Inventum SH100 grijs, groen

GPS
Hartslagmeting via
vingertopmeting
Snelheidsmeting

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum SH100 grijs, groen op Kieskeurig.be.

5,8

Mike Jansen 10-01-2012

Ik gebruik dit horloge zowel met hardlopen als met fietsen. In beide gevallen werkt deze erg goed en ben er dan ook erg blij mee! Meet gewoon vanuit je vinger, gelijk mijn vorige horloge met borstband weggedaan.

Makkelijk in gebruik, veel mogelijkheden (bijvoorbeeld een alarm als je aan je max aantal calorieen hebt weggesport). En ook nog mooi vormgegeven, ideaal!

L. Bouwman 06-08-2011
  • Product kwartaal in bezit

4,4
Vanaf de eerste dag ijlde de hartslagmeting na, sprong van 80 naar 100 en soms terug naar 60 en ging dan piepen omdat hij onder het limiet kwam.
Kontact opgenomen met Inventum, waar ze na enkele keren heen en weer mailen aangaven dat ik hem op moest sturen voor reparatie?
Dat had niets met mijn klacht te maken, en ik moest contact opnemen met mijn leverancier. Ik heb hem via Internet bij Telegraafshop gekocht.

F.Harmsen 27-04-2011
  • Product jaar of meer in bezit

In het begin een handig ding en aantrekkelijk omdat je geen knellende borstband hebt. Maar wat een tegenvaller! Al binnen een half jaar functioneerde het niet goed meer. Knoppen die niet naar behoren werkten, onjuiste hartslag frequentie en raakt vaak de hartslag kwijt.
Is wel bij Inventum geweest, maar al snel weer de onjuiste metingen. Heb nog moeten praten als brugman om geen reparatiekosten te moeten betalen(BCC)
Ik heb echt spijt van deze aankoop.