Sitecom LN-555 Wi-Fi Homeplug 500 Mbps 2 Pack - Reviews

Best Reviewed juni 2016
Kleuren
wit
Aansluitingen
2 Fast Ethernetpoorten (100 Mbps)
Overdrachtssnelheid (max.)
300 Mbit/s

totalflooring 06-11-2016 Product paar dagen in bezit

wifi homeplug

top product , we hadden slechte wifi verbinding met ziggo , maar nu is het probleem opgelost .
instalatie was peace of cake , zo makkelijk iedereen kan dit

Pluspunten

• makkelijke instalatie
  • duidelijke handleiding

Minpunten

• beetje grote home plug is stopcontact

lhb.crommentuyn 13-09-2016 Product paar dagen in bezit

Werkt perfekt

Product binnen 5 minuten geinstalleerd. Handleiding amper nodig.Ideaal om zowel bedraad als draadloos te gebruiken. Goede verbinding in het hele huis. Signaal van de Sitecom plug is zelfs beter als van het originele Ziggo modem. Prijs is ook gunstig ) Zeker bij Paradigit.

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Goede verbinding
  • Niet te duur
  • 2 extra LAN ingangen
  • Signaal door beton plaf.

Minpunten

• Zou er geen weten

gerarddorsman 19-07-2016 Product paar dagen in bezit

Kwaliteit en simpel

Het Tele2-modem heeft een slechts WIFI-signaal en de 2e TV-decoder moet bedraad worden aangesloten. De oplossing voor beide problemen is de Sitecom LN 555. Een unit aangesloten in de meterkast op het Tele2-modem en de andere in de slaapkamer als WIFI-zenden èn aansluitpunt voor de TV-decoder. In 5 minuten aangesloten ! Nu perfect WIFI-signaal in het hele huis.

FFDIEK 05-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Data uitval ma x maanden.

Zeer gemakkelijk te installeren. Zeer goede WiFi ontvangst. Echter, het apparaat heeft een vreemde eigenschap. Na iedere 4 of 5 maanden valt het data ledje van de WiFi homeplug uit. Dus geen WiFi ontvangst. Vervolgens opnieuw installeren en alles is weer normaal. Geen storingen op het net. Internet via vaste aansluiting werkte normaal. Ik ben benieuwd of meer bezitters dit fenomeen hebben meegemaakt

RuudF 03-07-2016 Product paar dagen in bezit

sitecom LN-555

Het zeer makkelijk zelf te installeren Site com LN-555.
Dus zeker een aanrader om je wifi te versterken.

Slaolie 20-05-2016 Product paar dagen in bezit

Wat let je..?

Ik heb de adapters snel kunnen koppellen, en het werkt nu prima. Ondanks de vele (tegenstrijdige) reacties cq ervaring toch gekocht. Is het niet goed, dan heb je (na registratie) 10 jaar garantie.. Dus wat let je..

Ron 05-05-2016 Product paar dagen in bezit

Sitecom LN-555

Ik had al een Sitecom waar ik tevreden over was......helaas had deze alleen de geest gegeven na een aantal jaren. Ik was tevreden over Sitecom dus er moest een nieuwe Sitecom komen. Dat is de LN-555 geworden.

Super bereik, zowel via het lichtnet en de kabel als via de WiFi.
Het installeren ging niet helemaal vanzelf omdat het datalampje van de ontvangende homeplug niet ging branden. Na een aantal keren de homepluggen met elkaar te laten verbinden in hetzelfde stopcontact was het probleem opgelost. Daarna supersnel internet voor de PlayStation van mijn zoon.

Aanrader.

TheoW. 04-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super Sitecom Homeplug LN-554

De LN-554 is een prachtige set waardoor je niet alleen je internet verbindingen kunt verbreden met 2, maar ook nog eens in al je ruimtes thuis een superieure wifi verbinding hebt. Een extra stopcontact en 2 aansluitingen voor uw tv of computer zijn aanwezig. Snel en eenvoudig alles draadloos van grote klasse. Een fantastische set homepluggen voor een acceptatie prijs van 79,00 euro en jarenlang plezier met 10 jaar garantie. Beter kunnen ze hem niet maken.

Martin 01-05-2016 Product paar weken in bezit

Zeer tevren

Prima produkt, binnen 3 minuten werkt de Sitecom LN 555.
Geinstalleerd op de eerste vedieping, door het hele huis 4 tot 5 streepjes bereik. Bevalt tot nu toe uitstekend!

Rien 19-04-2016 Product paar dagen in bezit

sitecome wifi homeplug

een zeer goed produkt voor een goede prijs, is zeer gemakkelijk aan te sluiten, ook voor digi-beten!
gewoon via het stopcontact. geen snoer nodig. optimale beveiliging. resultaten zijn uitstekend en het systeem is mee te nemen en kan op andere lokatie in het huis gebruikt worden.

