Philips SC5265/12 VisaPure Essential - Reviews

vibrerend, roterend
Waterdicht
Oplaadtijd
6 uur

Beoordeling op basis van 34 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

KVMU 31-03-2015 Product half jaar in bezit

Mijn gemengde huid met wat vettere T-zone (grove porien!) voelt superintens gereinigd aan en ziet er veel stralender uit. Grove porien worden echt minder zichtbaar daardoor. Ik gebruik de Philips Visapure SC5265/12 gemiddeld 3x p week. Fijn is ook dat je met de borsteltjes kunt afwisselen. Ik had hem eerst in gebruik met een borsteltje voor de normale huid, maar dit was too much voor in de winterperiode. Ik gebruik nu het borsteltje voor de gevoelige huid. Ik verwacht het borsteltje voor de normale huid wel in de zomer te gebruiken. Erg fijn apparaat, zeker een aanrader!

Chantals 01-06-2016

Zeer goed!

Ontzettend tevreden. Reinigt diep en goed. Mijn huid (46 jaar) is stralender, gladder en heel fris. Veel minder oneffenheden en kleine rimpeltjes verdwijnen. Ik adviseer deze zeker. Enige nadeel is de oplader. Die is iel en was binnen het jaar kapot. Contact opgenomen met Philips klantenservice en naar volle tevredenheid opgelost! Dus twijfel niet en koop deze!!!

Lou2000 26-01-2016

Hij werkt niet meer

Ik vind de Phillips Visapure een fijn product, alleen is hij er bij mij mee opgehouden na iets meer dan 2 maanden. Ik hoop dat hier iets aan gedaan kan worden.

Moedervan4 30-12-2015

Perfecte schone huid, binnen 4 weken veel gaver gezicht

Gebruik hem nu 4 weken, eerder gevoelig voor mee-eters, nu niet een meer. Voelt ook prettig aan.. Gebruik hem 2x per dag. Een aanrader!

Kiertje 30-11-2015

Slecht product. Gaat snel kapot en geeft puistjes

Ik gebruik de Visa Pure sinds begin augustus, maar in de maand november ging mij visa pure niet meer aan. Ik liet het apparaat meer dan 48 uur op de oplader en alsnog kreeg ik hem niet aan de praat. Totdat hij een keer in de nacht plots aanging zonder dat iemand ermee bezig was. Sinds die dag gaat de Visa Pure helemaal niet meer aan zelfs niet als ik hem op de oplader zet.

Plientje 14-10-2015

Super schone huid waardoor verzorging beter werkt

Doordat mijn huis beter schoon wordt werkt mijn huid verzorging beter. Het standaard borsteltje heb ik wel vrij snel vervangen voor een borsteltje voor de gevoelige huid. Ik heb nog een oude visapure van 20 jaar geleden die het nog steeds doet, maar daarbij mis ik het pulseren van het borsteltje.

Sheila 27-08-2015

Zorgt voor een gladde , zachte huid

Dit is een heel fijn product die zonder veel moeite voor een gladde , schone en zachte huid zorgt. Het effectis echt zichtbaar.

Het is helaas niet mogelijk om et product in de lader te laten drogen. Ook het kapje kun je moeilijk opbergen.

Philippine 16-08-2015

In een handomdraai een schone huid

Fijn apparaat dat na enkele weken al verbetering van de kwaliteit van mijn huid laat zien. Helaas binnen 6 weken defect.

Nicky24 02-08-2015

Huidverbeteraar

Sinds ruim een maand gebruik ik 2 keer per dag de VisaPure. Mijn huid die regelmatig onzuiverheden vertoont is echt opgeknapt. Ik gebruik de borstel voor de acnehuid maar merk weinig verschil met de borstel voor de gewone huid. Beiden prima! Ik ben blij met deze relatief dure aankoop.

Naadd 19-07-2015

Fijn product!

De Philips Visapure is een fijn aparaat voor het reinigen van mijn gezicht. Het zorgt, naast de normale dagelijkse reiniging, dat je huid net dat beetje extra krijgt. Diepe reiniging van de huid, goede stimulering van de doorbloeding en een huid die zacht aanvoelt.

Kirsten 07-07-2015

Dit product werkt ontzettend fijn.

Een product die zorgt voor een verzorgde, stralende en diep gereinigde huid. Wanneer je last hebt van onzuiverheden helpt dit product je een heel eind op weg.

Daphne83 22-06-2015

goede reiniging met opties voor verschillende borstels

Ik gebruik de visapure ongeveer om de dag met een milde reinigingsgel. Makkelijk in het gebruik, timer werkt prima dus je weet wanneer je naar het volgende gedeelte moet gaan. De dieptereiniging borstel wordt nog geleverd dus daar kan ik nog niks over zeggen. Heb nu de normale borstel

Weheartfashion 15-04-2015

Super fijn product

Ik vind de Visapure echt heel erg fijn. In het begin had in mijn bedenkingen, maar merk echt dat ik meer de tijd neem om mijn gezicht grondig te reinigen. Dit vooral omdat het product fijn is om onder de douche te gebruiken.

