Bosch Indego 350 Connect

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Indego 350 Connect op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,3

Kristof 03-06-2019

Dom, vastlopend, stilvallend, tijdverslindende prul.

Geschreven voor: Bosch Indego 350 Connect

Bosh onwaardig (eerder student of amateur niveau). Voor een klein, quasi rechthoekig gazonnetje, volledig waterpas getrokken met een regel & golfgras... heeft hij na een jaar misschien in 10% van de gevallen mijn gras volledig kunnen maaien vooraleer ik manueel moest tussenkomen (met telkens opnieuw de pin in te geven: aanrader om 0001 in te stellen, want dit werkt snel op uw heupen). Waarom? De wielen tov het gewicht zijn net grof genoeg om zich 'in te graven' als er een droge plek is & stil te vallen, maar anderzijds ook toch voldoende glad om quasi overal op uit te glijden (en stil te vallen), inclusief op zijn eigen laadstation! (ik heb er schuurpapier moeten op kleven). Putje = stilvallen. Boom = stilvallen.. Rand = stilvallen. Je moet de draad ver van de boord verwijderen, of hij zit vast (dus je moet nog nalopen met een bosmaaier voor de randen). ...en wanneer hij stilvalt (bv. typisch aan zijn laadstation), probeert hij niet opnieuw hoor, nee, dan draait hij zich systematisch om, om op een slangengangetje de draad langs gans uw gazon te volgen tot hij op een halve meter langs de andere kant uitkomt (& opnieuw). Daarna glijdt hij erop uit, valt stil & laadt niet op. Wat de rechte stroken betreft: ja, van maximum 5 meter, individueel. Elke strook wijkt een beetje af van de vorige, en elke 5x5 blok is anders, zodat je een 'ik wil maar ik kan niet' patroon ziet. Kortom, totale miskoop.

Minpunten

• voor alles stilvallen
  • patroon verre van recht
  • glijdt overal op uit, incl. eigen laadstation
  • extreem domme logica