Philips HR1565

tile-Aantal standen
3 snelheden/standen
Meegeleverd
deeghaken, kom/kan

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HR1565 op Kieskeurig.be.

5,6

Ed777 21-06-2017

Defecte mixer vervangen door HR1560

Geschreven voor: Philips HR1565

Aanvulling op mijn vorige beoordeling: De mixer zelf heb ik vervangen door een losse mixer, de HR1560. Deze is laag geprijsd en is zelfs wat krachtiger dan de mixer die standaard bij HR1565 staande mixer zit. Werkt weer als een zonnetje. Goed apparaat voor deze prijs.

Ed777 11-02-2017

Fijn apparaat maar kan deeg niet aan

Geschreven voor: Philips HR1565

Apparaat kan prima overweg met vloeibare producten zoals slagroom en mon chou taart. maar heeft moeite met deeg. Apparaat gaat dan intern slippen door een versleten tandwiel of zo. Dit wordt nu zo erg dat het apparaat bijna niet meer bruikbaar is.

Forester 10-12-2016

Nadeel zijn de tandwielen

Geschreven voor: Philips HR1565

Om spatten tegen te gaan leg ik er een doek over. Maar die gaat heel snel aan de bovenkant tussen en tandwiel van de kom. Daardoor is hij meteen kapot.
Los tandwiel is niet te leveren bij Philips, dus moet hij compleet vervangen worden.
Vreemd genoeg is er bij een losse onderdelen leverancier wel een apart tandwel te leveren!

Ly01 13-11-2015

Niet goed

Geschreven voor: Philips HR1565

Ondanks de goede service van Philips om
mij een nieuw exemplaar te sturen vind ik dat de mixer het deeg niet aan kan. De mixer doet het ok met slagroom oid, maar met deeg blijft hij steken en draait de kom niet. Heel jammer.

huisvr 09-10-2015

Machine is goed, alleen niet te gebruiken voor vloeibaar

Geschreven voor: Philips HR1565

Hij spettert veels te veel.
Als er bredere haken zouden zijn is volgens mij het probleem opgelost.

De oude mixer met kom van 30 jaar geleden was stukken beter.

Martina85 23-06-2015

mixer

Geschreven voor: Philips HR1565

Fijne mixer, voor heel wat uurtjes zelf maak plezier! Mooie kom, niet te groot, en zeker niet te klein. Makkelijk in gebruik en makkelijk op te bergen.

dik13 31-01-2015

Hij is goed voor het lichtere werk

Geschreven voor: Philips HR1565

Hij klopt prima cake beslag.
Maar bij brooddeeg ging het bij het vierde brood mis.
Het inwendige is niet geschikt voor brooddeeg.
De motor doet het prima maar de garden draaien niet meer rond.
Dus kan ik hem nu al weggooien.

bp12 02-08-2014

Prima mixer en heel veelzijdig

Geschreven voor: Philips HR1565

Met deze mixer maak ik al mijn taarten.
Hij mixt heel goed en ik krijg echt een luchtig deeg.
Hij maakt wel wat geluid, vooral bij wat zwaarder werk, maar zeker niet meer als veel duurdere toestellen.

Zibi 15-04-2014

Goed prijs/kwaliteit verhouding.

Geschreven voor: Philips HR1565

Zeer simpel apparaat voor beginnende keukenprins of princess. Wat luidruchtig en vergeet niet voordat je gaat experimenteren, dat alle verborgen onderdelen van plastic zijn gemaakt.

Anny 01-03-2014

Koop liever een andere

Geschreven voor: Philips HR1565

Na bijna 30 jaar heeft mijn oude Philips mixer (ook met draaiende kom) het opgegeven) en omdat ik daar zo lang met plezier mee gewerkt heb, wilde ik weer een Philips mixer.
Helaas, want met de nieuwe mixer ben ik helemaal niet tevreden: tijdens het mixen wordt de buitenste laag niet goed meegenomen en wordt het deeg/beslag dus niet goed gemengd, wat de voornaamste reden is om dit produkt te gebruiken.
De haken zijn moeilijk aan te brengen en te verwijderen; wanneer je nog even met de hand wilt namixen om toch alle ingredienten goed te vermengen, dan moet je eerst de deeg/kneed haken verwijderen, de mixer uit de stander verwijderen en dan de haken weer opnieuw aan brengen, wat erg omslachtig is (bij de oude mixer konden de haken blijven zitten, wanneer je met de hand wilde namixen).

alt58 02-12-2013

een geweldig product

Geschreven voor: Philips HR1565

Dit apperaat had ik eerder moeten hebben, het is erg handig en als het draaid kan
Ik wat anders doen dus ik zou aan iedereen willen zeggen koop dit apperaat

Patje1 05-10-2013

Het product voldoet aan de gestelde eisen.

Geschreven voor: Philips HR1565

Het product is gebruiksvriendelijk, maar het desing zou beter kunnen, waar ik mee bedoel aangepaste kleuren dat het ook mag gezien worden door gasten.

