Western Digital Blue 500GB - Reviews

500 GB
Rotatie snelheid
7200 rpm

robw47 25-06-2015 Product jaar of meer in bezit

Deze schijf lijkt het na zo'n 2 jaar het op te geven.
Sinds enige dagen problemen met de boorsector en ook tijdens videobewerking (renderen) problemen, soms een licht ratelend geluid te horen.
Volgens HDtune zijn er nu 2 warnings (C5 en C7).
Deze schijf was de vervanger van een Samsung 500Gb, die het ruim een jaar heeft volgehouden.
CrossfireX 26-01-2014 Product jaar of meer in bezit

Fluisterstil en ideaal voor bijvoorbeeld een snelle raid0 setup. .Ik heb 4x deze schijf in raid0. Ik gebruik ze al 4 jaar zeer intensief zonder problemen. Ik haal een sequentiele read en write speed van ongeveer 350 mb/sec!
Arie Overbeeke 13-02-2013 Product jaar of meer in bezit

Harde schijf heeft na net iets meer dan een jaar in gebruik z'n volledige functionaliteit verloren. Boot sectie defecte en dus de hele schijf met alle waardevolle data is verloren gegaan.
Daar de harde schijf nog ruim in de garantie zit de leverancier aangeschreven. Werkelijk onvoorstelbaar hoe men daar met klanten om denkt te gaan. Door hun produkt komen klanten in de problemen en veervolgens gaan ze passief achterover hangen en op geen enkel manier in beweging te krijgen. Werkelijk onvoorstelbaar zoiets ongehoords heb ik nog niet meegemaakt. Eerst klanten stevig in de problemen brengen en daarna niets ter compensatie doen.