Remington FC1000 Facial Cleaning Brush - Reviews

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Facial Brush FC1000 09-06-2016 Product paar dagen in bezit

Facial Brush FC1000

Zeer gebruikersvriendelijk, makkelijk te onderhouden en een prima resultaat. Facial Brush FC1000 kan ik één ieder aanbevelen

ria 19-05-2016 Product paar dagen in bezit

zeer tevreden

Facial cleaning brush sinds twee weken in gebruik ben er zeer tevreden over erg gebruiksvriendelijk.

Jascha 07-05-2016 Product paar dagen in bezit

Top apparaat

Het is een lekker compact mooi en goed apparaat, hij is makkelijk in gebruik en heerlijk voor je gezicht.

JannekeD 20-05-2015 Product paar weken in bezit

6,5
Mooi gevormd handzaam apparaat welke gemakkelijk te gebruiken is, bijvoorbeeld onder de douche. Er staat aangegeven dat het apparaat niet geschikt is voor actieve acne. Nu schaarde is mezelf daar niet onder met slechts af en toe wat plekjes hier en daar, maar helaas werkt het produkt voor mij daarom toch niet. De lichte acne heeft zich nu over mijn hele gezicht uitgebreid. Kortom, een mooi en fijn apparaat maar het werkt eigenlijk alleen voor een egale ideale huid..

ericleen 19-05-2015 Product paar weken in bezit

Erg gemakkelijk en stil , bovendien waterdicht ! Borsteltjes zijn heel snel te verwisselen en mijn huid voelt véél beter dan met normale verzorging. Kan geen minpuntje ontdekken en had dit al veel eerder moeten aanschaffen.