Kärcher K 3 - Reviews

Wateropbrengst
380 liter/uur
Lengte hogedrukslang
6 m

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Kärcher K 3 op Kieskeurig.be.

4,3

• Slecht

Alexander1969 20-02-2016
  • Product jaar of meer in bezit

5,5
Fijn apparaat in gebruik door de vele accessoires. Er zat zelfs een terrasreiniger bij die erg handig was.
De montage is goed te doen met de gebruiksaanwijzing. Het gebruik wijst daarna eigenlijk voor zichzelf.
De wielen wilden bij ons niet goed rollen. Maar dat was op zich verder geen probleem.
Ons terras en oprit werden er heel goed mee schoongemaakt.

De duurzaamheid is bij ons exemplaar slecht, na 3,5 jaar heeft hij het begeven terwijl hij minder dan 10 keer gebruikt is.

E. Vermeer 04-04-2018

Goedkoop=duurkoop

Geschreven voor: Kärcher K 3

De Kärcher K3 is een “waterspuiter”, die voldoet om wat aanslag van je stoelen af te spuiten. Ook geschikt om vuil van je auto, fiets of andere spulletjes die vies geworden zijn af te spuiten.
Om de aanslag van je terrastegels te spuiten voldoet hij echter geenszins. De spuitlans verdeelt het water niet evenredig waardoor je alleen aan de zijkant een harde straal krijgt die sporen in de aanslag trekt. Dat ziet er niet uit. Zelfs mos krijg je niet van een muur. Ik heb al met meerdere hogedrukreinigers gewerkt maar nog nooit zo’n slechte spuitlans gehad. Ook op maximale druk is het resultaat bedroevend. Niet doen dus. Als terrasreiniger: prutspul.

Pluspunten

• Geschikt om wat vuil af te spuiten
  • Handzaam formaat

Minpunten

• Ongeschikt als terrasreiniger
  • Te zwak voor het echte werk