Kärcher K 4 Premium Full Control Home - Reviews

Wateropbrengst
420 liter/uur
Lengte hogedrukslang
6 m

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Kärcher K 4 Premium Full Control Home op Kieskeurig.be.

5,9

Guy 09-04-2016

Kärcher hogedrukreiniger

Geschreven voor: Kärcher K 4 Premium Full Control Home

Uitstekend toestel met heel wat mogelijkheden tegen een fantastische prijs die je nergens anders vindt. Perfecte levering. Is eerste keer dat ik iets koop via bobshop en dat is correct verlopen. Een tevreden consument.

wimhil60 04-08-2019

Karcher K4 Premium Full Control

Geschreven voor: Kärcher K 4 Premium Full Control Home

Na precies 2 jaar (dit is de fabieksgarantie) +1 maand en slechts enkele keren gebruikt voor mijn stoep scheurde de hogedrukslang spontaan tijdens het schoonmaken. Geen garantie. Kosten nieuwe slang € 70,00. Kosten laten repareren door Karcher € 120,00 (dit is de helft van het aankoop bedrag!!). Reactie Karcher: Deze scheur kan door bepaalde handelingen zijn veroorzaakt. Lekker simpel dus. Ben zeer zuinig op dit apparaat en kan maar tot een conclusie komen en dat dit gewoon een fabrieksfout is geweest. Helaas kan ik dit niet bewijzen aangezien men de slang bij reparatie heeft ingenomen.

Pluspunten

• Gemakkelijk in bediening
  • Goed reultaat

Minpunten

• Zeer hoge reparatiekosten
  • Hoge vervangskosten hogedrukslang
  • Slechte kwaliteit