Philips HTS3261 - Reviews

3d

6,9

• Slecht

brian.02 04-07-2014 Product jaar of meer in bezit

Ik heb al langere tijd deze home cinema set en ben hier zeer tevreden over. Het geluid vind ik zeer goed voor deze prijs en hij ziet er nog eens goed uit. Ook kun je het geluid aan je voorkeuren aanpassen en zijn er nog wat functies waarvoor je kunt kiezen. Mijn ouders hebben een duur setje van Harman/Kardon maar het geluid van mijn set vinden zij en ik nog mooier. Dus deze home cinema set is de prijs zeker wel waard.

Rob Scotopia 17-06-2013 Product paar dagen in bezit

Ik heb dit systeem gekocht, omdat de review hier op de site goed was. Heb de systeem aangesloten thuis, en ik wist niet wat ik hoorde wat een slecht geluid, heb toen een live muziek DVD erin gedaan, maar je hoorde maar de helft van de band, de hoge en de midden tonen waren gewoon niet te horen, ben maandag meteen naar BCC terug gegaan, kon deze gewoon weer terug geven. Dat Philips hier aan zijn naam durft te geven is voor mij een raadsel. Mijn advies lekker in de winkel laten staan

arry 04-12-2012 Product paar weken in bezit

Echt een hele mooie set compact en functioneel ook.
vormgeving strak en ronde vormen echt wel een aanrader voor toevoeging aan je (plasma tv)
Vermogen is ook royaal te noemen voor zo'n compact setje en staat heel mooi bij mijn super plasma tv van natuurlijk Panasonic.
Kortom waar voor je geld.