Sony MDR-AS600BT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-AS600BT op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Kristof 13-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-AS600BT zwart

Ik heb de oortjes sinds enkele dagen gekocht. In het begin was het even zoeken hoe je ze goed in je oren kan stoppen. Ik miste wel een korte handleiding, maar van de kwaliteit ben ik zeer tevreden.
De oortjes blijven ook goed in de oren zitten.

Michael 11-12-2015
Geschreven voor: Sony MDR-AS600BT wit

Alles natuurlijk naar verhouding wat je ervoor betaald hebt. Bij Bol.com kunnen kopen voor 49.99 en een cashback van 10 euro via Sony en bij het schrijven van een review hier zou er ook nog een koptelefoon cadeau bij moeten komen. Briljant.

Voor 50 euro vind ik dat ik een zeer goede koop heb gedaan. Het geluid is goed, de microfoon werkt, de koptelefoon is met de eenknopsbediening goed te bedienen, de BT verbinding komt snel tot stand en de batterij lijkt zijn belofte van 8uur waar te maken.

Een puntje van opmerking: De dopjes sluiten zeer goed af waardoor je gehoor serieus verminderd wordt ook wanneer er niets afgespeeld wordt (als je bijvoorbeeld even een winkel in loopt) Ook op de fiets, waar ik ze zelf veel gebruik is dit niet ideaal, maar ze zijn dan wel weer spatwaterdicht.

Wat ik wel een beetje miste is een doosje of een zakje om ze in te bewaren.