Kärcher K 4 Eco!ogic HOME - Reviews

Wateropbrengst
420 liter/uur
Lengte hogedrukslang
6 m

Beoordeling op basis van 1 review

Foppe50 01-05-2014 Product paar weken in bezit

Deze Kärcher is heel geschikt voor het reinigen van tamelijk sterk vervuilde tegels en stenen paden in je tuin.Het heeft mijn verwachtingen overtroffen. Ook het onkruid wordt gemakkelijk weggespoten met de vario-lans; later wel vulzand aanbrengen tussen tegels en stenen. De water gekoelde motor houdt het lang vol zonder haperingen. De slanghaspel is een praktisch voordeel.Er zit ook een aansluiting voor een reinigingsmiddel (zit bij de koop in)om vervuilde oppervlakken "voor te bewerken". Bajonet aansluiting is aanwezig. Het is een plezier om met deze machine te werken en het resultaat is verbluffend. De T-racer (terrasreiniger met sproeikoppen) zal ik bij een tweede beurt inzetten , want dat werkt schoner en spat niet. Nu echter alles gedaan met de vario-lans op full power wegens sterke vervuiling en dat helpt geweldig al moet je er wel een regenpak bij aan trekken.
Als enig nadeel vind ik dat je de greep van de spuitlans niet vast kan zetten; ik heb hiervoor zelf een hulpstukje gemaakt en dat scheelt veel spierpijn.
Een aanrader dus, schoner met Kärcher !