Philips 5.1 home cinema HTB3540 - Reviews

Luidsprekersysteem
5.1
Blu-ray speler
3d

Beoordeling op basis van 1 review

7,6

mhusken 06-08-2013 Product paar weken in bezit

7,6
Dit apparaat online gekocht, op de gok aan de hand van positieve ervaringen met Philips produkten. Had hiervoor een dure Harman Kardon set, waarvan het geluid helemaal niet beviel, en zeer gebruikersonvriendelijk. Deze set biedt een prima geluid voor deze prijsklasse, en is eenvoudig aan te sluiten. Je kunt er een hoop bestanden mee afspelen, maar 100% functioneel is het allemaal niet. Als je een iso bestand af wilt spelen kan dit, maar dan worden ondertitels weer niet ondersteunt. Een DVD of Blu-Ray menu wordt ook niet ondersteund. Dus kom je toch weer op een aparte mediaspeler uit. Wat ik het meest teleurstellend vindt, is de radio. Met de bijgeleverde antenne zijn maar liefst 2 zenders totaal te ontvangen. Dit is gewoon belachelijk. We wilden gewoon simpel de radio aan kunnen zetten ipv moeilijk gedoe via de tv. Om deze redenen dus voor mogelijkheden een zesje. Wat ook jammer is dat niet alle 5 speakers voor muziek gebruikt kunnen worden. Dit is dus alleen voor gebruik bij 5.1 content. Maar goed, wat wil je voor deze prijs. Positief is de beeldkwaliteit, gebruiksgemak en ondersteuning van HDMI CEC en algemene geluidskwaliteit voor zo'n compacte set. Zuivere bassen en hoge tonen, zoals ik van Philips gewend ben.