Bosch MFQ 40304 - Reviews

Best Reviewed december 2014
Variabele snelheid
Kleuren
rood, wit

Beoordeling op basis van 14 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

harmixer10 26-11-2014 Product half jaar in bezit

gebruikersvriendelijke machine met meerder gebruiksmogelijkheden, bescheiden geluidsnivo, krachtige motor.
nadeel: na 8 maanden af en toe te hebben gebruikt heeft de aandrijving (tandwieloverbrenging) het begeven.

Chris de Bakker 10-09-2015

Zelfde probleem gehad, toen een nieuwe gekregen, maar ook die ging stuk.
Als je hem gebruikt voor deegmaken (6 maal/week) is hij binnen een jaar stuk. Het handvat begon ook te scheuren omdat het handvat open is, gesloten was sterker geweest.

jockari 24-11-2015 Product paar dagen in bezit

Super mixer,
beslag wordt zeer luchtig. Maakt weinig lawaai en ligt prettig in de hand. Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen.

PeterPH 10-12-2014 Product paar dagen in bezit

Superstille en sterke mixer voor een nette prijs.
Handzaam en mooi ontwerp. De slagroom is werkelijk perfect.

Theo 08-03-2016

Prachtige (bijna professionele) handmixer!

De handmixer is een prachtig vormgegeven mixer in een fris ogende rode kleur.
Naast goed mixen is hij ook nog eens relatief geruisloos ook!
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Gerda 19-01-2016 Product maand in bezit

Ik heb de mixer nog niet zo heel lang maar heb hem al diverse keren gebruikt voor zowel het mixen van lichte dingen als cakebeslag, slagroom etc. en de zwaardere dingen als brooddeeg. De mixer heeft nergens moeite mee, ligt prettig en niet te zwaar in de hand en maakt geen overmatige herrie als hij op volle toeren draait. Kortom nu al heel tevreden over. Over de degelijkheid kan ik in zo'n korte tijd natuurlijk nog niet zo heel veel zeggen.

chico 07-01-2016 Product maand in bezit

sterke stille motor, meerdere snelheden en makkelijk te bedienen, lichtgewicht, mooi ontwerp en kleur

Yvonne 29-12-2015 Product paar dagen in bezit

Heb de mixer nog niet zo lang.
Heb de mixer inmiddels gebruikt om cakebeslag, slagroom en eieren mee te klutsen. Hij maakt niet veel lawaai en ligt prettig in de hand. Voor iemand met gewrichtsklachten in de vingers is het apparaat niet al te zwaar. Ben er tot nu toe goed tevreden over. Hoop er vaak tot volle tevredenheid gebruik van te gaan maken. Zeker een aanrader.

Marjo 20-12-2015 Product paar dagen in bezit

Ligt lekker in de hand, werkt goed, stabiel. Mixt zowel zwaardere als lichte soorten met gemak. Kortom een goede aanschaf

Trilker 11-12-2015 Product paar dagen in bezit

Eerste indruk: voelt solide en stevig aan en ligt fijn in de hand. Goede kleur. Fijn stil.
Kloppers hebben extra "balletjes" voor luchtiger resultaat.

Carla 02-12-2015 Product paar dagen in bezit

Na een tijd lang aangemodderd te hebben met een "goedkope" mixer, is de conlcusie goedkoop is duurkoop. Deze Bosch is werkelijk een verademing. Goede kwaliteit is niet duur en het doet wat het moet doen. Wat wil je nog meer? Bovendien, mooi rood.

Elke 17-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ligt prettig in de hand, is wel iets aan de zware kant maar dat maakt de power die eruit komt wel goed. Doet zijn werk goed en je merkt dat hij veel aan kan. Door de mooie kleur is het ook een mooie aanwinst tussen alle saaie witte apparaten!

Mijnnaamisdenise 22-12-2014 Product maand in bezit

Ik ben zeer te spreken over de mixer, hij is heel stil en zeer krachtig. Ik had gehoopt dat ik m 10 jaar eerder had :)

ArjanXL 20-12-2014 Product paar dagen in bezit

In vergelijken met onze vorige mixer draait deze heel soepel en maakt niet z'n hard geluid.
Ook heeft hij de mogelijkheid om staafmixer op aan te sluiten maar hier maken wij geen gebruik van.

Anoniem 11-01-2014

rode mixer

ligt goed inde hand en is makelijk te bedienen. staat ook goed als er even geen gebruik van wordt gemaakt.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl