Bosch MFQ36460 - Reviews

Variabele snelheid
Uitwerpknop
Mixer afneembaar

Beoordeling op basis van 246 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Rengelink 28-05-2016

Prima mixer

Deze mixer lijkt bijna een complete keukenmachine, zoveel mogelijkheden voor zo weinig geld, PRIMA
Bijna te mooi om waar te zijn, maar dat is meestal een negatieve reactie, iets negatiefs heb ik nog niet ontdekt!!

Linda 90 03-12-2014

Ik heb de mixer gekocht voor het bakken van taarten en dergelijke. Wat me opviel was dat het draaiwiel van de kom zicht- en tastbaar ingevet is met olie. Deze bevind zich boven de kom waardoor ik dit onhygiënisch vind aangezien dit minder goed schoon te maken is. Nog een nadeel is dat er op de mengkom geen deksel bij te bestellen is. Dit zorgt er soms voor dat delen van het beslag de kom uit spetten.
Toch ben ik positief over dit apparaat. De afneembare mixer is goed vast te houden en niet zwaar, in tegenstelling tot andere goedkopere vergelijkbare varianten van dit product. Daarbij gaat de mixer, wanneer deze in de standaard staat, goed langs de zijkant van de kom waardoor het hele beslag word gemixt.

Els 14-06-2016

Bosch handmixer MFQ36460

Van het merk Bosch heb ik veel producten in huis, dus was het niet zo vreemd toen mijn handmixer stuk was mijn keuze op de Bosch handmixer MFQ36460 viel. Een goede keuze gemaakt! Gelijk de product uitgeprobeerd, mijn conclusie: Een Product die doet wat die moet doen! Aangezien ik een kleine keuken heb past de formaat ook uitstekend bij. Je hebt bij het mixen je handen vrij zodat je ondertussen aan iets anders kan doen. Toppie een aanrader die Bosch handmixer MFQ36460.

Angelique 13-06-2016

Fijne handmixer met kom voor gemakkelijk mixen

Stil, draaiende kom is fijn, op de hoogste stand pakt het apparaat ook de randen in de kom, dit moet je even weten. Prima resultaat, en je hebt de handen vrij.

H Bongers 11-06-2016

Een apparaat wat het zelf bakkken makkelijk maakt

Ik ben ben niet zo jong meer, en vond het beslag maken zwaar werk.
maar met dit apparaat is het een fluitje van een cent. super handig in gebruik, en zo weer schoon.

Petra 05-06-2016

Efficiënte handmixer

Oude handmixer was defect na 20 jaar. Tijd voor een nieuwe. Ik wilde niet zo gek veel uitgeven, maar wel wel meer nieuwe snufjes dan die op het oude exemplaar zaten. Deze voldeed aan mijn wensen. Het feit dat je de mixer vast kan zetten en kan activeren en dan zelf wat anders kan doen maakt hem efficiënt. Je hebt letterlijk je handen vrij. Ook handig met een recept, waarbij je telkens langzaam een ingrediënt moet toevoegen. Ik ben tevreden.

Alex 08-12-2016

Goed spul

Ik vind het een zeer goed product werkt uitstekend ook kwaliteits verhouding en prima apparaat en werkt zoals die hoort te werken en zeer makkelijk dat de mixer vast kan zetten voor mensen die hem niet lang vast kunnen houden ben er zeer tevreden over

Pluspunten

• De mixer kan vast en los

J 09-06-2016
  • Product maand in bezit

bosch mixer met kom

gebruiksvriendelijke mixer met kom , je hoeft de mixer niet steeds vast te houden , makkelijk om er wat bij te doen en fijn voor mensen met zere? handen.

Miranda 03-01-2016
  • Product maand in bezit

Hij ligt erg prettig in de hand, qua greepvorm / licht gewicht / gewichtsverdeling / soft-touch grip en is bij gebruik zonder de mixerkom *ontzettend* stil. Met mixerkom hoor je puur het tandwiel van de kom-aandrijving, wat een normaal geluid geeft.
Bediening is eenvoudig met de duim bereikbaar en loopt licht. Ik snap alleen niet waarom de turbostand voor de 0 zit en niet voorbij de 5, echter die turbo gebruik ik zelden aangezien de 5 hard genoeg is. De schaal van 5 stappen is een goede verdeling zodat je een correcte snelheid kunt vinden. De standaard met kom vond ik in eerste instantie niet zo nodig, maar is bij nader inzien toch wel een handige toevoeging om de ruimte in je keukenkastje aan te besteden. ;-)

Bakker 12-12-2017

Prima apparaat voor een schappelijke prijs

Dit apparaat werkt prima. Alleen de deeghaken zijn van slechte kwaliteit en breken zomaar af. Dat is wel een minpunt. Voor veel brooddeeg is dit apparaat niet echt geschikt.

