Gardena EasyCut 42 - Reviews

16 mm

MC 19-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Poef........

4,5
Na 2,5 jaar, en ca 15 keer te hebben gebruikt, zei de heggenschaar poef. Hij stopte spontaan, de stop sloeg door, en doet helemaal niets meer. Lijkt er op dat schakelaar of iets dergelijks kortsluiting heeft gemaakt. Helaas geen garantie of coulance van gardena meer. Alleen standaard antwoorden van de klantenservice, zoals adviezen om hem te laten repareren (waarschijnlijk duurder dan het aankoopbedrag).

Cimare 09-06-2013 Product paar dagen in bezit

Normaal zou ik een review schrijven als ik er een tijdje gebruik van heb kunnen maken. Maar na aan paar buxes heggen en 2 dennen is het apparaat al 'kapot'. Hij heeft een los contact in de startknop lijkt het.

Het apparaat gister gekocht en hij is lekker scherp, niet al te luid en werkt goed. Het 2 hands bedienings systeem is veilig, maar niet handig als je wat verder over een struik heen moet hangen. Hij is niet speciaal voor buxes heggen, maar hij doet dat eigenlijk gewoon goed. De stekker is kort en het verlengsnoer kun je met een lusje aan het apparaat hangen waardoor hij niet van de stekker valt door zijn gewicht.

Voor zijn bedrag een prima aankoop, alleen helaas dus snel kapot. Hoop dat de intratuin, waar ik hem gekocht heb, heb vervangt. Ben benieuwd.