Philips VisaPure Essential SC5265

Bekijk alle Gezichtsreinigers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips VisaPure Essential SC5265 op Kieskeurig.be.

KVMU 31-03-2015
  • Product half jaar in bezit

Mijn gemengde huid met wat vettere T-zone (grove porien!) voelt superintens gereinigd aan en ziet er veel stralender uit. Grove porien worden echt minder zichtbaar daardoor. Ik gebruik de Philips Visapure SC5265/12 gemiddeld 3x p week. Fijn is ook dat je met de borsteltjes kunt afwisselen. Ik had hem eerst in gebruik met een borsteltje voor de normale huid, maar dit was too much voor in de winterperiode. Ik gebruik nu het borsteltje voor de gevoelige huid. Ik verwacht het borsteltje voor de normale huid wel in de zomer te gebruiken. Erg fijn apparaat, zeker een aanrader!

Gerlie 29-12-2019

Good job.

Geschreven voor: Philips VisaPure Essential SC5265

I have the product since 2016 and I can say it's really doing great job! I can see the difference of my face. It's smoother and glows nice. Only thing I get annoyed is with the charging cover below. It doesn't really close tightly so every time I use it I have to hold it close so water doesn't get in!

Is there any change I can buy another brush or tool for massage my face? That would be really handy than buying separately tool for massage.

Gichi 29-08-2019

Snel kapot

Geschreven voor: Philips VisaPure Essential SC5265

Heb het gebruikt voor 2 jaar en het is nu al kapot. Het is vrij prijzig dus had niet verwacht dat het al zo snel defect is.
Hij deed wat hij moet doen, ik gebruikte hem bijna elke dag, maar nadat ik hem 2 weken niet had gebruikt deed hij het niet meer. Erg jammer dat de onderdelen niet vervangbaar zijn.

Pranger 24-08-2019

Geweldig en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips VisaPure Essential SC5265

Ook vooral voor de oudere huid is het fijn om dit apparaat te gebruiken. Rimpels worden hiermee goed schoon en huid voelt prettig aan.

Vrolijk 01-08-2019

Het gebruiksgemak is uitstek en het werkt zeer ontspannend

Geschreven voor: Philips VisaPure Essential SC5265

Het kan onder de douche gebruikt worden. Ik begin altijd met het gebruik van dit apparaat. Het effect is meteen voelbaar. Ik zou het apparaat niet meer kunnen missen

Cien 02-12-2018

Werkt fijn, matig ontwerp

Geschreven voor: Philips VisaPure Essential SC5265

Na één jaar hield deze er al mee op!
Door de vormgeving ligt deze niet fijn in de hand, en dat wordt nog beroerder onder de douche! Dan glijdt deze makkelijk uit je hand.
Ook plaats je hem niet fijn op de lader (past slecht en je plaatst hem makkelijk verkeert). Als deze eenmaal staat valt het apparaat door de vormgeving (dun, hoog) makkelijk om. De lader zelf voelt erg goedkoop aan, en is gammel. Tamelijk on-Philips!!

Marietje1998 12-10-2018

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips VisaPure Essential SC5265

Ik vindt het een heel fijn apparaat. Makkelijk onder de douch te gebruiken en ook gewoon oven de wasbak. Mijn huid straalt sinds het gebruik ook lijkt me ance iets minder te worden.

Santa 02-09-2018

Geweldig product

Geschreven voor: Philips VisaPure Essential SC5265

Geweldig product voor gezichtsreiniging. Goed geborstelde grote poriën en vermindert gezichtshuidproblemen in de eerste week van gebruik.

EvSm 09-08-2018

Goed product

Geschreven voor: Philips VisaPure Essential SC5265

De Visa Pure is makkelijk te gebruiken en ziet er ook mooi uit.
Na twee weken zeer tevreden van het resultaat.

zonnetje8 05-07-2018

Perfect schoon

Geschreven voor: Philips VisaPure Essential SC5265

Heel fijn apparaat, niet te dik, ligt daardoor fijn in de hand, werkt prima. Gebruik het nu enkele weken, maakt de huid perfect schoon.Echt een aanrader.

Aggie53 08-05-2018

Goede huidreiniger.

Geschreven voor: Philips VisaPure Essential SC5265

Dit is mijn tweede visa pure. De eerste werd keurig vervangen. Maar helaas is deze nu ook kapot. Het ding gaat onaangeraakt steeds aan, dus daarom elke dag in de oplader, waarna hij zichzelf leeg werkt. En nu kan ik hem niet eens meer uitzetten. Erg jammer. Mijn huid reageerde fantastisch op regelmatig gebruik. Ik koop zeker geen nieuwe meer en ga op zoek naar vergelijkbaar product.

