Joy Sport HT-Golf

ProForm Just Fit Hometrainer

5,1

Elina33 27-08-2013 Product paar dagen in bezit

2,2
Na mijn bedroevende ervaringen van een paar dagen geleden (zie mijn eerdere review) heeft de winkel de defecte hometrainer vervangen door een kant-en-klaar afgemonteerde (met dank!). Ik had gehoopt dat mijn voorige inkoop gewoon pech was, dwz dat ik toevallig een gebrekkig product gekregen had, maar helaas... opnieuw problemen. Het ernstigste is dat de computer niet werkt. Er is geen 'enter' knop om de instellingen vast te houden. Volgens de winkel zou de computer moeten beginnen met aftellen zodra je fietst; dit is bij mij niet zo. Hard reset geprobeerd door de batterijen eruit te halen en weer in te zetten- zonder succes. Tijdens de afmontage in de winkel werkte de computer wel, dat betekent dat het transport e.e.a. beschadigd heeft en dat geeft wederom m.i. aan dat de computer erg kwetsbaar en dus niet duurzaam is. Los van de computer: fiets is instabiel en de weerstandsverandering heeft nog steeds nauwelijks voelbaar resultaat. De computer zal binnenkort vervangen worden, wederom met dank aan de winkel, ben benieuwd hoe het verder gaat.

Elina33 22-08-2013 Product paar dagen in bezit

3,2
Onacceptabel slecht product. Het montageboekje (nederlandse versie) is incompleet en bevat fouten. Plaatjes zijn niet te ontcijferen; je kunt je desnoods behelpen met de Engelstalige versie, maar dan zul je erachter komen dat die deel onleesbaar (vakjargon) is en niet helemaal overeenkomt met de Nederlandse versie. Ik heb de stuurpen vier keer moeten demonteren omdat de weerstandkabel niet reageert op het draaien van de weerstandsknop. De optimale instelling is niet beschreven en ik heb allerlei instellingen geprobeerd, zonder succes. Door verbuiging in het metaal (productiefout) is het geen sinecure om de stuurpen te monteren en te demonteren. Weerstandknop kan alleen met twee handen en heel veel kracht gedraaid worden, en dat zonder gevolg voor de weerstandsverandering. Zadelpen ook slechts met veel kracht in hoogte verstelbaar. Het zou wellicht allemaal met een een beetje geduld meevallen, maar ik heb deze hometrainer gekocht omdat ik als kankerpatient een lang en zwaar behandeltraject inga en geen kracht en energie bezit tegen al zijn fouten aan te vechten.

marioshr 27-12-2012 Product half jaar in bezit

Wij zijn goed te spreken over deze hometrainer. Stabiele hometrainer, helemaal geruisloos, alles is goed afleesbaar. Zoals hartslag, afstand, tijd, snelheid en calorieverbruik. Goed in te stellen voor kleine maar ook grote personen. Het zadel is in alle richtingen verstelbaar en zit goed. Het touchscreen display is goed verlicht. De duurzaamheid vind ik erg goed omdat we er al vele kilometers op hebben gefietst en nog steeds als nieuw voelt. Uitstekende prijs kwalieit verhouding!