Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Transcend RDF5 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

YBTD 15-05-2017

Plug&Play

Geschreven voor: Transcend RDF5

Heel tevreden van deze aankoop, aansluiten op UBS van de PC, geheugenkaartje er in en je bent direct vertrokken. Overdracht snelheid is goed, ook niet super snel, maar ik kan er zeker heel goed meeleven.

Enige minpunt is de behuizing deze voelt wat kwetsbaar aan. Voor mij is dit geen issue omdat ik hem gewoon thuis gebruik en niet ga vervoeren in een rugzak of dergelijke. Ik kan mij wel voorstellen mensen die hem meenemen dat deze geheugenkaartlezer dan behoorlijk gaat afzien.

Prijs/Kwaliteit is dit echt wel een topper! Mijn vorige geheugenkaartlezer koste het dubbel en heeft het na enkele malen gebruik al begeven. Ik kan dit product alleen maar aanraden, alleen opletten als je hem echt in je rugzak gaat vervoeren, dan kan de behuizing een minpuntje zijn.

Pluspunten

• Snelle overdacht
  • Plug&Play
  • Prijs/kwaliteit