Philips VisaPure BSC111

roterend
Waterdicht
Bedrijfstijd
20 min.

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips VisaPure BSC111 op Kieskeurig.be.

Marloes 21-08-2019

Super!

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Mijn gezicht wordt er mooi schoon van.
Fijn dat er meerdere borsteltjes op kunnen.
Ik gebruik vooral de scrub borstel. Daar heb ik meer een tevreden resultaat van.
Het formaat is perfect.
T zou fijn zijn als er nog 1 snellere stand op zou staan.

Sky222 20-07-2019

Werkt heel goed

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Makkelijk om te gebruiken en laat het huid schoon
Simpele apparaat en batterij blijft heel lang opgeladen.

Esce2019 28-06-2019

Beste keuze die ik gemaakt heb de laatste jaren.

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Met de verschillende opzetborsteltjes ‘s ochtends en ‘s avonds perfecte reiniging van gezicht en gebruik het ook voor de hals. Ik gebruik mijn normale gezichtsreinigingsmiddel op het borsteltje en na de reiniging mijn dag cq nachtcreme. Huid verbeterd zichtbaar en voelt glad en strak. Ben er erg blij mee.
Enige minpunt wat ik kan bedenken is dat de opzetborsteltjes niet in een kleinere hoeveelheid of gemixt te bestellen zijn.

MsBoom 11-06-2019

Aanwinst op je beauty regime

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Sinds ik de Philips VisaPure gebruik, merk ik een zichtbaar en voelbaar verschil in mijn huid. Het is gladder, porieen zijn minder zichtbaar en ik heb minder last van puistjes. Het gebruik is supermakkelijk, vooral ook omdat hij onder de douch te gebruiken is. Ik gebruik hem 1 x per dag, in de ochtend. Je hoeft hem ook niet vaak op te laden en het formaat is perfect voor op reis. Echt een aanwinst op je beauty regime voor een schappelijke prijs, zou niet meer zonder kunnen.

Sbeijkie 21-05-2019

Lekkere gezichtsborstel

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Werkt erg fijn en zelfs met een zeer gevoelige huid krijg ik geen irritaties. Huid voelt nu veel zachter aan en is wat egaler geworden. De verschillende opzetborstels zijn heel handig. Batterij gaat ook lekker lang mee, ik gebruik hem elke dag al ruim een maand en nog niet hoeven opladen.

Mariaa79 01-04-2019

Zichtbare verbetering van mijn huid

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Deze gezichtsreiniger gebruik ik nu ongeveer een maand en ik merk dat mijn huid zichtbaar is verbetert! Het haalt letterlijk al het vuil en make-up restjes van je gezicht af waardoor mijn huid na gebruik echt super schoon aanvoelt.

tuhalmodjipen 25-02-2019

handig zacht en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

super apparaatje . heerlijk om je gezicht mee te reinigen. zelfs mijn zoontje vond het geweldig om het te gebruiken (wel onder toezicht van een ouder )

sabine66 21-11-2018

heel blij mee

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Sinds 4 weken gebruik in nu de visaPure mini gezichtsreiniger samen met mijn gezichtsreiniger, en ik ben er heel tevreden over. Ik heb zelf best veel last van puistjes, maar sinds ik dit product gebruik merk ik dat ze veel sneller weg gaan. Ook merk ik dat mijn gezicht veel beter word gereinigd. Het voelt ook super fijn aan op het gezicht. Na het gebruik voelt mijn gezicht super zacht en schoon aan. Echt een aanrader!

nomi 27-10-2018

Mon produit fétiche au quotidiens

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Je reçu la brosse rotative avec le coffret Lumea lumière pulsee.
Je l'utilise pour nettoyage de mon visage en profondeur.Elle enlève les impuretés,stimule la circulation et enlève la peau morte en douceur.
Pendant l'utilisation elle procure une message subtile très agréable.
La brosse se charge rapidement et permet plusieurs nettoyage sans fil.
Je recommande à tout perssonnes avec la peau sensibles.

WenMen 04-09-2018

Handig, comfortabel en effectief

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Het apparaat ligt prettig in de hand en het is ligt, dus eenvoudig om mee te nemen. Ondanks dat er maar één stand mogelijk is, wordt het gewenste effect nog steeds bereikt. De variatie met de verschillende borstels is erg prettig, zo is er geschikte borstel voor elk moment van de dag.

oester62 28-08-2018

Het doet wat wordt beloofd.

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Het werkt oke',de borsteltjes wel snel aangeslagen door de gebruikte emulsie Q10 e.d

Er zou een 1 minuut timer piepje op moeten zitten dat is handiger dan tot 60 sec te tellen.

Bij het beschermkapje terugplaatsen wil er wel snel een aantal haartjes van het borsteltje tussen komen, met als gevolg een verminkt borsteltje als je niet oplet.
Dat kan beter ,met een ruimer kapje.

Joan8009 24-08-2018

Handig reisformaat

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Heel fijn product wat de huid goed reinigt. Op vakantie was dit een handig meeneem formaat en heeft mijn huid goed verbeterd.

Isabo 24-08-2018

Makkelijk in gebruik maakt grondig schoon.

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Heel fijn product. Makkelijk in gebruik en makkelijk aan te passen op uw eigen huidtype door de verschillende borstelkoppen.
Maakt erg goed schoon en je huid voelt zacht aan.

mini 17-08-2018

Leuk en handig hebbeding voor een zachte huid

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Het apparaat staat mooi in de badkamer en neemt toch niet te veel plaats in.
Na het gebruik voelt je huid echt super zacht aan!

MDC2 17-08-2018

Een handig en compact toestelletje

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Had nooit verwacht dat dit zo'n handig en efficient toestelletje zou zijn. Ik merk reeds resultaat vanaf de eerste dag van gebruik.

23Sanne 14-08-2018

Prima product in handig formaat

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Prima product in handig formaat. Ook vind ik het handig dat het product onder de douche gebruikt kan worden.

Kimmie21112001 11-08-2018

IK HOU VAN DIT DING

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Ik gebruik het nu een maand en het is geweldig het reinigt je huid heel erg goed en voelt super schoon aan ook als je na het gezicht wassen het borsteltje wilt wassen is het super snel schoon hou ervan raad het iedereen aan!

Charlotte1989 08-08-2018

Gezichtsreiniging in de 21e eeuw

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Werkt prima, zit maar 1 knop op dus je kan niets verkeerd doen, ik zou alleen willen dat de accu iets langer meegaat als dat ie nu doet. Ik gebruik m ongeveer 2 minuten en dan gaat ie 4 a 5 dagen mee voor het lampje begint te knipperen.

Pleun0103 02-08-2018

Super fijn in gebruik

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Ik vind het een heel fijn product. Er is allen nadeel en dat is dat er veel product onder in het borsteltje blijft zitten.

SK01 13-07-2018

Aanrader!

Geschreven voor: Philips VisaPure BSC111

Ik ben erg blij met de VisaPure; minder oneffenheden, 'schonere' huid, zeer eenvoudig in gebruik en de batterij gaat minimaal een week mee (met 2x daags gebruik). kortom een aanrader!