Gardena EasyCut 42 Accu - Reviews

Gewicht
2,6 kg
Geluidsniveau
85 dB

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

5,8

Guus 29-09-2017

Prettig om mee te werken

Bijna al ons tuingereedschap is Gardena, dus zocht ik voor een accu heggenschaar als eerste bij dit merk. Het model 18v en 42cm sprak ons aan qua uiterlijk én prijs.
De machine ligt prettig in de hand, gewicht is goed verdeeld en de werking van de veiligheidsschakelaars laat niet te wensen over.
Het knip resultaat viel ons echter wel enorm tegen. De naam super cut doet vermoeden dat je direct goed kunt knippen. Niets is minder waar, zelfs bij diverse malen over hetzelfde gedeelte gaan, levert nog achterblijvende takjes conifeer op.
Op basis hiervan hebben we de heggenschaar retour leverancier gedaan.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Ligt fijn in de hand

Minpunten

• Knipresultaat

Walter9 15-08-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Prestatie val mij niet tegen. Zonder snoer is het prettig knippen. Alleen was de acculader (€ 38,-) al na anderhalf jaar defect. Dit valt niet onder de garantie. Die is voor de accu en -lader maar 1 jaar.

bennie 65 21-09-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Heb de schaar gekocht om klimop te knippen ca 2jaar geleden ,resultaat gaat wel. ook geprobeerd coniferen te knippen (thuia) KNIPT ECHT VOOR GEEN METER. Gisteren een schaar van de buren geprobeerd Bosch ook met accu KNIPT PERFECT . voel me dan ook echt bekocht. dacht dat het aan t, type lag schaar met accu , het zijn de messen dus KOOP GEEN GARDENA ECHT HEEL SLECHT . BENNIE