Remington FC1000 Facial Cleaning Brush - Reviews

Best Reviewed nov 2017 Remington FC1000 Facial Cleaning Brush

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

ilse2020 21-11-2017

Mooie glimmende huid!

Ik dacht al langer na over de aanschaf van een gezichtsreiniger maar nu er 20 euro cashback is, heeft me dit over de streep getrokken er één aan te schaffen. Nu ik het enkele weken gebruik zie ik zichtbaar verschil. Mijn huid is niet meer zo dof en ziet er gezonder uit. Ik krijg zelfs complimenten van mijn vriendinnen!

Pluspunten

• Goede reiniging huid
  • Makkelijk in gebruik
  • Onder de douche te gebruiken

Minpunten

• Geen lock - kan op reis aan gaan in toilettas

trinh 17-11-2017

Remington FC1000 Facial Cleaning Brush

Goed kwaliteit, mooie design, maakt eve goed schoon vergelijken met Clarins gezichtbborstel en nog goedkoper ook

Pluspunten

• prijs, kwaliteit verhouding

BW 16-11-2017

Remington FC1000 Facial Cleaning Brush

Mooie prijs, geen gedoe met batterijen maar een accu. Mijn vrouw heeft hem gebruikt en die straalt nu als een zonnetje. Ze is er erg blij mee.

Pluspunten

• Accu (ipv batterijen)
  • Reinigt goed

Minpunten

• Slecht in 1 kleur verkrijgbaar

Facial Brush FC1000 09-06-2016

Facial Brush FC1000

Zeer gebruikersvriendelijk, makkelijk te onderhouden en een prima resultaat. Facial Brush FC1000 kan ik één ieder aanbevelen

ria 19-05-2016

zeer tevreden

Facial cleaning brush sinds twee weken in gebruik ben er zeer tevreden over erg gebruiksvriendelijk.

Jascha 07-05-2016

Top apparaat

Het is een lekker compact mooi en goed apparaat, hij is makkelijk in gebruik en heerlijk voor je gezicht.

JannekeD 20-05-2015

6,5
Mooi gevormd handzaam apparaat welke gemakkelijk te gebruiken is, bijvoorbeeld onder de douche. Er staat aangegeven dat het apparaat niet geschikt is voor actieve acne. Nu schaarde is mezelf daar niet onder met slechts af en toe wat plekjes hier en daar, maar helaas werkt het produkt voor mij daarom toch niet. De lichte acne heeft zich nu over mijn hele gezicht uitgebreid. Kortom, een mooi en fijn apparaat maar het werkt eigenlijk alleen voor een egale ideale huid..

ericleen 19-05-2015

Erg gemakkelijk en stil , bovendien waterdicht ! Borsteltjes zijn heel snel te verwisselen en mijn huid voelt véél beter dan met normale verzorging. Kan geen minpuntje ontdekken en had dit al veel eerder moeten aanschaffen.