Pluspunten

• Goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Deeghaken zijn niet sterk.

Tinq 21-06-2016

handige en efficiënte mixer

Nadat de oude handmixer was overleden na 20 jaar trouwe dienst, was ik op zoek naar een gelijkwaardige vervanger. Toch heb ik gekozen voor een mixer die je naast los met de hand kan gebruiken, ook vast kan zetten. En eigenlijk heb ik hem tot nu toe alleen nog maar op deze manier gebruikt. Het is handiger dan ik dacht. Je kan even wat anders doen, of de overige ingrediënten er bij voegen. Ik was bang dat de spetters de kom uit zouden vliegen, maar tot mijn verbazing gebeurd dit niet. Ik ben er blij mee.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Sas 20-06-2016

Fijne mixer!

Ik heb de mixer nu pas 1 keer gebruikt, maar vind het nu al heel erg fijn. Ik kocht het, omdat ik veel positieve beoordelingen erover heb gelezen. Ik ben er heel blij mee!
Het maakt inderdaad niet al teveel geluid, voelt fijn en licht aan en doet wat het moet doen. Ik heb zin om vaker te gaan bakken! ^.^

Julia 20-06-2016

Makkelijk te onderhouden mixer met ruime kom.

Dit apparaat is makkelijk in gebruik en fijn om achteraf goed schoon te krijgen. Voor de 'amateurkok' een prima mixer en tevens is de losse mixer ontzettend handig voor snel bijv. slagroom kloppen. ik vind de ruime kom ook een pre.

Bosch EgroMixx MFQ36460 Zeer tevreden 16-06-2016

Tevreden over het product.

Het werkt heel stil.
Het heeft veel W.
Makkelijk om te gebruiken en past goed bij elke hand.
Makkelijk om schoon te maken.
Het is licht.

RINEKE 04-06-2016

Handige hulp in de keuken

Na 33 jaar trouwe dienst is mijn huidige handmixer (een Philips) aan vervanging toe.
Op internet rondgekeken en daarbij werd de Bosch MFQ36460 heel goed beoordeeld.
En inderdaad;de aankoop heeft zich al goed bewezen en scoort daarbij hoog op mijn lijst van wensen, gebruiksgemak en mogelijkheden.
Met veel plezier en gebruiksgemak zal de "Boss(ch)"! menig taart- en cakebeslag gaan maken.

Anne 31-05-2016

handjes over!

Ik wilde heel graag zelf een taart maken, maar zag behoorlijk op tegen het langdurig romig kloppen van beslag en boter. Bij deze mixer kan ik kiezen of ik hem zelf vasthoud en klop of dat ik hem in zijn standaard zet en hem laat kloppen. Perfect! Net als de taart die ik heb gebakken ;-)
Daarbij is het geheel lekker licht, dus ik kan hem ook makkelijk in een kast wegzetten en weer pakken wanneer ik hem nodig heb.

Menkveld 29-05-2016

Degelijke stille mixer

Nu een paar dagen in gebruik. Als eerste valt mij op dat de mixer stil is in vergelijking met onze oude mixer. Ook de kom en houder komen goed van pas. Al met al ben ik tevreden met deze aankoop. Kwam na aankoop er achter dat hij ook als staafmixer gebruikt kan worden, ik weet alleen zo niet of deze accesoires los erbij gekocht kunnen worden?

jeroen 28-05-2016

superhandig

uitstekende krachtige mixer met draaikom waardoor je veel gemak en tijdswinst realiseert. hele handige bediening met 5 standen en een manuele knop. prima apparaat!

ML 26-05-2016

Mixer met kom

Eenvoudige maar degelijke mixer met kom. Prima voor eenvoudig gebruik van kneden en mixen. Kneedt zelfs de zwaardere deegsoorten prima.

bojossammamma 26-05-2016

verademing

Na jaren met een gewone handmixer te hebben gewerkt is deze staande mixer een verademing: 2 handen vrij tijdens het mixen, geen gespetter, geen herrie: een aanrader