Tristar GR-2841 - Reviews

Regelbare thermostaat
Uitneembare grillplaten
Anti-aanbaklaag

Marielle 12-12-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb dit apparaat een jaar of wat geleden tweedehands gekocht en het een van de beste aankopen ooit. Ik gebruik hem voor het maken van tosti's, grillen van tonijnsteaks, hamburgers, saté, groenten, enzovoorts. Hij is eenvoudig schoon te maken met een stuk keukenpapier voor het ergste vuil en daarna een vochtig doekje voor de rest. Enig minpuntje: het klemmetje om de twee helften vast te zetten werkt bij mij niet goed, dus hij klapt altijd uit elkaar als ik hem in de kast zet.

manecas36 29-01-2014 Product maand in bezit

Ongeveer een maand heb ik dit ding nu. Erg fijn ! Het werkt prima ! :
Tosti , panini en een wrap , heb ik er nu mee gebakken. Heerlijk hoor !
En zo weer schoon en terug in de kast.
Mijn moeder wil 'm ook ! :) Die gaat ze binnenkort krijgen met haar verjaardag.

Eostre 15-05-2013 Product paar dagen in bezit

We hebben de grill pas gekocht bij Dirk van den Broek voor €19,99 en voor dat geld is het een prima ding. Het werkt prima. Het bakt sneller dan onze oude grill en de tosti wordt mooi bruin. Wij zijn er blij mee.

Lies2222 28-03-2013 Product jaar of meer in bezit

Wordt goed heet, anti-aanbak is makkelijk schoon te maken, snoer goed op te rollen, zodat het niet in de weg zit. Nadeel: Bij aandrukken van de grill, heeft hij de neiging om om te kantelen. Al met al een goed product voor zijn prijsklasse.

Schermvlieger 17-11-2009 Product paar weken in bezit

Voor de 16 hele euros die wij er bij Mediamarkt voor moesten neertellen konden wij dit apparaat niet laten liggen.

Tot nu toe alleen gebruikt om tosties mee te maken maar hij zal waarschijnlijk ook wel bruikbaar zijn voor vis en kip; dat gaan we binnenkort eens uitproberen. Omdat er geen afvoer is voor vet zou ik op deze grill niet snel varkensvlees of ander vet vlees grillen.

Ondanks, of misschien juist dankzij het feit dat de grillplaten niet afneembaar zijn is dit apparaat heel gemakkelijk schoon te maken. Dit was voor ons de belangrijkste reden om hem te kopen als vervanger van de veel duurdere Tefal "Croc time" waarbij je meer tijd kwijt was met hem schoon te maken dan tosties te maken.

Het snoer kan handig worden weggewerkt onder het apparaat. Wacht wel tot 'ie helemaal is afgekoeld want dit apparaat wordt zeer heet tijdens gebruik; eigenlijk kan je alleen de zwarte handgreep aanraken zonder je vingers te branden. Om die reden een 8 voor gebruiksgemak ipv een 9.

Eigenlijk zou dit apparaat op je shortlist moeten staan als je op zoek bent naar een tostieapparaat.