Logitech G930 - Reviews

Soort headset
PC/Gaming

6,5

Henkogb 30-10-2014 Product maand in bezit

ik heb er geen klachten over sins ik hem heb en ik vind hem erg lekker zitten en als je een ik soms in mijn bed lig van 12uur snags dan kun je als je een iPod adaptor hebt dan kun je als je een ander kabeltje van usb hebt met aan sluiting van de headset dan kun je hem ook daar mee opladen en das erg handeg en dan bedoel ik niet de kabel van headset zelf dus geen klachten tot nu toe en dat is het kabeltje van de game aperaat van het zelfde merk die voor je ipad is erg handig

Jorrit Jansen 28-08-2014 Product jaar of meer in bezit

vrij zware headset maar wen je aan. geluidskwaliteit is zeer goed. Hij kan tegen een stootje (hij is meerdere keren van mijn hoofd gevallen als ik mn hoofd naar achteren gooide) en werkt nog steeds goed. batterij duur is goed genoeg om meestal door de dag heen te komen mocht hij toch leeg raken word dit je gemeld met een geluidswaarschuwing en kan je de headset in de oplader doen (dit is een kabel dus je kan gewoon door werken/gamen). wireless afstand is ongeveer 10-15 meter (muren niet meegeteld). Tot slot ben zeer tevreden.

benzino 21-08-2014 Product jaar of meer in bezit

Hallo,

Heb inmiddels 3x de G930 gehad, 3x omdat ze altijd na 1 jaar kapot gaan. Het is werkelijk ongelofelijk van wat voor een slechte kwaliteit deze headsets zijn. E180eur voor een stuk plastic vol met errors en garantie dat die na de garantie kapot gaat.

Kortom een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend product.