Bosch Rotak 37 LI

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Rotak 37 LI op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

bertus030641 09-08-2012
Geschreven voor: Bosch Rotak 37 LI

Wat is er geslaagd aan dat maschien, volgens mij enkel de doorzichtige batterijkap met wel is waar een zeer mooie batterij en lader, moest de kwaliteit de evenredig zijn met het uitzicht zou het een perfecte maschien zijn.
Het is de derde grasmaschien op batterij die wij hebben, de eerste was een BRIL en veruit de beste en zelfs met een molen in plaats van een schroef, jammer blijbaar bestaat deze niet meer, het was tot op de draad versleten, nooit geen panne gehad.
Daarna een bosch,na enkele jaren waren er ook problemen met de batterij, dergelijke batterijen waren in de handel te koop betaalbaar we waren gematigd content.
De laatste aankoop is een ramp,wij gebruiken één maand het machien, daar waar er 350 m² door bosch opgegeven is doet ge mechien nog geen 100 m², nu rijden we het gras tweemaal in de week en gaat het tot ca 125 m²
Ik heb een tweede batterij gevraagd maar bij de verkoper kan of wil men de prijs niet zeggen, ik lees in een revieuw dat de batterijprijs hoger is dan een kompleet maschien vandaar de onwetendheid van de verkoper, wel zou ik een voorschot op de batterij moeten geven
Ik voel mij bedrogen, mij nog eens bezinnen wat ik doe.

stephane w 04-07-2012
Geschreven voor: Bosch Rotak 37 LI

4 jaar geleden deze Rotak 37 LI gekocht. leek het ideale toestel met de voordelen van electriciteit (ecologisch, stil) en die van benzine (geen kabel). Het toestel is plastiekerig maar degelijk. het maait goed maar de batterij gaat niet super lang mee. afhankelijk van de grashoogte kan ik de volle 350m² doen of minder.
Na net 2 jaar liet het toestel het plots afweten. Bosch heeft me een totaal nieuw toestel geleverd, maar na opnieuw 2 jaar was het weer prijs. deze keer was de batterij om zeep. Een vervanging kost zeer veel (zelfs meer dan een nieuwe elektrische maaier) maar ik wil dit een laatste kans geven. Bosch wou niets weten van garantie...
Wetende wat ik nu weet zou ik dit toestel NIET gekocht hebben.