Logitech G930 - Reviews

draadloos
Frequentiebereik koptelefoon
20 - 20000 Hz

Petrofski 03-08-2013 Product paar dagen in bezit

Dit is een headset met goed geluid en een goede microfoon. Ik bn vooral tevreden over het feit dat die eigenschappen gecombineerd worden met het draadloos zijn.

De headset heeft wel een nadeel. Ik heb nu al twee keer gehad dat het mini usb-poortje op de headset kapot is gegaan. Dit maakt het hele apparaat nutteloos, omdat hij dat niet meer opgeladen kan worden. gelukkig is de klantenservice van Logitech uitstekend. Zij hebben ervoor gezorgd dat het probleem verholpen werd door mij de gelegenheid te geven de headset in te ruilen voor een nieuwe.

ugattie1611 29-01-2013 Product jaar of meer in bezit

Ik heb deze headset nu een jaar, en hij bevalt mij (redenlijk) goed. De stereo functie werkt perfect bij het gamen, bij muziek etc.
Ook vooral bij games zoals mw3, battlefield enzovoort.

De 7.1 moet je ABSOLUUT niet veel van verwachten. Sowiezo bestaat er nog niet eens een REAL 7.1 SURROUND SOUND headset.
Maar tegenover de onwijs goede 2.1 stereo, is deze headset gewoon goed.

Ook de microfoon is supergoed, nooit ruis, nooit lag etc. die geef ik dan een 9. (nog altijd last van achtergrond geluid soms)

Kort samengevat:

Goede punten:
* Goede 2.1
* Geweldige mic
* De (draadloze) verbinding tussen de pc en de headset, lagt nooit en valt niet weg!
* De G toetsen. (vind ik een beetje onnodig, ik bebruik namenlijk al mn macro keys op mn muis :)

Min punten:
* Slechte gesimuleerde 7.1 sound
* De headset kan redenlijk snel kapot gaan. (maar geen groot probleem, als je garantie hebt!)