Philips HTS5563

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HTS5563 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,4

huntering 22-04-2013
Geschreven voor: Philips HTS5563

1. Het duurt behoorlijk lang om het toestel te starten vanuit standby.
2. Als ik het toestel aanzet door op de afstandbediening op "radio" te drukken dan start na een aantal seconden ook mij TV op. Dan springt het toestel steevast in DISC mode. Waarna ik het steeds terug in radio mode moet zetten en de TV terug moet uitzetten. Zeer vervelend.
3. Het regelen van de boxen is een onmogelijke opgave. Er zit een vertraging tussen het geluid van mijn TV en van de boxen, maar ik kan niet tegelijk luisteren naar de boxen en de afstand instellen. Onmogelijk om dit goed te krijgen. Er is ook geen optie om dit automatisch te laten regelen.
4. De MyRemote applicatie is zo goed als onbruikbaar.
a. De resolutie is niet juist op mijn GSM.
b. Het duurt eindeloos vooraleer mijn HTS gedetecteerd wordt
c. Als je foto's wil sharen dan flikkert het scherm tussen elke foto. Zeer vervelend.
5. Je krijgt een voucher van een gratis film, maar de app waarnaar de voucher verwijst is onvindbaar.
6. Je kan zogezegd surfen op het internet, maar als ik surf naar de site van die app dan krijg ik een zwart scherm en moet ik het toestel heropstarten.
7. Als ik op het icoontje MyRemote klik in de apps sectie. Dan krijg ik een HTTP Error pagina.