Jabra Halo2 - Reviews

Gesprekstijd
8 uur

6,4

roprop 16-10-2013 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving met waardeloze Buetooth ontvangst.
Werkt prima als je stil blijft zitten maar wordt een drama als je bijvoorbeeld gaat fietsen. De verbinding valt zeer regelmatig weg. Heb het zelfs geprobeerd met mijn telefoon in de hand maar dat maakte helaas ook niets uit.
De Jabra Halo 2 is terug gegaan naar de winkel en ik ben opzoek naar iets wat wel werkt.

SmokeyD 02-05-2013 Product jaar of meer in bezit

4,3
Deze headset lijkt in eerste instantie een goede deal. Hij ziet er mooi uit en de mogelijkheden zijn goed. Ook de geluidskwaliteit (bellen en muziek) is prima. Alleen de bouw kwaliteit is erg slecht. Na een aantal weken ging het stof al slijten. Op zich alleen qua uiterlijk jammer, verder niet zo, maar ook liet de voering aan de bovenkant lost. Veel erger is de kwaliteit van de scharnieren. Het plastic rond die scharnieren is slap, waardoor de headset als er ook maar een beetje druk op uitgeoefend wordt, al inklapt zonder dat de oorschelpen omlaag getrokken zijn, wat weer leidt tot scheuren in het plastic rond de scharnieren. Uiteindelijk waren de scharnieren helemaal lam, omdat het plastic rond de scharnieren kapot was. Toch deed hij het nog wel, al zag hij er inmiddels vrij brak uit.
Als laatste ging de micro-usb socket voor oploaden/bedraad aanlsuiten ook nog stuk. Eerst alleen een beetje een los contact, maar uiteindelijk weigerde hij op te laden en was ook bedraad luisteren van muziek niet mogelijk meer.
Ik was in eerste instantie erg enthousiast, over deze headset, maar daar ben ik in de loop van de tijd zeker op terug gekomen. Geen aanrader. Ik heb nu MEElectronics Air-Fi AF32 gekocht en die lijkt op het eerste gezicht een stuk solidener.

Olliekaerl 29-01-2013 Product maand in bezit

Uitstekende geluidskwaliteit, goed draagcomfort. Bluetoothverbinding is snel gemaakt. De headset is besteld bij Belsimpel.nl; berichten omtrent bestelling, betaling en levering waren netjes en goed afgehandeld. Niets op aan te merken. 's Avonds voor 20:00 uur besteld en de volgende dag geleverd. Bij een tablet is het lastig om geluid en beeld samen te laten gaan. Er zit in de doos een snoertje bij om de headset ook bedraad uit voeren ( handig als de accu leeg is van de Jabra), een usb snoer en een oplader. Let op: de aansluiting van de oplader is hetzelfde als van een Blackberry, echter de connector is intern anders en daardoor niet compatibel.
Er had wel een beschermingshoesje bij gemogen, dit is beter voor de headset.
Het volume is heel gemakkelijk te regelen door met je vinger langs de rechterkant van de headset te swippen. Volgend/ vorig nummer krijg je door aan de bovenkant/onderkant van de headset te "dubbeltikken" Aannemen van een gesprek doe je d.m.v. het indrukken van een verzonken knop, ook aan de rechterkant. Het gebruik is heel intuïtief. Het is elke keer genieten als ik hem gebruik!