Philips HTS5563 - Reviews

4,4

• Slecht
  • Slecht

vanderkolk 29-12-2013 Product half jaar in bezit

Mogelijkhei d, een dikke NUL,nog steeds GEEN dongel te koop , ook na voortreffelijke hulp philips telefoondienst, die betaalden een bridge nog steeds niet, ik schafte deze hts speciaal aan voor netwerk tv enz!!!
Naar mijn idee was dongel er NOOIT !!!Philips moest zich schamen en misleidde mij, en overal staat nog steeds dongel te leveren, zelfs hun eigen winkel heeft het bij mijn aankoop begin januari nooit gehad!!! Spijt als haren op mijn hoofd had ik de samsung maar gekocht!!!

huntering 22-04-2013 Product paar weken in bezit

3,8
1. Het duurt behoorlijk lang om het toestel te starten vanuit standby.
2. Als ik het toestel aanzet door op de afstandbediening op "radio" te drukken dan start na een aantal seconden ook mij TV op. Dan springt het toestel steevast in DISC mode. Waarna ik het steeds terug in radio mode moet zetten en de TV terug moet uitzetten. Zeer vervelend.
3. Het regelen van de boxen is een onmogelijke opgave. Er zit een vertraging tussen het geluid van mijn TV en van de boxen, maar ik kan niet tegelijk luisteren naar de boxen en de afstand instellen. Onmogelijk om dit goed te krijgen. Er is ook geen optie om dit automatisch te laten regelen.
4. De MyRemote applicatie is zo goed als onbruikbaar.
a. De resolutie is niet juist op mijn GSM.
b. Het duurt eindeloos vooraleer mijn HTS gedetecteerd wordt
c. Als je foto's wil sharen dan flikkert het scherm tussen elke foto. Zeer vervelend.
5. Je krijgt een voucher van een gratis film, maar de app waarnaar de voucher verwijst is onvindbaar.
6. Je kan zogezegd surfen op het internet, maar als ik surf naar de site van die app dan krijg ik een zwart scherm en moet ik het toestel heropstarten.
7. Als ik op het icoontje MyRemote klik in de apps sectie. Dan krijg ik een HTTP Error pagina.