Philips HTS6520/12 - Reviews

zwart

7,1

Edding 11-04-2014 Product jaar of meer in bezit

6,2
Een leuk setje, maar zoals gebruikelijk met Philips apparatuur werkt het niet met andere apparaten. Ik de set gekoppeld aan mijn Samsung 46F6470 maar op een of andere manier willen de apparaten niet met elkaar communiceren via het Anynet+ (HDMI-CEC)waardoor je weer met verschillende afstandbediening loopt te klooien. Erg irritant terwijl er in de folders staat dat het allemaal zo lekker met elkaar werkt, niet dus. Mocht iemand wel weten hoe je dit werkbaar kunt krijgen via de afstandsbediening van de TV dan hou ik mijzelf aanbevolen.

suzanne1968 01-08-2011 Product jaar of meer in bezit

6,2
Helaas....apparaat ziet er mooi uit en geeft een goed geluid voor 2.1. Echter na iets meer dan een jaar speelt hij geen enkel dvdtje meer....Dan kan het geluid en vormgeving prima zijn maar uiteindelijk wil je niet ieder jaar een nieuw apparaat moeten kopen. Van een A merk verwacht ik zeker een levensduur van 5 jaar bij normaal gebruik. Jammer dat prijs tegenwoordig niet meer staat voor kwaliteit. Absoluut geen aanrader! Prutswerk van Philips.

Gerrut 28-05-2011 Product jaar of meer in bezit

6,2
Prima app. en goed geluid maar bij films overdreven zware bass waardoor het geluid zachter gezet moet worden. Helaas wil na 1 jaar gebruik de dvd speler niet meer open. Ook de letters PHILIPS laten los, maar dat is nog het minst erge.

zomaar014 07-05-2010 Product maand in bezit

onverwacht goede kwaliteit en controleerbare volume geluid. zowel bass als treble. goed regelbaar

BernardL 17-02-2010 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze set nu een week in huis. Ik ervaar de geluidskwaliteit als een verrijking. Dit geldt voor het geluid van de tv,cd en van internet radio.
Ik heb de de stijlvolle geluidsboxen op een tafel staan. De vrij grote subwoofer
staat onder de tafel. Af en toe hoor je de lage tonen en daar moet je wel even aan wennen.
Doordat de homecinema op een standaard staat kun je alles goed bedienen ook via touchscreen.
De aanschaf via een webwinkel ging vlekkeloos. Zelf heb ik een optische kabel erbij gekocht. HDMI komt nog. Sluitklepje voor de kabels gaat wat stroef.
Bernard