Philips Fidelio CSS7235Y/12 - Reviews

Blu-ray speler
3d

Klaas Dijkstra 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi aparaat

De afstandsbediening miste ik mis dus een aantal mogelijkheden, voor deze prijs wel een fantastisch geluid

mjmajo 23-12-2015 Product half jaar in bezit

Super goede en mooie set.
Vormgeving erg mooi en je kunt de bovenste boxjes overal neerzetten waar je wilt.
Ik vind alleen de afstandsbediening wat traag reageren.

dolf 24-08-2015 Product paar dagen in bezit

Boxen zijn niet perfect om mee te nemen een andere kamer in (als stand alone muziekbox), maar daar zijn ze ook niet voor bedoeld. Prima om geluid te horen, maar dan zonder bass op mn balkon.
Als audio/dolby installatie doet ie alles perfect en vind ik m mooi om te zien.
Afstandsbediening/indicatielampje kan wat beter. Soms wat lastig om te zien of ie reageert en hoe hard het volume/bass etc staat.
Al met al blij met het geluid en kan de aanschaf zeker aanraden. Zeker tov wat er op dit moment op de markt is en als je geen fan bent van soundbars.

Hans S 24-08-2015 Product paar dagen in bezit

Het geluid van deze (deels) draadloze cinema set is indrukwekkend maar mijn oude bekabelde set was toch net iets beter. Gekocht om het gebruiksgemak, vergelijkbaar met Sonos. Wij gebruiken de satellietsprekers buiten, ideaal voor parties, en hebben een apple TV aangesloten voor airplay, toch net iets makkelijker dan bluetooth, tevens een ARC HDMI kabeltje getrokken naar de TV, werkt prima.

Timmer 22-08-2015 Product paar dagen in bezit

Een paar dagen de Fidelio E5 in bezit, maar wat een ontzettend mooi en goed geluid! Meer dan tevreden met deze aankoop!

Haye 20-08-2015 Product paar dagen in bezit

Werkelijk precies het product dat ik zocht. Na lang vergelijken is dit de winnaar v.w.b. geluid en ziet er strak uit in de woonkamer. Gebruiksvriendelijk. Aansluiten en gaan.

bendix 18-08-2015 Product paar dagen in bezit

Heerlijk soundsysteem, goed geluid en supereenvoudig te bedienen. Bij films makkelijk surround te creeren door de topspeakers af te nemen als surround speaker

Niels 15-08-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie speakerset met goed geluid. Enige minpuntje is het ontbreken van de mogelijkheid om muziek wifi te streamen naar de speakers, al biedt Bluetooth / APTX ook de mogelijkheid om kwalitatief goede muziek te streamen. Als multiroom (zoals Sonos) geen must is, heb je met deze set een betaalbare en goede optie voor de woonkamer!

HAST 28-07-2015 Product paar dagen in bezit

Aansluiten met HDMI kabel op mijn TV is heel eenvoudig. Speakers schakelen mee aan en uit met mijn TV. Goed geluid en mooie vormgeving.

gerkom 05-07-2015 Product paar dagen in bezit

Goed geluid, makkelijke aansluiting en mooie nette uitvoering, die past in ons interieur.
4-1 geluid bij films en spotify gebruik voor en achter is uitstekend.

TonyL12345 05-07-2015 Product paar dagen in bezit

Hele goede geluidskwaliteit
Als je HDMI ARC gebruikt schakelt het systeem automatisch in/uit met de TV en wordt het geluid op de TV uit gezet.
Erg handig RC heb je in pricipe alleen nodig voor bijzondere instellingen zoals bass.

Ik heb glasvezel en geen coax radio meer, ik kan nu weer radio luisteren zonder dat de TV aan staat.
Spotify vanaf je telefoon afspelen vi Bluetooth werkt super.
Als je NFC op je telefoon hebt schakelt het syteem in en koppelt je telefoon als je deze bij de linker speaker houd.

Aanrader.

Rob1236 04-07-2015 Product paar weken in bezit

De geluidskwaliteit van dit product is zeer goed. Heel makkelijk te installeren en ziet er mooi uit.

Vincent1991 02-07-2015 Product paar dagen in bezit

Het aansluiten is nog nooit zo makkelijk geweest als met deze set. Het stereo geluid is ook echt super. Het heeft een heel mooi design.

Danny Plaisier 30-06-2015 Product paar dagen in bezit

De geluidsset is uniek qua design. Ook de surround systeem is erg handig, ook bespaard je ruimte en kabels in de kamer.

fcbalophetdak 26-06-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie set speakers met goed geluid. makkelijk te installeren en eenvoudig te bedienen. ook de televisie doet het ook goed.

JoerieM 22-06-2015 Product paar dagen in bezit

7,4
Goede geluidskwaliteit. Speakers zijn mooi vormgegeven. Helaas laat de stof snel los en zitten er lijmresten aan de randen.

JanPH 17-06-2015 Product paar weken in bezit

9,6
Een geweldig geluid via zowel de digitale aansluitingen (HDMI en coaxciaal)als analoog.
Uitermate praktisch in gebruik door de draadloze verbindingen van de surround speakers en de subwoofer.
Prachtig design.
Door de vele aansluitmogelijkheden digitaal, analoog en bluetooth en de eigen versterker heb je eigenlijk geen aparte versterker of (home cinema)receiver nodig.
In combinatie met de Fidelio BDP9700/12 blueray speler die ik tegelijk heb aangeschaft beschik ik over een geweldige set met fantastisch beeld en geluid!
Ik ben heel blij met deze set.

Rien44 14-06-2015 Product paar dagen in bezit

met name de afneembare boxen zijn heel nuttig, hierdoor bepaal ik met gemak de afstand van surround van achter.

meneer Smit 11-06-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een leuk en goed werkend apparaat, goede gebruiksmogelijkheden. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

De bluetooth werkt goed.

Bas19741 07-06-2015 Product paar dagen in bezit

Handig en gekozen voor de draadloze achter speakers. Het geluid is prima en heeft ook nog een mooi design