KGMM 31-03-2015

Gevoel alsof je bij de schoonheidsspecialiste bent geweest!

Superfijne, intensieve reiniging. Ik heb een gemengde huid met een wat vettere T-zone waar ik ook wat grovere poriën heb. In eerste instantie had ik het verkeerde borsteltje (voor normale huid) maar deze reinigde te intensief waardoor mijn huid trekkerig aanvoelde. Het borsteltje voor de gevoelige huid paste beter bij mijn huid en reinigt super. Echt alsof je bij de beauty salon bent geweest! De poriën zijn schoon waardoor deze minder opvallen. Ik gebruik de Philips VisaPure circa driemaal per week en mijn huid ziet er veel stralender uit. Super!

Reneelke 24-03-2015 Product kwartaal in bezit

De laatste tijd las ik steeds vaker over hoe belangrijk het reinigen van de huid is. Aangezien ik weleens last heb van onzuiverheden, ben ik de VisaPure gaan gebruiken. Ik gebruik hem nu enkele weken en ik voel dat mijn huid zachter is en ik heb ook minder last van onzuiverheden.

De VisaPure is gemakkelijk te gebruiken en geeft zelf een signaal wanneer je hem moet verplaatsen voor de reiniging van het volgende stukje huid. Het verplaatsen doe je na 20 seconden dus binnen een minuut is je hele gezicht gereinigd.

Ik breng de cleanser direct aan op de borstel, en zet deze dan tegen mijn huid en laat de VisaPure het werk doen. Ik gebruik hem alleen 's avonds omdat mijn huid anders wat droog wordt. De VisaPure is ideaal voor het goed reinigen van de huid zonder dat het veel tijd kost.

AnnekeBJ 21-03-2015

Schoon en fris gezicht, mooi design, TOP product!

Ik gebruik sinds enkele weken de VisaPure SC5265/12 en ik ben super enthousiast. Zoals vele vrouwen ervaar ik gezichtsreiniging als een noodzakelijk kwaad en ja, ik weet dat het beter is om iedere ochtend en avond je gezicht te reinigen, maar kom op, wie doet dat nou?

Als moeder van een klein meisje van 7 maanden is tijd voor ontspanning schaars. Douchen moet snel tussendoor en ik sta vaak nog de mascara van de dag er voor te verwijderen. Sinds ik de VisaPure is dat verleden tijd, gezichtsreiniging voelt niet als een last maar juist een heerlijk momentje voor mezelf. Na het gebruik voelt mijn gezicht heerlijk schoon en fris aan, en ondanks de gebroken nachten zie ik er ook een stuk frisser uit! ;-)

’s Avonds voor het slapen gaan gebruik ik de VisaPure met sensitive borstel samen met mijn favoriete reinigingsschuim, een scrub was iets te agressief voor mijn huid, na 20 sec geeft de VisaPure een signaal dat je een ander deel van je gezicht kan reinigen, na 3x20 sec ben je klaar, maar vaak maak ik nog een extra rondje, gewoon, omdat het kan! Het is apparaat ligt lekker in de hand, ziet er mooi uit en staat ook nog eens leuk in de badkamer.

AnnekeBekx 21-03-2015 Product maand in bezit

vdleegtel 19-03-2015 Product paar weken in bezit

De VisaPure heb ik nu twee weken in gebruik en het product bevalt prima. Het product ligt prettig in de hand en mijn gezicht voelt na gebruik schoon en fris. De batterij gaat lang mee waardoor het makkelijk is om mee te nemen. In eerste instantie heb ik de meegeleverde/reguliere borstel gebruikt maar deze bleek voor mijn gevoelige huid niet geschikt. De sensitive borstel bevalt mij nu een stuk beter!

Yvette888 17-03-2015 Product maand in bezit

Ik gebruik de VisaPure nu een aantal weken. Het product is prettig in gebruik en reinigt de huid grondig. Na gebruik voelt mijn huid zacht en schoon aan. Persoonlijk vind ik het sensitive borsteltje het prettigst voor mijn gevoelige huid.
Het enige nadeel is dat het borsteltje bruin verkleurd door het dragen van make up, maar deze is vervangbaar. De batterij gaat lang mee, ideaal voor op reis.

Berty64 06-03-2015

Fantastisch gevoel

Na enige maanden de Vista Pure gebruikt te hebben moet ik zeggen ,
het werkt, mijn huid is voelbaar verbeterd.
Dus ik kan gerust zeggen, een uitstekend product.