TinaVDB 03-05-2018

I love it

Geschreven voor: Philips VisaPure Essential SC5265

Ik ben enorm tevreden met deze aankoop. Sinds ik het elke avond gebruik is mijn huid zo zacht als een babykontje! :-)
Ik lijk ook minder snel onzuiverheden te krijgen, mijn huid wordt hiermee heel goed gereinigd.
Ik zou dit iedereen aanraden om de conditie van je huid te verbeteren.
Plus, het voelt ook heerlijk aan & werkt ontspannend.

simboog 17-04-2018

Eerste gebruik

Geschreven voor: Philips VisaPure Essential SC5265

Gisteren uit Nederland me Visa Pure ontvangen. Had er hoge verwachtingen van.
Wat mij in eerste instantie opviel dat dat ik de houder van de oplader (ook ge gewone houder) erg fragiel vindt. Het is een houder die je met zorg moet behandelen.
Verder vond ik toen het apparaat was opgeladen het borsteltje niet mooi ronddraaien. Het wiebelde een beetje.
Bij gebruik voelt het erg aangenaam aan op je gezicht en de interval van 20 seconden om over te gaan van 1 zone naar een andere is handig. Wat ik al schreef dit is mijn eerste indruk na gebruik. En ik kan niet echt beoordelen hoe het na een maand is

Juffie36 05-04-2018

Heel fijn!

Geschreven voor: Philips VisaPure Essential SC5265

Ik had al een Visapure, maar die was helaas gesneuveld tijdens een verhuizing. Ik heb nog wel even getwijfeld vanwege de prijs, maar toch eigenlijk direct een nieuwe besteld. Ik ben zeer tevreden!

Evdb 21-03-2018

Handzaam

Geschreven voor: Philips VisaPure Essential SC5265

het is een gebruiksvriendelijk en handzaam apparaat maar ondanks de zachte borstels is mijn huid er toch niet blij mee. Deze is kennelijk erg gevoelig en voelt onprettig aan na gebruik.

Sunny92 24-02-2018

Wat een heerlijke tool!

Geschreven voor: Philips VisaPure Essential SC5265

Mijn cleanser begon direct op de huid te schuimen, verwijderd perfect al mijn make-up en na gebruik voelde mijn vette huid direct zacht en schoon. Ik heb het idee dat mijn nachtcrème nog beter wordt opgenomen en de volgende dag werd ik dan ook wakker met een stralende huid.

Silke95 21-01-2018

Handig dingetje

Geschreven voor: Philips VisaPure Essential SC5265

De borstel werkt heel goed. Wel afhankelijk van welk product je gebruikt. Een gezichtsmouse gaat wat moeilijker dan bijvoorbeeld een wasgel. In het begin is de borstel nog vrij hard maar na enkele keren gebruik is hij al veel zachter geworden en is het een plezier om je gezicht er mee te wassen.

Chantie76 14-01-2018

Snel stuk!

Geschreven voor: Philips VisaPure Essential SC5265

Werkt op zich goed, maar gaat heel snel stuk. Dit is mijn 2eVisaPure van Phillips welke voor de 2e keer op onverklaarbare wijze ermee ophoudt en niet meer oplaad.

Linda24 06-12-2017

Geweldig product!

Geschreven voor: Philips VisaPure Essential SC5265

Ik heb dit product nog maar kort in gebruik (1,5 week) en merk nu al een verschil van dag en nacht. Ik had helaas wel eens last van onzuiverheden en een doffe huid. Sinds ik de visapure gebruik is mijn huid egaal, super zacht en alles behalve dof. Ik raad de visapure aan iedereen aan. Zelf heb ik alleen nog de borstel voor normale huid maar ga zeker nog meer borstels aanschaffen!

Marthe 11-07-2017

Het werkt!

Geschreven voor: Philips VisaPure Essential SC5265

Het product doet wat er gezegd word. De huid word veel schoner dan met normale reiniging. Na een keer zag ik al verschil, en merk nu na een paar dagen al dat mijn huid rustiger en zachter word.
Het is makkelijk in gebruik.
Wel gebruiken met iets van reinigingsspul of water, anders is het te ruw voor de huid (ik heb een gevoelige huid)
Voor mij is de borstel voor de gevoelige huid al voldoende.