Polar RS300X zwart

• GPS Ja
  • Hartslagmeting via borstband
  • Afstandsmeting lopen, fietsen, zwemmen
Suunto Spartan Ultra TT HR GPS Horloge Zwart zwart

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

HansuitTiel1963 21-03-2010 Product paar dagen in bezit

6,4
De GPS G1 van de Polar is moeilijk aan te krijgen. Hij wordt gereset door de batterijen te vervangen.
Na dit een aantal keer gedaan te hebben heb je kans dat hij het gaat doen. De polarforum staat vol met dit soort klachten.
Als hij aan is doet hij goed. Ik ben tevreden over de snelheid en de afstand. Maar het begint wel te irriteren als je wilt trainen dat je dan een half uur met je GPS bezig bent.
Het horloge zelf bevalt goed. De menustructuur is duidelijk en makelijk te bedienen.

Als je een hartslagmeter met GPS wilt kun je beter geen Polar kopen. De GPStechniek hebben ze nog niet onder de knie.

Mar1anne 29-11-2011 Product kwartaal in bezit

Ik heb de polar nu paar maanden in bezit er ben er wel blij mee. Het horloge, de borstband en de footpod zijn makkelijk om om te doen / te bevestigen. Wel heb ik wat geklungeld om de batterij in de footpod te doen. Maar ik was gewoon te voorzichtig.
Het menu van het horloge vind ik niet heel erg overzichtelijk en makkelijk, maar met behulp van de handleiding op internet heb ik alles kunnen instellen / uitproberen.
Wat wel vervelend was, is dat 3x de borstband niet of niet de hele tijd mijn hartslag kon weergeven. Misschien dat de band niet nat genoeg was, maar dat weet ik niet zeker. Ik maak hem nu altijd extra goed nat en het is nu niet meer voorgekomen.
Ik heb 2x de fittest via het horloge gedaan en de uitslag was hetzelfde. Dus hiermee heb ik nog geen rare dingen gezien.
Het enige echte minpunt is dat je bij het instellen van je eigen training of de interval maar 3 verschillende'rondes' kunt instellen, terwijl ik met interval juist gebruik maak van een opbouwschema en dus meerdere rondes nodig heb.

janedoe88 02-11-2013

Over de instelling van het interval (dat zou een reden zijn voor mij om voor deze te kiezen): zijn deze wel te herhalen? Bijvoorbeeld 10min en 2min, maar dan wel 6x?

Hutten 08-09-2010 Product paar dagen in bezit

Ik heb de polar besteld via de website seeyourheartbeat.com
De communicatie tussen de verkoper en mijn was duidelijk ook het advies.
De dag na de betaling via ideal had ik deze al in huis.
Het horloge en de GPS werken goed, alleen de battery van de GPS is erg snel leeg.
Duidelijke display en trainingstijden.Prima sporthorloge!!Frieda

Caro33 22-07-2009 Product paar weken in bezit

Hallo, ik heb sinds een paar dagen deze polar in bezit. Ben er erg blij mee. Functioneert prima, en de foot pod is ook makkelijk op je schoen vast te binden. Geeft duidelijk de gegevens weer, ik moet alleen nog uit vinden hoe je kan zien hoeveel calorieen je hebt verbruikt.