Sitecom LN-555FR Wi-Fi Socket Homeplug Kit 500 Mbps

devolo dLAN 1200+ WiFi ac Starter Kit
10,0 (1)

Sitecom LN-555 Wi-Fi Homeplug 500 Mbps 2 Pack

• Kleuren wit
  • Aansluitingen 2 Fast Ethernetpoorten (100 Mbps)
  • Overdrachtssnelheid (max.) 300 Mbit/s
Sitecom LN-555 Wi-Fi Homeplug 500 Mbps 2 Pack Best Reviewed 7 keer jun 2016
8,4 (55)

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

guy 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

eenvoudig te installeren

Dit product is de oplossing voor het wifi probleem waarmee ik jaren worstel. Dit product is een wifi problem solver. Bij de aankoop en tijdens het installeren had ik toch nog mijn bedenkingen. Eenmaal geïnstalleerd liet het zich direct gelden. Voor de prijs en wat je ervoor terug kwijt aan wifi-kwaliteit is dit product zijn tijd ver vooruit.

Pol 10-01-2016 Product paar weken in bezit

Als je op een bepaalde plaats in huis slecht bereik hebt met WIFI of bijvoorbeeld op zolder een Server wilt plaatsen, dan is dit een ideale en super makkelijke oplossing. Je hoeft geen kabels te trekken en je bent in 5 minuten verbonden. Bespaart een hoop gedoe met internetkabels trekken.

Het WiFi signaal is redelijk krachtig. Als je via de pc de sitecom homeplug benadert, dan kun je ook alles instellen zoals wifi naam en wachtwoord en eventueel het kanaal.

Erg tevreden met dit product.

stijnt 16-02-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer eenvoudig te installeren. De handleiding is bevat grote duidelijke figuren.
Hij haalt ook een aanzienlijke snelheid. Meer dan 30Mbps aan bruikbare data in een storingsgevoelignetwerk.

paulmaarten 21-11-2014 Product maand in bezit

eindelijk zijn wij op een eenvoudig te installeren wijze van onze WIFI bereikbaarheidsproblemen af.
eenvoudiger kant het gewoon niet!