zit er toch ok wel een x of 4 per week op, maar dan een uurtje per x.