Philips Viva Collection HR3741

Bekijk alle Handmixers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR3741 op Kieskeurig.be.

Jeanne van den Borne 02-12-2019

Philips handmixer,

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

dit was onze derde in 50 jaar. de eerste twee hadden gardes die brede gardes hadden. Hiermee kun je heel fijn stampot maken. Nu zijn de gardes van heel dun staal en kun je er alleen mee mixen, jammer.

Pluspunten

• mixt prima
  • gaat hopelijk net zo lang mee als de voorgaande

Minpunten

• dunne gardes

Anoniem 18-07-2019

Philips Mixer HR3741/00

Deze Philips Mixer HR3741/00
Heb ik nou een paar keer gebruikt het is een hele fijne mixer hij ziet er ten eerste mooi uit voor een keuken apparaat hij heeft veel standen waar door die heel snel kan mixen tijdens het bakken was die best wel vies geworden daarna kon ik de mixer weer heel makkelijk afnemen het is echt een aanrader [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

RonaldS 17-07-2019

De juiste Mixer

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

Deze mixer is gewoon goed en degelijk
Hij ligt lekker in de hand en is niet zwaar.
De bij geleverde mixers glijden soepel door beslag, deeg, slagroom.
De geluid is minimaal, zoals elke mixer hoor je hem wel
Maar het is niet vervelend.
Met de verschillende snelheden Kun je alles mixen wat je kunt bedenken.
Top aankoop [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Stam 16-07-2019

Prima product

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

Handzaam, makkelijk in gebruik en schoon te maken. Zeer krachtig [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 16-07-2019

De geweldige Mixer van Philips

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

De mixer van Philips is handig en ligt lekker in de hand en je werkt er makkelijk mee om puree, deeg voor taarten te maken en je kan makkelijk opruimen want het heeft niet veel ruimte nodig [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Savannah 16-07-2019

Perfect mixer!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

I love this mixer. The design is beautiful and sturdy. It comes with the normal mixers as we as dough hooks so you can use it for a huge range of recipes! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lisa19 15-07-2019

Handige turbo knop

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

Voorheen gebruikte ik een ander merk mixer maar ik hoorde van andere mensen dat deze mixer goed werkt met de turbo knop. Zelf bak ik vaak taarten en ik merk zeker het verschil. Het deeg is beter gemixt en dikker!

Voor de taarten bakkers is deze mixer zeker een aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Manon1 13-07-2019

Super mixer

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

Lichtgewicht, werkt zoals je wilt, prettig dat er verschillende snelheden op zitten. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Page 11-07-2019

Uitstekend voor allerlei baksels

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

Ik ben erg onder de indruk van dit product en met name van de hoeveelheid standen, hoe makkelijk de garden in de mixer konden worden gestoken (raadpleeg wel de handleiding voor welke garde in welke opening moet) en dat het als handmixer kam worden gebruikt, maar ook als mixer op een standaard en met kom (wat ik zelf niet uit heb getest, maar ik vind het erg handig om dan alleen nog de andere onderdelen aan te moeten schaffen).
Ik heb de handmixer gebruikt bij het maken van taarten en notenrepen. In beide gevallen werd het beslag goed gemixt en doordat de garden tegen de zijkant van de kom konden worden geduwd, bleef niks achter. Daarnaast ligt het goed in de hand en is niet niet te zwaar.
Wel had ik het fijn gevonden als de snoer wat langer was geweest wegens een gebrek aan stopcontacten in mijn eigen keuken. Dit is natuurlijk niet per se een probleem voor anderen of als het een vaste plaats heeft op het aanrecht (en dus dicht in de buurt van een stopcontact staat (als mixer op een standaard met kom)).
Ik zou dit product dus zeker aanraden! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kaar123 10-07-2019

Ligt makkelijk in de hand

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

Het gaat hier om een fijn apparaat dan makkelijk in de hand ligt. Voldoet aan alle eisen die een basic mixer hoort te hebben. Ben zeer tevreden en komt ook prima door het deeg heen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Vingerling 10-07-2019

Fijn apparaat met ruim voldoende kracht

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

Deze mixer van Philips heeft meer dan voldoende kracht om door bijvoorbeeld deeg heen te komen. Daarnaast is de mixer vrij stil en heeft de mixer met 5 snelheden vele mogelijkheden. Bij de turbo functie en hogere snelheden moet je wel opletten om niet teveel te spatten. De mixer is makkelijk in gebruik en ligt tevens goed in de hand. Het apparaat doet wat je van te voren verwacht/hoopt van een dergelijke mixer. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Willemke. 08-07-2019

Prima mixer

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

Een prima mixer die eenvoudig werkt. De mixer kent verschillende snelheden wat het apparaat, dat samen geleverd wordt met gardes en deeghaken, gebruiksvriendelijk maakt voor bakken. De gardes en deeghaken zijn eenvoudig te bevestigen en verwijderen. Tot nu toe zijn de pannenkoeken, muffins en cakes erg goed gelukt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hamakers 08-07-2019

Perfecte mixer voor de thuisbakker

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

De mixer nu al een aantal keren gebruikt voor het maken van taarten en cakes. Hij ligt lekker in de hand en heeft.genoeg standen om alles tot een goed deeg/beslag te mixen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Natalia 08-07-2019

Spectaculair mixer

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

Ik ben erg tevreden over deze mixer. Het is een handig en handzame om te gebruiken. Het is makkelijk schoon te maken en op te bergen.
Veel snelheidsmogelijkheden en de hulpstukken zijn van hoge kwaliteit. Bijna geen lawaai. Licht enorm goed in de hand. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Stam5 12-03-2019

Mixt goed maar Ligt niet prettig in de hand

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

Heb de mixer nu ruim een half jaar en het apparaat mixt goed en de turbo is prima maar het apparaat ligt niet lekker in de hand. Ook bij stand 1 trilt het apparaat al. Vooral bij het maken van een cake moet je lang mixen en dan krijg ik een pijnlijke hand/arm. Geprobeerd om een losse standaard erbij te kopen maar voor deze mixer zijn ze niet te koop.

Mol 19-02-2019

Makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

Product heeft goede vermogen, hierdoor aan te raden bij het vaak maken van brooddeeg en ligt soepel in de hand.

Crien 17-11-2018

Heel tevreden

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

Krachtig vermogen, met verschillende snelheden en turboknop
Heel onderhoudsvriendelijk, makkelijk afwasbaar en weinig kleine hoekjes waar vuil in kan blijven zitten.
Erg makkelijk in gebruik, de kloppers klikken makkelijk in en uit de mixer

RKMMR92 12-12-2017

Goede degelijke mixer

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR3741

Onlangs gekocht voor het maken van beslag voor een taart (en de toekomstige). Erg fijn in gebruik, degelijke en solide behuizing. Hij voelt ook iets gewichtiger aan dan anderen die ik geprobeerd heb. Waardoor hij wendbaarder en fijner is om in de hand te houden. Een klein nadeel is dat de links- rechts-indicatoren (plastic ringetje) rondom de mix staven los zitten en dit het schoonmaken niet echt bevordert.