Jabra Talk - Reviews

Bluetooth
Gesprekstijd
6 uur

Seland 25-01-2014 Product paar weken in bezit

Voor gebruik in de auto is dit een prima headset. In vergelijking met m'n vorige Jabra is niet alleen de geluidskwaliteit veel beter, maar ook de kwaliteit van de microfoon. Achtergrondruis wordt uitstekend weggedrukt.

Door de oorhaak blijft hij perfect op z'n plek, iets waar ik met andere oortjes altijd moeite mee had. In combinatie met mn BlackBerry werkt hij perfect: automatisch opnemen, spraakopdrachten,laatste nummer herhalen en gesprek beëindigen gaan allemaal prima.

Levensduur van de batterij is prima. Het bereik reikt ook tot buiten de auto, tijdens het tanken kan mn telefoon in de auto blijven zonder dat het gesprek wordt verbroken.

Enige minpuntje dat ik kan bedenken is de aan/uit schakelaar. Die zit op een wat onhandige plek achter de oorhaak, waardoor ik m met mn dikke vingers moeilijk kan bereiken. Aan of uitschakelen met het oortje in je oor lukt niet.

fletie 25-01-2014 Product maand in bezit

Ik vind dit een heerlijk toestel, zeker als je de oorhaak eraf hebt gehaald en vervangen voor een van de bijgeleverde oorpluggen.
De batterij hoeft maar heel weinig opgeladen te worden, dus je kunt er lekker lang mee doen.
Het enige minpuntje is het aannemen van gesprekken. Dat staat zo scherp afgesteld, dat ik in het begin alle gesprekken wegdrukte in plaats van aannam... maar dat was een kwestie van gewenning: gewoon een heel licht tikje is voldoende.
Ik vind het echt een aanrader!

PSteeneken 24-01-2014 Product kwartaal in bezit

6,7
Eerder ook gebruik gemaakt van de Jabra Extreme, deze was helaas aan vervanging toe. Ik dacht met de Jabra Talk een goede vervanging te hebben gevonden, maar dit viel me enigzins tegen. Het gebruikscomfort van de Jabra Talk is minder dan de Extreme. Ook het automatisch terugbellen door dubbeltabben werkt niet ideaal. Het 'connected' wordt wel erg vaak herhaald in je oor. Ook bij het indoen van de headset komt dat voor. Volume aanpassen is ook lastig. De knoppen zijn niet extreem goed te behandelen op het moment van dragen.

De headset werkt verder wel naar behoren. Geluidskwaliteit is goed en ook de microfoon werkt goed. Omgevingsgeluid wordt prima gedempt waardoor je goed verstaanbaar blijft.

eboender 24-01-2014 Product maand in bezit

Eenvoudig model, maar zeer goede kwaliteit. Eigenlijk is alles erg goed aan dit model.(batterij is helemaal super) Ook in de auto ben ik goed verstaanbaar. Draagcomfort zou nog een tikje beter kunnen, maar het headset zit zeker niet verkeerd. Ook twee apparaten tegelijk aansluiten werkt goed.

rlefering 24-01-2014 Product maand in bezit

Op zich is er niks mis met de geluidskwaliteit en het draagcomfort, alleen is het bereik van deze jabra bluetooth talk zo klein dat ik hem niet kan gebruiken waar ik hem voor wilde gebruiken, namelijk voor muziek met hardlopen. Als ik mijn telefoon (een samsung galaxy s2) aan mijn riem heb hangen valt de ontvangst al steeds weg.