Bosch MFQ36300 - Reviews

Variabele snelheid
Uitwerpknop
Mixer afneembaar

Ray 01-07-2016 Product paar dagen in bezit

Sterke motor bij weinig geluid

Tot de aanschaf van deze mixer overgegaan omdat de vorige mixer met 200 watt niet zo sterk was. Omdat ik vaak met een zwaar beslag werk, botercremes en grof biscuit, had ik toch wat meer kracht nodig en deze Bosch MFQ36300 stelt wat dat betreft niet teleur. De mixer handhaaft een consistent toerental en heeft totaal geen moeite om door de massa heen te blijven mixen. Het enige minpunt van de mixer, hetgeen ik had verwacht en graag anders had gezien, vind ik het wat lage toerental. Afgezien daarvan is het een robuust apparaat en hetgeen daarentegen weer een aangename verrassing was is het lage gewicht, in vergelijking tot onze oude mixer is het net het spreekwoordelijk veertje, en de speciaal gevormde gardes die tijdens het mixen/kloppen totaal niet lijken te spetteren.

JH 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch lichtgewicht

simpel licht gebruiksvriendelijk handig weg te zetten
met een hand te bedienen. Je wordt niet moe in je arm als je lang moet mixen.

idolfijn 14-06-2016 Product paar dagen in bezit

beter als een keukenmachine

Ik ben in het bezit van een keukenmachine, maar in sommige gevallen is een handmixer vele malen fijner, makkelijker en sneller. De handmixer van Bosch is daarbij ook nog eens superstil en licht. Heel blij met mijn nieuwe aanwinst.

Mevv 12-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prima mixer voor een goede prijs

Super stille mixer
Licht qua gewicht
Met deeghaken.
Ligt lekker in de hand.
Met handige beugel om het snoer op te rollen.
Kortom een prima mixer voor een goede prijs

gerdie 06-06-2016 Product paar dagen in bezit

waar vind ik het aankoopnummer?

5,7
ik heb een voorlopige afwijzing gehad van mijn 10 euro retour bij aankoop mixer heb alle nummers nu vermeld baal er van dat het zo onduidelijk waar ik het aankoopnummer kan vinden heb de aankoopbon toch ook gescand

angelien 06-06-2016 Product paar dagen in bezit

Goede en gebruiksvriendelijk mixex

Apparaat gekocht om voornamelijk taart beslag te mixen. Kan ook deeg mixen met de daarbij speciaal geleverde mixers. Ben zeer tevreden met de aankoop: Goede grip, maakt weinig geluid, snelheden zijn ideaal.

Fox328 05-06-2016 Product paar weken in bezit

Prima basic mixer

Deze mixer is heel basaal qua functies, maar kan uitstekend mixen. Licht prima in de hand, maakt minder lawaai dan onze vorige mixer en mixed echt supersnel (ik heb nog nooit zo snel slagroom klaargemaakt).

J v Someren 02-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bakken kan weer.

Sinds afgelopen vrijdag kunnen wij gelukkig weer cake, appeltaarten en pannenkoeken bakken.
Via Kieskeurig voor deze Bosch gekozen vanwege het lage gewicht en de krachtige motor.
Ligt goed in de hand en zijn de mixer direct gaan gebruiken om een cake te bakken.
Een nog zwaarder exemplaar was niet echt nodig daar er voor het mixen van beton ander gereedschap te verkrijgen is :)

Marcel 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch handmixer

Vorige handmixer was ook een Bosch. Van de oude Bosch was de degelijkheid nogal teleurstellend. Draadbreuk en schakelaar ging uiteindelijk stuk. Deze enkel en alleen weer gekocht om geld terug actie waardoor de prijs acceptabel was.

Bas 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Cupcakes in de maak

We lenen al 4 jaar een mixer bij de buren... Deze week toch maar zelf opzoek gegaan. Dit model doet wat het moet doen en is goed betaalbaar.

roel 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prima mixer!

Apparaat voldoet aan de verwachtingen. Is erg stil en heeft voldoende kracht met 400 Watt om een flink beslag te kunnen mengen.

El 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

Erg lichte en stille handmixer

Zoals de titel al zegt. Erg stil en erg licht. Had hiervoor een tefal handmixer maar die begaf het al na 6 maanden en was erg lawaaierig.

flwfrank 22-05-2016 Product paar dagen in bezit

handig en licht

Direct de handmixer gebruikt: klopt prima en is erg licht.
Slagroom was mooi stijf en het beslag van eieren/suiker/boter was erg luchtig.

Johanna 10-05-2016 Product paar weken in bezit

Handmixer Bosch

Het is een hele fijne mixer. Zacht geluid, licht gewicht in de hand. Een dingetje om goed bij op te letten. Pas op wanneer je de mixer uit wilt zetten. Er zit een moment functie op en dan kan je doorschieten ipv de 0 naar de momentfunctie en dan draait hij wild rond. Toch beoordeel ik het met een 10 omdat het voor mij de perfecte mixer is.

René 30-04-2016 Product paar dagen in bezit

Helemaal TOP

Precies het apparaat dat ik nodig had. Degelijk en gemakkelijk te bedienen. TOP. Een echte aanrader.

Nienke 24-04-2016 Product paar dagen in bezit

Het werkt prima!

Zonder gebruiksaanwijzing direct te gebruiken. Licht in de hand en ligt goed in de hand. Makkelijk schoon te maken en neemt niet veel ruimte in beslag.

Kelly 21-01-2016 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijk, zeer licht, maakt weinig geluid.
5 standen.
Enigste minpuntje geen turboknop. Is vrij groot.

Bas 17-01-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat, voor het eerst een mixer gekocht en ik kan me niet meer bedenken om zonder te moeten doen.
Ik heb al taart mee gebakken, aardappelpuree gemixt en ook nog panne koeken mee gemixt. Doet zijn werk meer dan uitstekend en ligt heel makkelijk in de hand. Met de 5 versnellingen kan je zelf bepalen hoe snel je hem wil hebben en daar boven op heb je ook nog een turbo functie en ook nog is die heel stil.

jac 15-01-2016 Product paar dagen in bezit

Meteen in gebruik genomen, het apparaat ligt fijn in de hand zonder trillingen. Klopt slagroom fijn en snel en deeg is geen moeite.

Eliane 15-01-2016 Product paar dagen in bezit

Lichtgewicht mixer met fijne greep om vast te houden. Maakt weinig lawaai en is tevens makkelijk in gebruik. Ook voor kleine kinderhandjes is deze mixer makkelijk vast te houden en te bedienen.