Philips VisaPure BSC111

roterend
Waterdicht
Bedrijfstijd
20 min.

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips VisaPure BSC111 op Kieskeurig.be.

La Luna 08-07-2020

Geweldig apparaat!

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Door het zacht roterende borsteltje wordt de gezichtshuid schoner dan schoon. Da's een fijn gevoel en binnen de kortste keren ziet je huid er beter uit. Win-win!

PetraJeanne 29-05-2020

Aangenaam in gebruik

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

De reiniging is alvast veel beter dan met mijn vingers :-) Batterijduur is ook top - tot 5 dagen toe.

Sabine vd S 17-04-2020

Zichtbaar schone, zachte huid

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Ik gebruik deze gezichtsreiniger met borsteltje voor gevoelige huid nu 2 maanden.
Even moeten wennen hoe te gebruiken. Dagelijks gebruik leidde bij mij tot een schraal gezicht, nu gebruik ik de reiniger 2 tot 3x per week. Resultaat een voel- en zichtbaar schonere en zachtere huid.
Voor mensen met een gevoelige en/of rijpere huid adviseer ik niet voor het gewone maar voor het speciale borsteltje voor een gevoelige huid te kiezen.

Bibi5 12-03-2020

Schone huid!

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Nadat ik mijn gezicht heb gewassen met die apparaat kan ik meteen zien dat mijn gezicht echt veel schoner is (veel minder poriën!) dan wanneer ik alleen mijn vingers gebruik. Ik gebruik het apparaat ongeveer om de dag, dat werkt goed voor mij.

Marloes 21-08-2019

Super!

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Mijn gezicht wordt er mooi schoon van.
Fijn dat er meerdere borsteltjes op kunnen.
Ik gebruik vooral de scrub borstel. Daar heb ik meer een tevreden resultaat van.
Het formaat is perfect.
T zou fijn zijn als er nog 1 snellere stand op zou staan.

Sky222 20-07-2019

Werkt heel goed

Makkelijk om te gebruiken en laat het huid schoon
Simpele apparaat en batterij blijft heel lang opgeladen.

zeeuwsvrouwtje 20-07-2019

Werkt heel goed

Makkelijk om te gebruiken en laat het huid schoon
Simpele apparaat en batterij blijft heel lang opgeladen.

Esce2019 28-06-2019

Beste keuze die ik gemaakt heb de laatste jaren.

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Met de verschillende opzetborsteltjes ‘s ochtends en ‘s avonds perfecte reiniging van gezicht en gebruik het ook voor de hals. Ik gebruik mijn normale gezichtsreinigingsmiddel op het borsteltje en na de reiniging mijn dag cq nachtcreme. Huid verbeterd zichtbaar en voelt glad en strak. Ben er erg blij mee.
Enige minpunt wat ik kan bedenken is dat de opzetborsteltjes niet in een kleinere hoeveelheid of gemixt te bestellen zijn.

MsBoom 11-06-2019

Aanwinst op je beauty regime

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Sinds ik de Philips VisaPure gebruik, merk ik een zichtbaar en voelbaar verschil in mijn huid. Het is gladder, porieen zijn minder zichtbaar en ik heb minder last van puistjes. Het gebruik is supermakkelijk, vooral ook omdat hij onder de douch te gebruiken is. Ik gebruik hem 1 x per dag, in de ochtend. Je hoeft hem ook niet vaak op te laden en het formaat is perfect voor op reis. Echt een aanwinst op je beauty regime voor een schappelijke prijs, zou niet meer zonder kunnen.

Mariaa79 01-04-2019

Zichtbare verbetering van mijn huid

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Deze gezichtsreiniger gebruik ik nu ongeveer een maand en ik merk dat mijn huid zichtbaar is verbetert! Het haalt letterlijk al het vuil en make-up restjes van je gezicht af waardoor mijn huid na gebruik echt super schoon aanvoelt.

tuhalmodjipen 25-02-2019

handig zacht en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

super apparaatje . heerlijk om je gezicht mee te reinigen. zelfs mijn zoontje vond het geweldig om het te gebruiken (wel onder toezicht van een ouder )

sabine66 21-11-2018

heel blij mee

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Sinds 4 weken gebruik in nu de visaPure mini gezichtsreiniger samen met mijn gezichtsreiniger, en ik ben er heel tevreden over. Ik heb zelf best veel last van puistjes, maar sinds ik dit product gebruik merk ik dat ze veel sneller weg gaan. Ook merk ik dat mijn gezicht veel beter word gereinigd. Het voelt ook super fijn aan op het gezicht. Na het gebruik voelt mijn gezicht super zacht en schoon aan. Echt een aanrader!

nomi 27-10-2018

Mon produit fétiche au quotidiens

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Je reçu la brosse rotative avec le coffret Lumea lumière pulsee.
Je l'utilise pour nettoyage de mon visage en profondeur.Elle enlève les impuretés,stimule la circulation et enlève la peau morte en douceur.
Pendant l'utilisation elle procure une message subtile très agréable.
La brosse se charge rapidement et permet plusieurs nettoyage sans fil.
Je recommande à tout perssonnes avec la peau sensibles.

WenMen 04-09-2018

Handig, comfortabel en effectief

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Het apparaat ligt prettig in de hand en het is ligt, dus eenvoudig om mee te nemen. Ondanks dat er maar één stand mogelijk is, wordt het gewenste effect nog steeds bereikt. De variatie met de verschillende borstels is erg prettig, zo is er geschikte borstel voor elk moment van de dag.

oester62 28-08-2018

Het doet wat wordt beloofd.

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Het werkt oke',de borsteltjes wel snel aangeslagen door de gebruikte emulsie Q10 e.d

Er zou een 1 minuut timer piepje op moeten zitten dat is handiger dan tot 60 sec te tellen.

Bij het beschermkapje terugplaatsen wil er wel snel een aantal haartjes van het borsteltje tussen komen, met als gevolg een verminkt borsteltje als je niet oplet.
Dat kan beter ,met een ruimer kapje.

Pleun0103 28-08-2018

Het doet wat wordt beloofd.

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Dat kan beter ,met een ruimer kapje.

Joan8009 24-08-2018

Handig reisformaat

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Heel fijn product wat de huid goed reinigt. Op vakantie was dit een handig meeneem formaat en heeft mijn huid goed verbeterd.

Isabo 24-08-2018

Makkelijk in gebruik maakt grondig schoon.

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Heel fijn product. Makkelijk in gebruik en makkelijk aan te passen op uw eigen huidtype door de verschillende borstelkoppen.
Maakt erg goed schoon en je huid voelt zacht aan.

Christine66 24-08-2018

Makkelijk in gebruik maakt grondig schoon.

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Maakt erg goed schoon en je huid voelt zacht aan.

mini 17-08-2018

Leuk en handig hebbeding voor een zachte huid

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Het apparaat staat mooi in de badkamer en neemt toch niet te veel plaats in.
Na het gebruik voelt je huid echt super zacht aan!