Gardena R40Li - Reviews

accu
Maaibreedte
17 cm

A3 28-10-2015 Product maand in bezit

Het installeren van de Gardena R40Li Robotmaaier vergt wat tijd maar is gemakkelijk te doen en de bediening is vrij eenvoudig. De robotmaaier is redelijk stil in gebruik en het maai resultaat (bij droog weer) is goed.
Nadeel is de relatief grote afstand tot de rand van het gazon dat niet gemaaid wordt.

okidokiKK 14-09-2015 Product jaar of meer in bezit

Geweldig apparaat! Wij noemen hem Wesley (Snijder) en hij maakt inmiddels deel uit van de familie.

Volledig zelf te installeren, maar je moet er wel even de tijd voor nemen om het signaaldraad goed diep (4-8cm) in de randen van je gazon te plaatsen. Doe je het niet goed, dan straft hij je af door simpelweg de draad door de snijden en te stoppen met werken.

Hij werkt dag en nacht en het feit dat het gras niet in een bak opgevangen wordt en geleegd moet worden is ideaal - je merkt er niets van op het gazon zelf.

Let er wel op dat je geen spullen op je gazon laat staan: grote objecten zijn geen probleem - hij stoot er tegenaan en draait mooi weg en gaat vervolgens door met maaien. Echter let op kleine objecten die beschadigd kunnen raken of ervoor kunnen zorgen dat de mesjes afbreken - en die wil je niet zomaar in je gazon hebben liggen.

Inmiddels ruim 2 jaar in gebruik en we zijn nog steeds zeer tevreden - we willen niet meer zonder Wesley!