Willem 10-04-2016 Product paar dagen in bezit

top home plug

Deze home plug werkt top. Door het hele huis een prima bereik en verbinding. Soms de plug op een ander stopcontact en het werkt weer als een tierelier ;-)

Karel de Greef 28-03-2016 Product paar dagen in bezit

LN-555 Wi-Fi Homeplug Perfect ding

Had hier voor alleen maar problemen met deTP-LINK TL-WPA4220KIT Plug, nog nooit een stabiele verinding mee gehad, en binnen de gararantie periode nog een nieuwe kunnen krijgen. De 2e al na 3 maanden stuk, met dezelfde klachten.
Deze Sitecom werkt meteen goed en stabiel, netflix werkt als een tierelier, ook de wifi verbinding is 100%. Hoelang hij het blijft doen heb ik geen idee van, maar je loopt met 10 jaar garantie ook geen enkel risico :)

P. Kernekamp 15-02-2016 Product paar weken in bezit

Makkelijk aan te sluiten en werkt perfect. Het huis moet wel een goed elektriciteitsnetwerk hebben. Stoorde op oude (10 jaar oud) draadloze keyboard en muis van Logitech bij druk netwerkverkeer. Inmiddels een nieuw draadloos keyboard en muis van Logitech en geen problemen meer.

Cojape 24-08-2015 Product paar dagen in bezit

Echt een TOP product. Aansluiten op het stopcontact en werken!
Even de handleiding erbij om e.e.a. secure te maken, maar ook dat is een fluitje van een €cent.
Gemak dient de mens en het werkt beter dan zware routers met 3,4,5, antennes en met even zoveel Ghz banden!

FFDIEK 08-07-2015 Product paar weken in bezit

6,5
Op 8/6/2015 heb ik een eerste review geschreven. Dit is mijn tweede en hopenlijk laatste.
Situatie schets: De KPN experia box staat op 30 m van het woonhuis in de garage(kantoor). De meterkast is direct achter de voordeur,

Einde vorig jaar de LN-555 aangeschaft. Met de summiere uitleg was de installatie vrij simpel. De Wi-Fi homeplug in het halletje geplaatst en er was internettoegang. Na een week viel de internettoegang soms weg. De Wi-Fi plug in de homeplug geplaatst, tot er contact was en dan de Wi-Fi plug ln het oorspronkelijke stopcontact geplaatst en er was weer internet. Na een paar weken viel de internetverbinding steeds vaker uit. Na bijna een half jaar aanmodderen het apparaat bij de Media M. ingeruild voor een nieuw exemplaar. Het nieuwe apparaat gaf geen enkele verbetering; de internettoegang was zelfs nog onregelmatiger. Bijna alle stopcontacten geprobeerd; geen verbetering. Ik stond op het punt wederom het apparaat terug te brengen. In de meterkast was op de groepenkast nog een stopcontact vrij. ( gebruikt voor de deurbel) In een laatste ultieme poging de Wi-Fi plug in dit stopcontact gestoken en binnen 2 min. een perfecte internettoegang. Nu al 3 weken geen enkele storing meer gehad.
Voor de kwaliteit geef ik een 10. Voor het gebruiksgemak geef ik een 3, omdat het heel veel moeite heeft gekost een stabiele- en betrouwbare verbinding te realiseren. Ik heb de indruk, dat het principe van data transport via het lichtnet heel slim is, maar dat dit concept nog niet helemaal is doorontwikkelt.

Ben benieuwd naar soortgelijke ervaringen.

yencab1406 05-07-2015 Product paar weken in bezit

Zeer tevreden van de werking, lang internet problemen gehad, met deze opgelost!lange garantie, meestal maar 2 jaar, hier 10 jaar!!!

Piano06 16-06-2015 Product kwartaal in bezit

Moeizaam te installeren ondanks duidelijke handleiding. De twee plugs maken moeilijk verbinding met elkaar, zelfs als je ze op hetzelfde stopcontact aansluit. Bovendien blokkeert mijn modem (FritzBox 7390) regelmatig sinds ik de Home plug er op heb aangesloten. Daarvoor werkt mijn modem nog feilloos. Ook moeizaam in te stellen via browser. Geen aanrader dus, ondanks goede Consumentenbond beoordeling.

fordmondeoka 15-06-2015 Product paar dagen in bezit

Een heel praktisch en nuttig product en voor een mooie prijs gekocht bij de Media Markt.
De primaire installatie is echter wel storingsgevoelig voor allerlei neveninvloeden waardoor de pluggen elkaar niet makkelijk direct kunnen vinden. Het beste is om alle stroom uit te schakelen op één groep na en uit die groep weer alle andere stroomverbruikers te verwijderen waarna alleen beide homeplugs in die groep eenvoudig op elkaar kunnen worden afgestemd. Daarna speelt dat installatieprobleem niet meer en werkt de Wi-Fi homeplug elders in huis op alle plaatsen prima. Zeker aan te bevelen voor een LAN-verbinding met een smart-TV omdat die met Wi-Fi niet altijd even goede werkt.

flipliebe 13-06-2015 Product paar dagen in bezit

Net gekocht en zo gemakelijk te installeren en gebruiksvriendelijk,
en direct te merken voor de snelheid van mijn laptop bv.

quark76 12-06-2015 Product paar weken in bezit

Uitstekend alternatief voor wifi wanneer je meerdere verdiepingen moet overbruggen. Verbinding is een stukje sneller geworden en vooral heel veel stabieler.
Installatie is binnen enkele minuutjes gepiept, kind kan de was doen.