Philips Viva Collection HR3745

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR3745 op Kieskeurig.be.

Hoby kok 29-09-2021

Handig, snel en compleet

3 x is scheepsrecht /
Handig : het toestel doet zijn ding terwijl je aan iets anders kunt verder doen
Snel : op geen tijd is alles klaar
Compleet : alle benodigdheden zitten er bij en de super handige mengkom die mee draait is verdraaid handig en snel

Korenbloem31 25-08-2021

prima apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3745

Handig in gebruik. Bij minder kracht in je handen, en je moet een deeg lang mixen, is het handig dat je het apparaat niet lang hoeft vast te houden

Juulja 18-01-2021

Krachtige mixer, handen vrij!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3745

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze mixer van Philips is krachtiger dan ik vooraf had gedacht. Daarom zeer verrast. Door de bijkomende bak en standaard, zijn je handen vrij voor bijvoorbeeld het toevoegen van andere ingrediënten aan het beslag. Een groot pluspunt, scheelt een hoop gedoe.

Guus1 13-12-2020

Fijne mixer met kom

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3745

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is een fjne mixer met voldoende vermogen en verschillende snelheden. De bediening is simpel waardoor het gebruik van de mixer gemakkelijk is. Alle onderdelen zijn vaatwasbestendig en zijn daarom makkelijk te reinigen. Daarnaast heeft de mixer een mooi design. Ook langdurig gebruik van de mixer achter elkaar levert geen problemen op. Ik ben zeer tevreden over deze mixer.

Retse 10-12-2020

makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3745

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima mixer die doet wat hij moet doen zeker aan te raden

VerHueVen 08-12-2020

Mooi simpel en doeltreffend

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3745

Product doet waar het voor gemaakt is. Mixer is los te gebruiken en in combinatie met de meedraaiende bak gaat het nog een stuk makkelijker. Erg handig voor in de keuken, voor de snelle klusjes

Dros 27-11-2020

Prima product

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3745

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima en compact uitgevoerde mixer waarmee je goed uit de voeten kan. Mixer is niet te zwaar en voelt niet goedkoop aan. Laagste snelheid is wat aan de snelle kant, hoogste snelheid daarentegen is zeer snel. Al met al een handige mixer die prima werkt.

Jan22en 27-11-2020

Erg fijne handmixer .

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3745

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg fijne handmixer, doet wat je van een fijne mixer verwacht . Is krachtig,stabiel. De opzetstukken zijn gemakkelijk in gebruik. Goed schoon te houden. Ligt goed in de hand.

Maliks 26-11-2020

Toppop

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3745

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Superfijne handmixer, ik kan niet anders zeggen! Zeker gelet op de prijs had ik echt niet verwacht dat ik er zo blij mee zou zijn.

Hennt 18-06-2020

Top mixer

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3745

Echt een hele fijne mixer met draaikom, hij doet het werk en jij kan in de tussentijd weer wat anders klaarmaken, Super.
Zou in iedere huishouden thuishoren

Fleur1234 09-03-2019

Slechte mixer

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3745

De mixer is slecht omdat: hij niet alles mixt, en de cijfers zijn er HEEL erg snel af. En je moet uiteindelijk met de hand mixen. Ook als je mixt gaat wat je aan het mixen bent ook vaak omhoog, omdat het te zwaar is voor de mixer.

Toulouse 10-12-2018

Gebruiksvriendelijk product dat goed functioneert

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3745

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De onderdelen van de mixer zijn makkelijk in elkaar te zetten zonder dat je de handleiding hoeft te lezen. In het algemeen is het een gebruiksvriendelijk product en alles wijst voor zich.

Groot voordeel is dat de kom meedraait tijdens het mixen. Hij blijft daarbij wel stevig op zijn plek, zodat je niet bang hoeft te zijn dat je kom omvalt. Het fijne aan het meedraaien van de kom is dat alle ingrediënten goed gemixt worden. Verder kun je gemakkelijk ingrediënten toevoegen terwijl je de mixer laat draaien. Ook als dit rustig en in kleine beetjes moet, hoef je de mixer niet te stoppen.

Het nadeel van deze mixer is dat er geen deksel aan de bovenkant zit. Als je iets te enthousiast bent met het toevoegen van bepaalde producten kan het er soms uit spetteren. Dit viel gelukkig mee, maar is wel iets om op te letten.

In het algemeen ben ik erg tevreden over het apparaat. Het is goed schoon te maken, gebruiksvriendelijk en doet wat het moet doen.

petra2nl 07-12-2018

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3745

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben de mixer een paar weken in gebruik en zijn er erg tevreden over. Voor zowel cakes met meerdere ingrediënten als eiwitschuim is dit erg geschikt.

Pluspunt is dat de mengkom erbij zit. Gewoon de ingredienten toevoegen en de mixer het werk laten doen. Echt heel erg fijn!

Het los en vast klikken vind ik wat lastig, maar daar moet je wat handigheid in krijgen denk ik.

OlenaP 03-12-2018

Super mixer!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3745

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze mixer met verschillend soort deeg geprobeerd. Bij de stevige deeg werkt hij niet zo prima (bijv. het brood). Daarom vervangt hij de echte keukenmachine niet.
Maar hij past prima voor de gewone deeg en de glazuur (cupcakes, pannenkoeken, taart). Ik zocht zo'n mixer als tweede apparaat naast mijn keukenmachine. Vaak heb ik de meerdere schalen tegelijk nodig.
Viva werkt zo veel beter dan mijn oude Phillips.

Zowie 02-12-2018

Handig, eenvoudig en snel!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3745

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mixer werkt erg goed voor het kloppen van beslag, kom draait onder het mixen mee.
Erg gebruiksvriendelijk, kom uitneembaar dus eenvoudig in gebruik en schoonmaak. Geluid minimaal.

Casey85 02-12-2018

Handig, eenvoudig en snel!

Mariavdboom 01-12-2018

Een sterke mixer

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3745

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze mixer heb ik nu even in bezit en ik ben nog niets tegen gekomen wat de mixer niet aankan.
Van soepel mixen tot het kneden van deeg is geen probleem.

An42 27-11-2018

Prima en krachtige mixer

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3745

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik mocht deze mixer testen en ben zeer tevreden over deze mixer, geen gedoe meer. Laat de mixer maar draaien. Zorg er wel voor dat de ingrediënten op kamertemperatuur zij anders pakken de gardes niet alles mee. Het design vind ik persoonlijk niet echt van deze tijd, maar door het gemak van deze mixer vind ik dat niet erg. Uitgeprobeerd voor brood, cake, taarten, pepernoten, beslag, slagroom e.d. Nergens had de mixer moeite mee, door de zuignappen aan de onderkant blijft de mier stevig staan. Wat alleen handig zou zijn is een deksel voor de bovenkant van de kom, dit voorkomt het stuiven van droge ingrediënten.

bloijens 27-11-2018

Goed werkende mixer

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3745

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De mixer mixt moeiteloos door de boter, meel en ook toevoegingen, zoals kruidnoten, stukjes chocolade.
Het gebruik van de mixer spreekt voor zich en is zeer makkelijk.
Ik heb de mixer vooral ook met mijn kinderen gebruikt en dan is deze erg betrouwbaar en veilig in gebruik. Tevens is de mixer erg goed schoon te maken.

Momojansen 27-11-2018

Goed werkende mixer

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3745

Het gebruik van de mixer spreekt voor zich en is zeer makkelijk.