Philips 5.1 home cinema HTB7530D - Reviews

Luidsprekersysteem
5.1
Blu-ray speler
3d

Beoordeling op basis van 1 review

5,2

• Slecht

Casey1955 15-09-2013 Product kwartaal in bezit

5,2
Eenmaal aangesloten prima! Echter toch een hoop raadsels. Vreselijk apparaat af en toe. Echt om het door het raam te smijten! Gechat met de helpdesk maar die sturen mij doodleuk door naar de helpdesk van de beeldschermafdeling. Die op hun beurt de chatmogelijkheid gewoon uitgezet hadden/hebben. Kortom ik heb nog steeds geen oplossingen. Ik mag het lekker zelf uitzoeken blijkbaar. Wat waren mijn vragen.Dit was mijn tekst: _________________________________________________________ Ik ben best heel handig met electronica maar ik heb 3 problemen waar ik niet uitkom. Ik heb een zeer recente LED-TV van Philips en nog recenter Home Cinemaset van Philips. Die werken merendeel goed samen. toch loop ik tegen 3 probleempjes aan: 1) TV 8007 i.c.m. Humax 5200, geen problemen Echter, als ik Philips HCS gebruik, dan meerdere zenders niet gesynchroniseerd qua geluid. Dus de meeste wel, sommige niet. Auto sync. etc. allemaal aan. 2) Als HCS als radio in gebruik gehad. Uitgeschakeld. “s’avonds de TV aan, decoder aan, allemaal goed. Dan HCS aan, via “source-knop” naar HDMI ARC, dan beeld zwart en geen geluid. Wat je ook doet via “home”, “Bron” van tv/hts of op de diverse afstandbedieningen, knopje “TV”, etc., geen geluid! Enige oplossing: alle apparaten uitschakelen en opnieuw opstarten. Maar deze omslachtigheid lijkt mij niet de bedoeling. 3) Volume HCS is redelijk maar niet hard, ook al zet ik in op vol volume stand van decoder en TV samen. De TV en de HCS los gebruikend hebben individueel veel meer power!? Ik heb alle gebruiksaanwijzingen uit en te na doorgespit maar de oplossingen niet gevonden. Dus dan toch maar bij jullie neergelegd. _____________________________________________________________ Als iemand de oplossingen weet? Maar, als dit zo blijft zou ik dit systeem nooit aanraden!