AAT1965 22-05-2013

mixer die enorm spetterd

Geschreven voor: Philips HR1565

mijn philips mixer met kom die ik 18 jaar met plezier heb gebruikt is na 18 jaar versleten.
deze mixer met kom aangeschaft maar geen succes.
Het mixen van deeg stuift erg, dit had ik ook wel bij mijn oude mixer, maar lang zo erg niet.
Bij het kloppen van slagroom vliegt de slagroom de keuken in en als je er bij staat zit je er zelf ook onder.
IK heb het idee dat dit door de kloppers komt, deze zijn smal en bij mijn vorige mixer waren deze breed.
ik zou dit product absoluut niet aanbevelen, je hebt meer ergernis dan plezier van je mixer met kom.

edwin7777 27-11-2012
  • Product kwartaal in bezit

Kloppen van slagroom en mixen van kwarktaart en monchou taart gaat heel goed met dit apparaat. Nog niet voor deeg gebruikt. De mixer is ook eenvoudig los te gebruiken. Het apparaat is compact, licht en eenvoudig te reinigen.

Heinz 14-11-2012

De helft spat uit de meng kom.

Geschreven voor: Philips HR1565

Als je mixt met de kom zit de halve keuken eronder. Teleurstellend voor een apparaat van mijn favouriete merk philips.

Als ik dit had geweten had ik een duurdere mixer gekocht.

Kuiltjes 10-10-2012
  • Product jaar of meer in bezit

5,3
Het geheel komt wat gammel over, maar het is ook een goedkope mixer. Voor ons incidenteel gebruik leek het voldoende. Eerste tegenvaller is het ontbreken van een lage snelheid. 3 snelheden = snel, sneller, snelst. Tweede tegenvaller is dat de gardes lastig los te krijgen zijn, met regelmatig spetters door de keuken wanneer de mixer ze uiteindelijk toch prijsgeeft. Derde tegenvaller is dat een garde dol is geworden toen er een wat zwaarder beslag mee werd gemixt. Nieuwe gardes kosten bijna evenveel als een geheel nieuwe mixer. Wij upgraden naar een duurder en hopelijk degelijker type.

Martin52 21-08-2012

stevige uitvoering en ergonomisch op orde

Geschreven voor: Philips HR1565

Klopt en kneedt uitstekend. De beslagkom neemt niet teveel bergruimte in.
Tussentijds neerzetten gaat prima op de vlakke achterzijde.
De turbostand mag echter een paar procent sneller draaien; er zit weinig verschil in de hoogste snelheid met of zonder turbo.

axelgron 30-05-2012
  • Product jaar of meer in bezit

Na een aantal jaren is onze mixer stukgegaan: een van de deeghaken draait niet meer. Dat komt doordat de platte stukjes op de stang van de deeghaak zijn afgebroken en in de mixer zijn achtergebleven.

Een echt geweldige mixer heb ik het nooit gevonden: het gebeurde vaak dat ik de deeghaken of gardes niet los kon krijgen. Erg gevaarlijk wanneer de stekker er nog in zit, dan kun je namelijk in het gespartel de knop aanraken waardoor de gardes in je vingers kunnen snijden (is mijn broer overkomen).

Vóór dit model hadden we een andere mixer van Philips, een die het heel lang had volgehouden. Ten opzichte van de vorige mixer valt op dat de knoppen nu minder logisch zijn ingedeeld en dat de knop om de mixer naar achteren te kantelen niet meer met één hand is te bedienen. "Let's make things better" was ooit Philips' slogan, maar het tegendeel lijkt waar.

Mijn volgende mixer zal geen Philips zijn.

Deborah 01-04-2012

Heel goed, alleen rvs kom aub,,

Geschreven voor: Philips HR1565

Ik heb deze mixer jarenlang gebruikt. Ik ben uit noodzaak gestopt omdat de bodem van de mengkom stuk ging. Dit kwam door het contact met de gardes.

Ik zou Philips dan ook willen adviseren om dit exacte model met een rvs kom te maken en misschien een hoger aantal watt. Vooral geen dunne gardes maar gewoon de bredere die bij de oudere modellen zaten.

Ik heb nu een zogenaamde mixer met 'planeetaandrijving' maar beslag/boter blijft altijd aan de bodem en zijkanten zitten. Daar had ik met het Philips model nooit last van. Ook ben ik nu langer bezig met het mixen van beslag, terwijl mijn nieuwe apparaat 600 watt heeft.

Ik ben dus op zoek naar een mixer zonder planeetaandrijving, met rvs kom.

Als Philips dit model zo aanpast dan koop ik hem meteen.

450NM 09-03-2012

Spettert en kromme kom ratelt in aandrijving

Geschreven voor: Philips HR1565

Bij het eerste proefrondje draaien thuis, meteen teleurgesteld door de slag die in de bovenkant van de kom zat. Zag er niet alleen nogal goedkoop uit, maar zorgde ook voor een irritant geratel bij de aandrijving waar de vertanding op de kom afwisseld harder en zachter tegen het tandwiel duwde. Teruggebracht naar de winkel, bleken alle kommen dit te hebben. Bij nadere inspectie leek het te maken te hebben met hoe de kom in de langwerpige nogal strak passende doos had gezeten. Bij gebrek aan alternatieven de minst kromme (was de showroom-kom) meegenomen.

Verder: slagroom kloppen is een drama, zelfs op de laagste stand zit heel je keuken onder. Ben ook niet zo blij met de vertanding aan de buitenkant van de kom, hierdoor wordt de aandrijving vies door het gespetter over de rand.